VFR/RVF 400 Topic deeltje #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaf morgen een super sound in de RC 45. De superpole-carbondemper (op maat gemaakt) is klaar en ga h'm morgen in Kaatsheuvel halen.[afbeelding]
Ben super(pole) benieuwd naar het geluid :)

Hey Roel, ik zie het nu eigenlijk net te laat, anders was ik vandaag ff langs Kaatsheuvel gereden, is niet ver van mij vandaan. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het geluid van een Superpole carbon dempert op een RC45 :) Ik ben erg tevreden met de Superpole titanium dempers op me NC35.

PS: die RC40 staat toch bij Kalsbeek in Zwolle? Ik heb eens 4 op een rijtje zien staan :}
 
Ik zat ook al te denken... Maar ik weet nog steeds niet wat hij echt bedoelt! Vertaling aub!!! 8-)
Niet direct 'n idee wat een grote beurt zou kosten. Ben dr hoofdzakelijk geweest voor m'n CBR'tje. Daar kostte een nieuwe mand 80 euro all incl... :p mrja.
Zal 't es vragen aan 'm!

Zo'n groot raadsel is het toch niet
 
Laatst bewerkt:
Hey Roel, ik zie het nu eigenlijk net te laat, anders was ik vandaag ff langs Kaatsheuvel gereden, is niet ver van mij vandaan.


Als ik dat had geweten, was ik ook langs gekomen.
Tilbburg, kaatsheuvel is 10 minuten.

vandaag de testmate op mijn motor geschroefd, kan ik ten alle tijden zien of mijn stroomverbruik goed is.
vertouw de spanningsregelaar van honda niet.

full
 
Vanaf morgen een super sound in de RC 45. De superpole-carbondemper (op maat gemaakt) is klaar en ga h'm morgen in Kaatsheuvel halen.
Ben super(pole) benieuwd naar het geluid :)

En hoe klinkt ie (ik ben diegene met de ZX-9R van vanmiddag ;))?

Wel grappig... ik was nogal onder de indruk van je motor en wilde er wat meer over weten. Toevallig kom ik hier op uit. Besef nu ook pas hoe speciaal je motor eigenlijk is :}
 
Laatst bewerkt:
Hey Roel, ik zie het nu eigenlijk net te laat, anders was ik vandaag ff langs Kaatsheuvel gereden, is niet ver van mij vandaan. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het geluid van een Superpole carbon dempert op een RC45 :) Ik ben erg tevreden met de Superpole titanium dempers op me NC35.

PS: die RC40 staat toch bij Kalsbeek in Zwolle? Ik heb eens 4 op een rijtje zien staan :}
Jammer dat je het niet wist; ik was er zaterdagmiddag van 2 tot 4 uur. Alle losse onderdelen waren al klaar, maar ik wilde het geheel op een bepaalde manier gemonteerd hebben, en dat is vanmiddag gebeurd. De demper klinkt met DB-killer al heel erg mooi en donker (93 DB) maar zonder Db killer wordt het echt een feest (96.6 DB ). Een schitterend donker grommend V4 geluid waar (ik) en vast veel andere V4 liefhebbers de rillingen van krijg: super :9~ Ik maak binnekort wel even een filmpje. Overigens heeft de demper een E-keurmerk :P Origineel mag de demper bij 6500 RPM 93 DB produceren. Superpole mag een afwijking produceren van 5 %. Dus met beide versies zit ik goed ( wat geluid betreft) maar E-keur geldt alleen maar met DB-killer.

Ben met de originele demper naar huis gereden; de (ruw) carbon versie wordt opgestuurd. Moet er niet aan denken dat de originele tijdens het verzenden zoekraakt.

RC40's stonden idd bij Kalsbeek 50000-65000 euro :z
 
Laatst bewerkt:
En hoe klinkt ie (ik ben diegene met de ZX-9R van vanmiddag ;))?

Wel grappig... ik was nogal onder de indruk van je motor en wilde er wat meer over weten. Toevallig kom ik hier op uit. Besef nu ook pas hoe speciaal je motor eigenlijk is :}
IDD grappig elkaar bij Superpole te treffen en later op het forum. Hoe die klinkt? Lees vorige bericht.
Jouw demper had trouwens ook een mooie sound. Gaat het met de nieuwe DB-killer beter?
 
