sets Pirelli Diablo Supercorsa's SC2 + o.a. Dunlop's

B.B.I.L.

MF veteraan
29 mrt 2005
8.412
103
Valburg
TE KOOP:

Nieuwe (gebruikte) sets onderweg! Volgende week binnen......

Van deze partij is nog 1 voorband over. DOT0209, echter......klein hapje uit de bandrand, met de bandrand bedoel ik het gedeelte waar het rijvlak eindigt en de zijwang begint. Op zich geen probleem, maar toch. Verder is de band z.g.a.n. Toch mag deze band daarom t.e.a.b. weg!

Alleen gebruikt tijdens trainingen en setting rondjes, dus nog zeer goed voor op straat en (eventueel) 1 - 2 circuitdaagjes.

In totaal 7 x set 120/180 Supercorsa SC2 (met het nieuwe profiel), DOT vanaf 4708 t/m 0209. !VERKOCHT!
1 x set 120/180 Supercorsa SC2 (met het oude profiel), DOT 4707 (achterband) en DOT 1708 (voorband). !VERKOCHT!

Setprijs: € 70,- excl. verzendkosten a € 6,75 per set
Bij afname van meerdere sets korting bespreekbaar.

full


Tevens te koop:

- 4 x 2 x Dunlop Sportmax GP 190-ers, DOT eind 2008 a € 30,- p. st. excl. verzendkosten
- 2 x Dunlop Sportmax GP 180-ers, DOT halverwege 2005, t.e.a.b. VERKOCHT!
- 1 x Michelin Pilot slick, DOT 2003, t.e.a.b.
- 1 x set Supercorsa 120/180, DOT 2004, t.e.a.b.
 
Laatst bewerkt:
michiel heb je geen remschijven liggen die je verkoopt?

Ronald

jawel.........ik heb de originele remschijven van de GSXR liggen.


ps: was jij vanochtend toevallig te horen op Radio 538??
er was namelijk ene Ronald uit IJmuiden op.........
 
€ 10,- per stuk excl. de verzendkosten van € 6,75
Dus voor voor € 26,75 heb je ze thuis staan..............
 
Laatst bewerkt:
heb je nog een set supercorsa liggen met het nieuwe profiel? hoeveel mm zit daar nog op?
misschien een gekke vraag maar wat houd DOT in?

mvg jacob
 
heb je nog een set supercorsa liggen met het nieuwe profiel? hoeveel mm zit daar nog op?
misschien een gekke vraag maar wat houd DOT in?

mvg jacob

De DOT-code is de productie datum waarbij de eerste twee cijfers het weeknummer aangeven en de laatste twee cijfers het jaar.

DOT1708 = geproduceerd in week 17 in 2008

Maar ik heb nog wat setjes liggen jah..............profieldiepte (in het midden) is niet te zeggen aangezien bij de "nieuwe" Supercorsa's (in vergelijking met de "oude") daar geen profiel zit, alleen rubber. Maar zou daar wel profiel zitten dan zou de diepte tussen 4 en 4,5 mm zijn.
 
Laatst bewerkt:
kick.......weer een aantal verkocht, dus wees er snel bij als je nog een mooi setje banden wil!
 
Heb je nog een setje liggen, zoja welke? Gaat me vooral om een goede voorband..als je die los verkoopt is ook welkom.
 
Heb je nog een setje liggen, zoja welke? Gaat me vooral om een goede voorband..als je die los verkoopt is ook welkom.

Ik heb nog een set liggen jah........van de foto zijn 3 sets van de Supercorsa's met het nieuwe profiel verkocht. De rest is er dus nog.

Ik verkoop liever complete setjes ipv losse banden.
 
Oke doe mij dan maar zo'n setje van die Supercorsas (laatste setje als ik me niet vergis) met het nieuwe pofiel. Waar kan ik een mail heensturen met mijn adresgegevens en jij mij je banknummer op terug kunt sturen?
 
Oke doe mij dan maar zo'n setje van die Supercorsas (laatste setje als ik me niet vergis) met het nieuwe pofiel. Waar kan ik een mail heensturen met mijn adresgegevens en jij mij je banknummer op terug kunt sturen?

michielhaha apestaart hetemeel punt com
 
Heb serieuze interesse in 3 x set 120/180 Supercorsa SC2 (met het nieuwe profiel), kan je me een PM of e-mail sturen met wat de prijs moet zijn incl verzend? Thanks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan