wat doe je zoal op een zondag morgen ? ( airbrushen)

teus1

MF'er
2 sep 2008
54
0
veenendaal
vanmorgen vroeg op toch slecht weer,
wat gaan we doen ?
nou eerst de motor maar eens airbrushen zodat eindelijk eens de blanke lak er weer op kon.
dit is het resultaat na een zondag ochtend.

ben ( henry) er helemaal trots op met dank aan mijn goede kennis
full
 
Laatst bewerkt:
rechts bovenin bij overige acties... vanaf daar naar je documentenlijst, daar kan je eerst al je foto's uploaden en dan in je post plaatsen.. zo doe ik 't.. maar zal vast ook op een andere manier kunnen.
 
Laatst bewerkt:
apart kleurtje?

ik zet de foto's gewoon op het internet, bij lycos heb je binnen 5 minuten een plekje op het internet, kun je ze er zo op zetten via een linkje
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het een beetje bijgehouden in het 'spuit-topic'.
Misschien dat ik het in het eggies een keer moet zien, want het lijkt net of 'the alien' niet echt mooi naar voren komt.
Wel mooi werk geleverd :Y
 
De zijkant , tank, kappen, komen mooi uit, maar boven op de tank; ik weet het niet. Het ziet er scheef uit.
 
resultaat mag er best wezen :Y .. en als jij en/of je goeie kennis nog zin hebben in wat oefen materiaal, voor die regenachtige dagen.. dan heb ik nog wél wat staan, wat een likkie verf nodig heeft :Y
 
leuk te horen dit was trouwens de eerste keer gewoon een setje bestellen en knoeien maar naar eigen idee de basis lak is ook gewoon uit een spuitbus gekomen (wel autolak) voor de liefhebber gewoon proberen ik ben immers ook geen schilder of spuiter.

betreft de alien die komt er goed uit hoor alleen is de foto wat minder
 
Terug
Bovenaan Onderaan