Racen op een oude GSXR (86 t/m 00)

wat mij tegenstond waren de chicanes.
Reed toen met n tweetakt en werd iedere keer voor de chicane ingehaald en had niet t lef om tegenstand te bieden waardoor ik iedere keer weer plaatsen verloor. :(

Tja,da's : wie remt het laatst :P ,als er iemand naast zit,schiet die ervoor. :')
Ik flik dat kunstje ook regelmatig }) ,alleen de laatste keer ging ik er bij liggen O-)
 
full
 
Kijk eens aan *D ,ziet er weer strak uit :Y .
Dit jaar nog rijden? ;)
 
Hee bij jouw steekt t dynamodeksel niet door de onderkuip heen bij mij wel, ik heb daar aluminium versteveging op laten lassen. Setje regenwielen erbij en gaan zeker?
 
En hoe was het? :)

Ik vertrek dadelijk naar spa,voor de laatste, morgen :Y


heel erg zwaar.
ik heb het dekel op mijn neus gekregen.
wat is het een intensief baantje.
de eerste drie sessies waren full wet daarna 1 sessie overgeslagen.
toen nog een sessie gereden met nieuw setje banden maar het wou niet echt lekker.
geen conditie en last van het benauwde weer.
laatste seesie niet gereden omdat ik bang was om te craschen.
ik ga nu nog 1x rijden op cpz en ga weer sporten en trainen om fit te worden.
zonder een fit lichaam geen snelle ronde tijden.
ik heb wel goed aan mijn rijtechniek gewerkt en hou de motor veel rechter op scheelt een cm op de band.
nu nog weer wat platter en het vertrouwen wat meer terug krijgen.
 
Ja dat is het beste ,weer rustig aan opbouwen :Y

Ben benieuwd,wat mijn,relatief onschuldig ,schuivertje op zolder,morgen op spa, tussen mijn oren gaat doen.
Tot nu toe heb ik er weinig aan gedacht,fysiek niks aan over gehouden,zelf geen spierpijn :P

P.s. welk circuit had je gereden in frankrijk?
 
Da's idd een intesief baantje,zeker in het nat(grip :X )
 
Laatst bewerkt:
Zo Spa hebben we ook weer gehad :Y ,5 sessie waarvan 4 droog en 1 vochtig,ging lekker *D
Dit was waarschijnlijk mijn laatste circuitdag van dit jaar,binnenkort ga ik de SRAD eens knuffelen :P (voorberijden voor volgend jaar)

full
 
Niet gemeten,afgaande van mij broer,gokje,rond de 3:20.

Wel mijn lijnen verbetert :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een beetje het probleem met mijn snipperdagen.(altijd te weinig :P )
Ik heb 5 ploegen,maar,bijna alle circuitdagen vallen,dit jaar, slecht met mijn rooster '(

Met welke organisatie ga je naar cpz?

Ik boek tot nu toe bij MSH en bikersday's(DG)
 
Laatst bewerkt:
Motorsportlifestyle is idd niets mis mee, maar zorg wel dat je in groep 3 komt. Dat is meer jouw niveau denk ik. Groep 1 is absoluut voor beginners en groep 2 is ook met een marshal.
@downsider, jij hebt ook altijd mazzel he? Ik ben 12 Aug geweest de enige dag voor mij dit jaar. En een drijfnat Spa. En mn 750 nog niet klaar dus moest weer met mn trouwe 600. (foto)


Uploaded with ImageShack.us

Foto is van vorig jaar, ging toen met een maat die voor t eerst op Spa reed, dus toen heb ik ook nog een x met de school meegedaan. Vandaar t hessje.
 
Motorsportlifestyle is idd niets mis mee, maar zorg wel dat je in groep 3 komt. Dat is meer jouw niveau denk ik. Groep 1 is absoluut voor beginners en groep 2 is ook met een marshal.
@downsider, jij hebt ook altijd mazzel he? Ik ben 12 Aug geweest de enige dag voor mij dit jaar. En een drijfnat Spa. En mn 750 nog niet klaar dus moest weer met mn trouwe 600. (foto)
[~[url="http://img14.imageshack.us/img14/7831/bd13090558.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Foto is van vorig jaar, ging toen met een maat die voor t eerst op Spa reed, dus toen heb ik ook nog een x met de school meegedaan. Vandaar t hessje.

ik rij altijd in de snelle groep
 
Terug
Bovenaan Onderaan