VFR/RVF 400 Topic deeltje #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja mag wel inderdaad. Ik wou eigenlijk een foto met mijzelf erop. Maar tot die tijd kan deze foto er wel in!

Leuke VFR! Ik heb nog zo'n kapje om je passagierszitje liggen... :9

Btw, leuke uitlaat! Wat is dat er voor 1?

Groeten, Karl
 
Leuke VFR! Ik heb nog zo'n kapje om je passagierszitje liggen... :9

Btw, leuke uitlaat! Wat is dat er voor 1?

Groeten, Karl

Haha! Ik vind eigenlijk het passagierszitje van zichzelf wel mooi genoeg!
Die uitlaat is een Laser. Geen idee welk type, plaatje is eraf. Eens kijken of ik er een code op kan vinden ergens.
 
Lol, vandaag achter gekomen dat mijn temperatuur meter wel degelijk een lampje heeft. Alleen is deze stuk :+

Waar haal ik een nieuwe? Elke motorzaak?
 
Uhm, iemand enig idee hoe je een wiskey uit je matras haalt?

tot mijn grote verdriet is er 1 fles Jack Daniels gesneuveld op mijn matras. :'( :'(
 
Uhm, iemand enig idee hoe je een wiskey uit je matras haalt?

tot mijn grote verdriet is er 1 fles Jack Daniels gesneuveld op mijn matras. :'( :'(

Er boven hangen en flink inhaleren. Uiteindelijk is de Jack Daniels eruit en heb je toch nog zoveel mogelijk rendement behaald vanuit de verloren fles..

sukkel :( :+
 
bij sabra motorbanden in geldermalsen kost 144€ als met het wiel komt,met demontage van het achterwiel komt er 15 € bij . moet er zelf ook 1 om laten leggen.
 
Sabra is een heel goei adres. Daar haal ik ok altijd me bandjes. Bandenkeus is alleen een stukkie breeder meej 17inc wielen :z
 
Kep hem al goedkoper gezien dan 144, wie bied nog meer?

Mijn BT045 achterband heb ik gekocht bij Radomoto voor 83,50. Een 090 was iets duurder, het exacte bedrag weet ik niet meer. Effe aanhaken bij de eerstvolgende bestelling in het JM-racing topic. Enige euvel is dat de meeste motorzaken wel een meegenomen band willen monteren en balanceren, maar dan gelijk voor de hoofdprijs.
 
Je moet inderdaad een L op je nummerplaat (of als er geen plaats is, zoals bij mij, op je helm :+ ) plakken na het afleggen van je lestijd. Nadat je die lessen hebt gevolgd heb je een jaar de tijd om het laatste, het praktische, deel van je examen te doen en dan mag die L eraf..

L op de helm is in principe wel niet toegelaten. De politie zegt daar normaal niksop maar op je examen kunnen ze wel eens moeilijk doen...

Ga je je examen trouwens doen met de VFR?
 
Relaxed. ALs je hier een dagje circuit doet heb je allemaal eisen, zoals geluid en je moet je lampen en spiegels afplakken, zie dat jij dat niet heb. Waar heb je dit gedaan dan, en wat koste het?
Het was eigenlijk een rijvaardigheidscursus, eerst wat oefeningen en dan 3 sessies vrij rijden.

Het was in totaal €150 en het was in Folembray (ongeveer aan Parijs). En ik heb het met opleidingscheques kunnen kopen dus heb ik maar de helft effecief moeten betalen ;-)

Je kon ook gewoon vrij rijden, dat was maar €100 (ik weet niet of dat met opleidingscheques kan)
 
Normaal niet toegelaten?
De kerel van de rijschool zei dat 't in orde was (ik wist 't zelf niet het was hijzelf die erover begon). Bovendien zei de agent die me tegenhield er niets op toen ik 't zei ... Naja; ze moeten weten wat ze willen eh; als dr geen plaats is is der geen plaats; kanm moeilijk over me letters hangen :D.

Het is de bedoeling om met de VFR te doen, scheelt weer 200+ euro eh. