VFR/RVF 400 Topic deeltje #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
OJA; had ik dat al gezegd? Ik vind die zwart-grijze combinatie ook super van je hoor Hendrik. Vroeg me trouwens af hoe je in godsnaam die 8 gedaan hebt met de VFR. Ik kan nog niet 1 draaitje doen terwijl ik 't haast met me ogen dicht kon op de CB500. Moet je nem aan een redelijk snelheid nemen ofzo?
 
rijdt redelijk geniaal ja, man wat een tof geluid :9~ Ik ging net ff met een vriend over zo'n park heen knallen, waar van die grote bulten zijn. Ik liet hem ook ff proberen (hij heeft nog geen rbw) en ja hoor, binnen no-time kwam er opeens een mooie politieauto verhaal halen :P

geen bekeuring gehad trouwens :}
 
Laatst bewerkt:
rijdt redelijk geniaal ja, man wat een tof geluid :9~ Ik ging net ff met een vriend over zo'n park heen knallen, waar van die grote bulten zijn. Ik liet hem ook ff proberen (hij heeft nog geen rbw) en ja hoor, binnen no-time kwam er opeens een mooie politieauto verhaal halen :P

geen bekeuring gehad trouwens :}

haha heb je mazzel!!

Maar niets zo geniaal als een V4 Blok!!! kan echt niet vetter zijn....
 
OJA; had ik dat al gezegd? Ik vind die zwart-grijze combinatie ook super van je hoor Hendrik. Vroeg me trouwens af hoe je in godsnaam die 8 gedaan hebt met de VFR. Ik kan nog niet 1 draaitje doen terwijl ik 't haast met me ogen dicht kon op de CB500. Moet je nem aan een redelijk snelheid nemen ofzo?


Oefenen oefenen en blijven oefenen ;-)

Je moet wel zien dat je koppelingshendel niet tegen je teller komt ofzo (dat was bij mij eerst het geval) want dan is het helemaal onmogelijk
 
haha ja jaap het is sowieso niet vetter dan mn vfr, daarom is dit ook mijn erbij-brommer en niet andersom ;)



:o
 
Laatst bewerkt:
17 :$

dus ja jouw vfr rijdt deze er vierkant uit

dit ding trilt trouwens wel echt als de ziekte :P maar funfactor is echt prima!
 
Laatst bewerkt:
leuk geluidje in je v4 djeepert.
toen je bij mij de straat uitreed, stonden de buren te kijken.

nu je wesp in het echt gezien, leuke fiets.
ruitje nog uitgeprobeerd?

heb ook weer aan mijn motor gewerkt, heb het kleed er weer over gegooid. _O-
 
@ 4Honderd

Albert, je bent volgensmij gespot :P
[afbeelding]
[afbeelding]


Hebbie je snor afgeschoren? :W
:Y :+

Mooie OP Nick....... :}


Zo, een heerlijk weekend gehad op Assen tijden de Ducati Clubrace. Ik was ingedeeld in de Thunderbike klasse, een klasse voor Europese en Amerikaanse 2 en 3 cylinders. Het hele veld bestond uit voornamelijk Aprilla RSV Mille, Triumph, Buel en een verdwaalde Susuki SV 650. Ik had hier dus eigenlijk niets te zoeken. :N Na twee trainingen op zaterdag stond op de startopstelling op zondag helemaal achter een klein, lief RVF-je dapper te trillen van de spanning tussen al dit geweld. Overigens stond ik niet helemaal achteraan, want na de opwarmronde en terugkomst bij de start ontdekte ik een lege plek in de rij voor mij, en ik dacht; gewoon gaan staan, kan ik er een beetje langer bij blijven :Y Helaas ging de start niet al te best (let op de toerenteller) maar wat kan het schelen. Het was dit weekend een groot feest en ik heb met volle teugen genoten. En, alles heel en veilig terug :P Ik had geluk: toen ik reed was het DROOG :9~ Korte tijd later kwam het slechte weer.

Ik heb gefilmd (dat mocht) (bij de CTR mag het niet meer) en even snel een korte impressie gemaakt. Later maakt ik er nog wel een. BTW ik werd 41e na de 45! Ga nou niet denken dat ik er vier heb ingehaald, er zijn er gewoon vier gecrashed. Wel heb ik weer 4 seconden van mijn tijd afgesnoept. In de training 2 en later in de wedstrijd weer 2 *O* De winnaar reed 1:51, ik bleef steken op 2:16 :(

Jawel, met echte bandenwarmers (geleend)[afbeelding]Wiebel als technisch adviseur en morele steun :) [afbeelding]en 's avonds de zooi weer opruimen '([afbeelding]
Mooi verslagje weer Roel. :}
 
Btw, mijn beste medeBelg, heb je je rijbewijs al of ben je nu met een L aan het rijden?

Anders kan je ook mee naar de 400cc meeting...

(of je doet zoals bepaalde personen en je zoekt iemand waarbij je mag meerijden :p)
 
Laatst bewerkt:
leuk geluidje in je v4 djeepert.
toen je bij mij de straat uitreed, stonden de buren te kijken.

nu je wesp in het echt gezien, leuke fiets.
ruitje nog uitgeprobeerd?

heb ook weer aan mijn motor gewerkt, heb het kleed er weer over gegooid. _O-

Ja hijs mooi he *O* Moest natuurlijk ook wel ietwat overdreven aant gas hangen (A)

Ruitje niet geprobeerd, heb geen schroeven en geen popnagels, zou beteken, dat me ruit er wel afkan, maar niet erop.
 
Btw, mijn beste medeBelg, heb je je rijbewijs al of ben je nu met een L aan het rijden?

Anders kan je ook mee naar de 400cc meeting...

(of je doet zoals bepaalde personen en je zoekt iemand waarbij je mag meerijden :p)

L'n jammer genoeg. Ga wel es meegaan wanneer 'k zelf tot daar kan rijden. Maar eerst oefenen op m'n achtje ;)
 
Je moet inderdaad een L op je nummerplaat (of als er geen plaats is, zoals bij mij, op je helm :+ ) plakken na het afleggen van je lestijd. Nadat je die lessen hebt gevolgd heb je een jaar de tijd om het laatste, het praktische, deel van je examen te doen en dan mag die L eraf..
 
Je moet inderdaad een L op je nummerplaat (of als er geen plaats is, zoals bij mij, op je helm :+ ) plakken na het afleggen van je lestijd. Nadat je die lessen hebt gevolgd heb je een jaar de tijd om het laatste, het praktische, deel van je examen te doen en dan mag die L eraf..

Nou, ga morgen dan even dat praktische doen dan?


of werkt dat niet zo..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan