Nieuw H&B bagagerekje voor oldskool GSXR, €20,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

gsxrmars

Die hard MF'er
6 jan 2007
277
0
Eindhoven
Hallo oldskool gixxer liefhebber,

Te koop/ruil nieuw Hepco en Becker rekje €20,-
full



email: gsxrmars at gmail punt com

Ruilmateriaal suggesties: bier (grolsch of belgisch bier), koffie (Douwe snelfilter of Illy espresso) en dat soort dingen. O-) *D

:W
 
Laatst bewerkt:
dynamo, startmotor, carbs, zijdeksel startoverbrenging, zo even uit het hoofd.
waarschijnlijk versleten slepers, maar niet 100% zeker.
Zat een zware tik in, vermoeden was drijfstanglager.
deze bleken na meting met plasticage, allemaal nog binnen de fabriekstolerantie.
Kon toen een goed en goedkoopblokje op de kop tikken en heb die toen in de gixxer gebouwd.
 
In principe is het een alles in één keer deal voor 500,- of 1500,- incl. basic fighter. (zie link in starttopic)

Dit topic is gestart vanwege intresse in de motor maar niet in de onderdelen.
Wil alles kwijt, of ik hou het allemaal, voorlopig nog geen losse delen verkoop.

Of het moet een onweerstaanbaar bod zijn natuurlijk (alles is tenslotte te koop nietwaar)
 
O ja, zitten ook nog rood/witte zijkappen, zwart achterkapje, zitjes en een tellerset bij!

Wist wel dat ik nog wat vergeten was, en waarschijnlijk vergeet ik nu nog wat!

Dus........sla uw slag O-)
 
O ja, zitten ook nog rood/witte zijkappen, zwart achterkapje, zitjes en een tellerset bij!

Wist wel dat ik nog wat vergeten was, en waarschijnlijk vergeet ik nu nog wat!

Dus........sla uw slag O-)

Zijkappen, niet de mooiste €15,-
Achterkapje (de kleine achter de duo zit) €20,-
Tellerset (toeren- en kilometerteller incl. rek) €45,-

en tevens Hepco en Becker bagagerekje €40,-

Zal hier binnenkort ook wat foto's van schieten en plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
heb je misschien een foto van dat achterkapje want heb hier wel belangstelling in maar wil evene weten of we over het zelfde praten
 
heb je misschien een foto van dat achterkapje want heb hier wel belangstelling in maar wil evene weten of we over het zelfde praten

Dit is hem: VERKOCHT!!!
full


zag dat er wel een paar krasjes op zitten, deze zijn op de foto ook goed te zien.
andere zijde is wel netjes.
 
Laatst bewerkt:
dan is die bij deze verkocht zal je even een mailtje sturen met gegevens e.d en als je jouw gegevens even doorstuurt dan komt het helemaal goed
 
slotensetje heb ik helaas niet, toerenteller mag los weg voor €30,-

Groet,
Marcel

Dan kan ik beter de hele set nemen ;) Heb je nog wat foto's voor me? Dat schuim aan de voorkant van die van mij is wat beschadigd maar deze lijkt wat te grijzig op de foto. Het klinkt allemaal wat zeikerig maar de rest van de "R" is nogal erg netjes *O*

Gr,

Niels
 
Dan kan ik beter de hele set nemen ;) Heb je nog wat foto's voor me? Dat schuim aan de voorkant van die van mij is wat beschadigd maar deze lijkt wat te grijzig op de foto. Het klinkt allemaal wat zeikerig maar de rest van de "R" is nogal erg netjes *O*

Gr,

Niels

Zal je wat hogere resolutie foto's mailen *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan