Motoren uit films, wat is jullie mening?

Captain_Slow

MF'er
26 apr 2009
121
0
Purmerend
Iedereen die een beetje van motoren houdt, kent ze wel:
De "Captain America" van Peter Fonda, de Mad Max Kawa Z1000, en de Black Death van Mickey Rourke.

Zelf ben ik van laatstgenoemde zeer gecharmeerd, en heb serieuze plannen om er een na te bouwen, met een FXR als basis.
Wat is nou jullie mening over dit soort motoren, overdreven/over the top of juist niet, of misschien wel gebrek aan eigen creativiteit (beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen)?
 
zelfde niveau als je 6 bent en een kartonnetje tussen de spaken van je wiel doet. Alleen zijn we allemaal niet 6 meer.
 
die laatste uit die "breakup as it should be" voor coca cola zero is ook niet mis
 
Volgens mij een v-rod

In hell ride zitten zeker ook mooie motoren.

Wat betreft de motoren in easyrider, ik vond die van Dennis hopper(billy) altijd al leuker dan die van Fonda.

Die van mickey is zeker mooi, maar er rijden al zo veel van deze look alikes rond.
Daarintegen als jij deze mooi vind gewoon doen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb er ooit nog een poosje zo bij gereden :o

full
 
Laatst bewerkt:
Maar Murph heeft die film nog meegemaakt natuurlijk toen die pas uit was =)

In amerika werd een serie uitgezonden (tweede seizoen begint dit najaar) wat over een mc gaat. Het heet sons of anarchy. Ik weet niet waar ze precies op rijden, maar iig Harleys en ik dacht vanwege de kuip gecustomed road kings. Ik kan er evengoed heel erg naast zitten.

sons_of_anarchy.jpg
 
burt_and_media.jpg


"the fastest indian" met hopkins

deze vind ik ook wel wat hebben, al helemaal omdat mijn overgrootvader in 1926 een Indian kocht en daarmee de eerste motard in kilometers omtrek was. Later toen mijn grootvader op late leeftijd in het hostpitaal lag, deelde hij de kamer met een man die zei "ik heb de vrouw van u vader nog gekend, ik heb van haar een Indian gekocht in 1928, ik geloof dat haar man toen net overleden was" en idd in 1928 is mijn overgrootvader overleden aan een oorontsteking.

Raar hoe die dingen gaan, ik vraag me af wat er van die Indian 600 geworden is.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

deze vind ik ook wel wat hebben, al helemaal omdat mijn overgrootvader in 1926 een Indian kocht en daarmee de eerste motard in kilometers omtrek was. Later toen mijn grootvader op late leeftijd in het hostpitaal lag, deelde hij de kamer met een man die zei "ik heb de vrouw van u vader nog gekend, ik heb van haar een Indian gekocht in 1928, ik geloof dat haar man toen net overleden was" en idd in 1928 is mijn overgrootvader overleden aan een oorontsteking.

Raar hoe die dingen gaan, ik vraag me af wat er van die Indian 600 geworden is.
 
The world fastest indian is zeker een top film 2712, die zeker in dit topic thuis hoort.!!!

The Last chapter moet ook een mooie serie zijn, ben er al even naar op zoek, maar met een beetje geluk hebben we m binnenkort.
 
Maar Murph heeft die film nog meegemaakt natuurlijk toen die pas uit was =)

In amerika werd een serie uitgezonden (tweede seizoen begint dit najaar) wat over een mc gaat. Het heet sons of anarchy. Ik weet niet waar ze precies op rijden, maar iig Harleys en ik dacht vanwege de kuip gecustomed road kings. Ik kan er evengoed heel erg naast zitten.

[afbeelding]


Dat klopt.Maar was toen 7 of zoiets.
Maar de sjopperts kennne me gestole worde.
Gaat om de muziek,de mooie shots van America(wel op breeeeede beamert uiteraard) en het tijdsbeeld dat me een goed gevoel geeft.
 
Laatst bewerkt:
ik vin die choppert uit Ghost Rider ook een beetje onrealistisch...lijkt me voor geen meter rijden...maar ziettur wel vet uit...

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan