Wat voor soort poets voor mat zwarte motor??

oudenrijn

Rookie
27 apr 2009
10
0
Beste mensen,ik heb een mat zwarte motor en die heb altijd gepoetst met wax voor normale lak. Nu hoorde ik laatst dat je voor mat zwart een speciaal poets middel hebt.
Kan iemand mij daar bij helpen.
En hoe gaat iedereen hier met gepoeder coate onderdelen om. Ook poetsen met een soort wax of laten vor wat het is???
Alvast bedankt!!
Gr Oudenrijn
 
S100 opspuiten en afspuiten
of gewoon zoals je een andere vivid paint zou doen, zolang je maar geen polier middelen zoals commandant gebruikt.
 
Waarom zou je een matzwarte motor willen poetsen? afspuiten en klaar zou ik zeggen. Dat is toch het grote voordeel van matzwart? Zelfde verhaal bij poedercoaten, wassen, klaar.
 
Ok s100 dus.
Ik snap wat je bedoelt Hielke maar een beschermlaag over m'n lak vind ik toch wel een fijn idee.
 
Ik heb zelf ook een matzwarte.
Ik poets hem ook met troep showroom wax dat is vloeibaar weet de naam ff niet.
 
2712,moet je dan de motorrad hebben? Die hebben ze nl niet meer op de site waar ik nu zit. Of voldoet de total reiniger ook?
 
Ik heb geen idee,ik zoek juist mensen die evt bekend zijn met dat spul.
Ga sowieso morgen wel even langs een auto/motor zaak
 
hey ik heb ook een mat zwarte chopper, ik gebruik zwarte kachelpoets om de vlekken te verwijderen
krijg je ook alles mooi egaal mat zwart mee
 
k heb me rat nu al een half jaar en ook al een half jaar matzwart,.. poetste begin ik niet aan. tis tog een rúg dingke en ie wurd er tog ni minder op :9
 
How about S100 Black&Shine. Dat verfrist de kleuren en reinigt. Is het enige dat ik nog op mijn Wrinkle Black en matzwart laat komen!

FF oppassen met S100 Totaal Reiniger; als je het te lang laat inwerken op zwart gecoate aluminium delen krijg je witte oxidatieplekken. Als je de handleiding keurig volgt is er niets aan de hand en is het gewoon top spul!
 
Terug
Bovenaan Onderaan