Te koop Laser Xtreme 1000RR

Status
Niet open voor verdere reacties.

pentura

MF'er
20 mrt 2005
196
0
Te koop Laser extreme uitlaat voor Honda Fireblade bwjr 2004-2007
i.z.g.s

Vr Pr 175
full
 
Laatst bewerkt:
heb die een e-keur?


ja martijn ........ :z





Der LASER Xtreme ist einzigartig auf dem Markt ín Optik und Sound.
Er bietet zwei Sounds in einem System... EG geprüft und Sport.
Mit den speziell entworfenen Inserts des Xtreme lassen sich die mit EG/ABE versehenen Dämpfer in einen reinen Vollblut-Sportauspuff verwandeln und umgekehrt
 
Laatst bewerkt:
ja martijn ........ :z





Der LASER Xtreme ist einzigartig auf dem Markt ín Optik und Sound.
Er bietet zwei Sounds in einem System... EG geprüft und Sport.
Mit den speziell entworfenen Inserts des Xtreme lassen sich die mit EG/ABE versehenen Dämpfer in einen reinen Vollblut-Sportauspuff verwandeln und umgekehrt
super ;)

Jep keurmerk zit erop.
moet helaas nog ff het e.e.a. afwachten... ;)

zie hier: zZlaapkopZz in "Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic *Dee..."




maar als de motorshop dus netjes is, nemen ze de demper weer terug en doen ze mij de centjes weer... ;)

bel dus van de week met ze, mail is al bijna onderweg naar ze... haha








wanneer ze de demper weer terugnemen, dan meldt ik me wel weer ff... ;)
 
oke is goed
wist niet zeker of de Xtreme ook past op een 600RR (waarschijnlijk is hij dan veel te lang)
Maar is wel mooi klote voor je daarom succes ermee.
 
heb die een e-keur?

Zoals je al hebt kunnen lezen heeft ie inderdaad E-keur met de dempers er in. Er zit ook een pasje bij. Ik ben er vorig jaar op de Nurburgring uitgepikt voor een geluidsmeting terwijl ik de dempers niet geplaatst had. Mocht lekker doorrijden maar kneep hem wel ff. :+
 
Zoals je al hebt kunnen lezen heeft ie inderdaad E-keur met de dempers er in. Er zit ook een pasje bij. Ik ben er vorig jaar op de Nurburgring uitgepikt voor een geluidsmeting terwijl ik de dempers niet geplaatst had. Mocht lekker doorrijden maar kneep hem wel ff. :+
super ;)
 
Laatst bewerkt:
@ pentura...



mail me ff...
want je hebt de PB mogelijkheid uitstaan... en geen mail-adres in je profiel... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan