VFR/RVF 400 Topic deeltje #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
hopen dat het morgen niet regent,want anders laat ik de fietsjes wel thuis staan.

ook al is veenendaal voor mij dichtbij,ik heb de pest aan regen B|
 
Ik zit ook beetje in knoop, heb hem vandaag helemaal staan wassen en poetsen.. Maarja andere kant, een motor is er om op gereden te worden :)
 
ja dat klopt wel maar ik ben wel een plezier rijder.

en als het regent heb ik er al de pest in.

maar als het droog is komen wij gewoon.

als het dan later gaat regenen jammer dan.
 
ja dat denk ik ook,dan heb ik vandaag maar de 2 fietsjes voor jan lul gewassen :N
 
Denzell, nee je bent niet alleen! Heb het ook wel voor die zwart-grijs combinatie ... al gaat er niets boven m'n eigen HRC kleuren natuurlijk _O-

Gisterenavond m'n eerste polsbewegingetje. Stopte even langs de weg omdat ik merkte dat'k na het bereiken van m'n bestemming m'n doppen was vergeten terug in te doen (motor was dus al goed warm gereden wel) en waar ik stopte zat net een hond achter een hek. Blaffen tot en met natuurlijk endan riep 'n gassie op z'n scooter een eind verderop "hij zou niet meekunnen hoor!" .. ha ... en dan bij 't aanzetten ff gebaartje gemaakt .. hebbem maar ff gegeven wat ie zocht, je bent 'n people pleaser of niet eh.
 
Denzell, nee je bent niet alleen! Heb het ook wel voor die zwart-grijs combinatie ... al gaat er niets boven m'n eigen HRC kleuren natuurlijk _O-

Gisterenavond m'n eerste polsbewegingetje. Stopte even langs de weg omdat ik merkte dat'k na het bereiken van m'n bestemming m'n doppen was vergeten terug in te doen (motor was dus al goed warm gereden wel) en waar ik stopte zat net een hond achter een hek. Blaffen tot en met natuurlijk endan riep 'n gassie op z'n scooter een eind verderop "hij zou niet meekunnen hoor!" .. ha ... en dan bij 't aanzetten ff gebaartje gemaakt .. hebbem maar ff gegeven wat ie zocht, je bent 'n people pleaser of niet eh.
Ja, of niet...

Zat gisteren (met de scootah) achter een Z750 met zo te zien, Akra's :9~

Ik maar zwaaien van trek m open... één versnellinkje terug...

Nee hoor, de saaie klootviool kakt met 50 verder... B|
 
Ja, of niet...

Zat gisteren (met de scootah) achter een Z750 met zo te zien, Akra's :9~

Ik maar zwaaien van trek m open... één versnellinkje terug...

Nee hoor, de saaie klootviool kakt met 50 verder... B|

Ik heb altijd bloedhekel aan die gasten op scooters, rij je gewoon rustig 30 in een woonwijk, gassies, whieeelieee, doe een whieeeliee.

Hoe de fuck moet ik dat HIER doen :z

sukkels
 
Ik heb altijd bloedhekel aan die gasten op scooters, rij je gewoon rustig 30 in een woonwijk, gassies, whieeelieee, doe een whieeeliee.

Hoe de fuck moet ik dat HIER doen :z

sukkels
Dit was op een rechte weg, ruimte zat... had ie best effe een keer eentje naar beneje kenne tikken en effe open kunnen trekken :P

Wheelien + woonwijk =
suicide.jpg
 
nou net terug van de mfmm int veen. (met de koekblikje). :X

was wel druk maar stikte van de woute die stumpers.moesten de target zeker halen.

niemand die iets probeerde en als er iemand het gas open trok en er stond een smeris bij, dan kon je een praatje met hem maken |(

jammer van de regen daar
 
nou net terug van de mfmm int veen. (met de koekblikje). :X

was wel druk maar stikte van de woute die stumpers.moesten de target zeker halen.

niemand die iets probeerde en als er iemand het gas open trok en er stond een smeris bij, dan kon je een praatje met hem maken |(

jammer van de regen daar

Ja ik las het net, ben blij dat ik niet gegaan ben :)
 
nou net terug van de mfmm int veen. (met de koekblikje). :X

was wel druk maar stikte van de woute die stumpers.moesten de target zeker halen.

niemand die iets probeerde en als er iemand het gas open trok en er stond een smeris bij, dan kon je een praatje met hem maken |(

jammer van de regen daar
Het 'Politie: vriend of vijand'-topic gaat dalijk flink vol gepost worden :P
 
Ik snap dat niet van de politie. Je maakt jezelf dan toch nog minder geliefd?
Voor mij werkt het zo: de politie handhaaft alleen de wetten, en ik weet wat de wetten zijn. Als ik die overtreed, dan kan ik de gevolgen krijgen, en dan lijkt de politie de boosdoener. Als ik het niet eens ben met de wetten, moet ik dat ergens anders aankaarten, niet bij de politie. Maar een ander uiterste is zo overdreven aanwezig zijn bij een meeting, hou je dan wat op de achtergrond...

Nu ik het zo typ, denk ik toch: als ik mee zou gaan met zo'n meeting, en iemand haalt het in zijn stomme hoofd om mij van mijn fiets te rijden omdat hij zo nodig moet stunten, ben ik wel blij als de politie daar een stokje voor steekt... Zie filmpje: http://www.dumpert.nl/mediabase/483381/fe2fe588/opzij_opzij_maak_plaats.html
 
Ik snap dat niet van de politie. Je maakt jezelf dan toch nog minder geliefd?
Voor mij werkt het zo: de politie handhaaft alleen de wetten, en ik weet wat de wetten zijn. Als ik die overtreed, dan kan ik de gevolgen krijgen, en dan lijkt de politie de boosdoener. Als ik het niet eens ben met de wetten, moet ik dat ergens anders aankaarten, niet bij de politie. Maar een ander uiterste is zo overdreven aanwezig zijn bij een meeting, hou je dan wat op de achtergrond...

Nu ik het zo typ, denk ik toch: als ik mee zou gaan met zo'n meeting, en iemand haalt het in zijn stomme hoofd om mij van mijn fiets te rijden omdat hij zo nodig moet stunten, ben ik wel blij als de politie daar een stokje voor steekt

Applaus, helemaal mee eens.
:}
 
zal me ook maar weer eens melden :P

hoop dat er binnenkort weer een 400cc meeting is dan kunnen we weer lekker rijden met zijn allen.

Groeten Caspar
 
wat een eer om in de OP te mogen :} *O*

heb toen ik voor de 2e keer bij V4 koning roel was besloten (na veel te twijfelen 600RR/SM/NC35) om te gaan sparen voor een NC35.. dat wordt de eerste motor die naast de 23 komt *D ik MOET er gewoon 1 hebben, mijn droom 400 *D
 
heb toen ik voor de 2e keer bij V4 koning roel was besloten (na veel te twijfelen 600RR/SM/NC35) om te gaan sparen voor een NC35.. dat wordt de eerste motor die naast de 23 komt *D ik MOET er gewoon 1 hebben, mijn droom 400 *D

Leuk! *O* Ik ga ook *proberen te* sparen voor een NC35. Ik ken geen motor die ik liever zou hebben!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan