twee motoren gestolen in Den Bosch

luckbenink

Rookie
25 apr 2009
4
0
Beste leden,
afgelopen nacht hebben ze mijn beide motoren uit mijn garagebox te Den Bosch gestolen. Graag wil ik jullie vragen de markt in de gaten te houden wannneer zo'n motor wordt aangeboden.
Kenmerken:
URAL M63 met 750 cc motorblok en zijspan (niet aangedreven)
kleur wehrmachtgrijs,
kenteken MT-XJ-94,
Identificatiecode/ framenr: 74550,
Opvallendheden; 1) het eigenlijke hoge voorspatbord is omlaag gebracht met aan de zijkant van de vorken, ogen gelast voor de bevestigingsbeugels. 2) de wielen hebben zo'n "" bloemkoolvorm" met gaten erin. 3) gashendel zit los, die kun je zo eraf trekken 4) omgedraaide koppelings en remhendel 5) aan weerskanten een benzinefilter 6) claxon zit links onder de zitting vastgezet met een bout en moer die door het frame is geboord7) zwarte fishtail uitlaten oude duitse (kwa vorm) kentekenplaathouder 9) een zit een zeer zichtbare splitpen aan de voorkant van de kardanas.

Andere motor:
Harley Davidson Tourglide Classic FLHT 1982
kleur, 2-tone beige bruin en gebroken wit,
kenteken ML-23-RL
Framenr: 1HD1DBK1XCY501119
kmstand 46000 miles,
kenmerken: half volle kuip met daarin 2 koplampen, zijkoffers als grote topkoffer waar een rek op zit.

Ik hoop maar, alhoewel ik er niet in geloof, dat ik ze weer terug krijg, maar aub willen jullie de markt mee in de gaten houden en mij eventueel opbellen als je iets bemerkt.
Mijn naam is Luck Benink, 06-55848964/ 073-6427926

Alvast bedankt
Luck
full
 
En beste leden ,
dit is de andere motor. Het is een naar een BMW wehrmachtgespan om genouwde URAL M62 met een 750 cc motor.

gr. Luck
full
 
Klote zeg hoop dat je ze terug krijgt. Maar dat ze die zijspan ook gejat hebben lijkt me toch niet zo makkelijk om te verkopen of wel? Of voor onderdelen?
 
Tering.. ik zal mn ogen open houden..

Lijkt wel alsof het dievengilde het niet zoveel uitmaakt wat er gejat wordt.. het blijft niet bij de sportmotoren.
 
Eeuwig zonde van beide motoren ;( Vooral die wehrmachtgespan ;(

Het zijn iig geen motoren die je alledaags ziet rijden, hopelijk worden ze weer gevonden!
 
tering wat zonde van zulke oude motoren.
Ik zal ze iig onthouden en me ogen open houden vooral die wehrmachtgespan valt op.
 
klote zeg!!!

ik heb google ff afgestruind, maar ik kan zosnel niets vinden...

wel een span die er op lijkt maar dat is een originele....

succes ermee
 
Wat een mooie en aparte motoren.... Alleen als ik kijk naar het type motoren en de beperkte markt wat het verkopen moeilijk maakt, denk ik dat het "op bestelling" gestolen is.

Hoop voor je dat je ze beide terug krijgt!
 
zijn niet effe wat motoren zeg.
zal wel iemand bestelt hebben.
niet alle daags motors.
 
Niet te geloven, vooral die Ural. Dat vind ik heel bijzonder. Ik zal mijn ogen maar open houden, veel sterkte....
 
Terug
Bovenaan Onderaan