CBR600f PC25 onderdelen

Peter_v86

Die hard MF'er
26 mei 2008
331
6
Ede (Gelderland)
Mijn kamer ligt op het moment helemaal vol met allerlei kuipdelen ed, ik wil er dus zsm vanaf. Zie hieronder de prijzen, bij meer spul kan zelfs van deze prijzen nog wat af!

- Buddyseat 25e
- Achterlicht 20e
- Kapje tussen achterlicht en buddyseat 10e
- remschijf achter 15e
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb evt wel belang bij het mono seat kapje als die te koop is...?
Zou je me willen mailen hoeveel deze evt moet kosten?

Gr jos
 
Laatst bewerkt:
Achterkuipdeel links, hier zitten wat lichte krasjes en viezigheid op. Ook is het knipperlicht gebarsten. --VERKOCHT--
 
Laatst bewerkt:
Buddyseat, zitten wat plekjes op zoals te zien is.
full
 
ik ben geinterresseerd in het linker inspectieluik en ik wil weten waar de topkuip beschadigd is? ik heb het linker deel nodig.
wat zouden deze delen kosten?
groet wout
 
@ saapie: Probeerde je een pb te sturen maar dit heb je uitstaan, topkuip is aan barrels. Misschien dat dit nog deels te polyesteren oid is. Linkerdeel van de topkuip is wel het minst beschadigd, mag gratis mee dus als je in de buurt bent kun je het zo even bekijken. Inspectieluik mag voor 15 euro weg.
 
ik ben geinterresseerd in het linker inspectieluik en ik wil weten waar de topkuip beschadigd is? ik heb het linker deel nodig.
wat zouden deze delen kosten?
groet wout


Sorry dat ik even inbreek in deze topic maar ik heb anders nog wel een linker kuipdeel voor je. Stuur maar even een mail als je interesse hebt.

denboet@home.nl
 
Laatst bewerkt:
ik wil het inspectieluik en misschien de topkuip wel hebben als het niet te ver weg is.
waar zijn de spullen op te halen?
ik kom uit omg. Nijmegen.
is het inspectieluik ook op te sturen??

groet wout
 
Heb je een bericht gestuurd over je voorspadbord, dus bij deze een subtiel kickje :D

Groet,
Jafeth.
 
Terug
Bovenaan Onderaan