Laatst bewerkt:
Ja daar mogen ze onderhand ook es een keer wa nieuws gaan bedenken het is daar al jaren allemaal hetzelfde :/
De Python was het enige gave...

Verder heb je de oldschool shizzle zoals de Fata Morgana en de Carnaval Express, maar verder vinnik het helemaal niks meer :/ :N
 
IDD grappig elkaar bij Superpole te treffen en later op het forum. Hoe die klinkt? Lees vorige bericht.
Jouw demper had trouwens ook een mooie sound. Gaat het met de nieuwe DB-killer beter?

Thanks... met de nieuwe DB-killer erin loopt hij exact hetzelfde als zonder. Kan ik eindelijk met een gerust hart naar Duitsland toe ;).
Mooi om te lezen dat die bij jou ook goed klinkt!
 
wou je met je motor door het sprookjesbos knallen?
_O-

'Daar komt Bert op de Konica Minolta NC30. Volgas op roodkapje af, 5e versnelling bij 210kmh. Terugschakelen naar z'n 2 rondom sneeuwwitje. Korte links, rechts, links, rechts, links, rechts, links om de zeven dwergen. Vol op het gas. Doorschakelen tot z'n 4 à 140 km/h en dan terugschakelen voor de Doornroosje chicane. Een perfecte plaats om in te halen, als je tegenstander 100 jaar lang in slaap valt. En dan rechts af langs lange Jan, door de lange doordraaier naar het rechte stuk. Pardoes staat al klaar met de finishvlag...' :P
 
Heeft er nog iemand een duozitje voor NC30 liggen?

Het leer en de mousse mogen helemaal verrot zijn, het is om zelf in polyesther een monozit te proberen maken.
 
Jammer dat je het niet wist; ik was er zaterdagmiddag van 2 tot 4 uur. Alle losse onderdelen waren al klaar, maar ik wilde het geheel op een bepaalde manier gemonteerd hebben, en dat is vanmiddag gebeurd. De demper klinkt met DB-killer al heel erg mooi en donker (93 DB) maar zonder Db killer wordt het echt een feest (96.6 DB ). Een schitterend donker grommend V4 geluid waar (ik) en vast veel andere V4 liefhebbers de rillingen van krijg: super :9~ Ik maak binnekort wel even een filmpje. Overigens heeft de demper een E-keurmerk :P Origineel mag de demper bij 6500 RPM 93 DB produceren. Superpole mag een afwijking produceren van 5 %. Dus met beide versies zit ik goed ( wat geluid betreft) maar E-keur geldt alleen maar met DB-killer.

Ben met de originele demper naar huis gereden; de (ruw) carbon versie wordt opgestuurd. Moet er niet aan denken dat de originele tijdens het verzenden zoekraakt.

RC40's stonden idd bij Kalsbeek 50000-65000 euro :z

Zaterdagmiddag was het erg mooi en warm weer...je heb dus een goed ritje met je RC45 kunnen maken vanuit het noorden naar kaatsheuvel. :] Ben benieuwd naar je filmpje als het zover is.

Bij Superpole hebben ze voor mijn NC35 ook een db meting gedaan, die kwam net tegen het max limiet uit (orgineel+5%) en dat met db killers erin. Ik rij sindsdien met Db killers erin. Beide titanium dempers zijn met E-keur ;) en dat was zeker een prettige gedachte tijdens mijn tripje door Europa afgelopen zomer. Maar met de eerder gemonteerde TSR open carbon dempers was uitkomst van db meting over de 100db... :X Te riskant ivm strenge eisen bij onze oosterburen.

Roel, weet niet waar je precies in het Noorden zit, anders kan ik eens een dagroute plannen naar je toe als het jouw ook uitkomt. Kom ik op me NC35 ff langs fietsen :)
 
Bert, hoe is het met je project NC30? Zou het wel eens van dichtbij willen bekijken :] Volgens mij zit je ook redelijk dicht in de buurt. Hoor het wel van je.

Moet je bij ze project pagina kijken. Ik heb hem lekker al gezien O-)

@roel: Ben erg benieuwd naar het geluid van RC45!

Lekker weer dit weekend, helaas geen meter gereden, was in Friesland aant zeilen. Helemaal verbrand.... |(


Binnenkort nieuwe BT090 achterbandje onder laten zetten. Is nu toch echt wel op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan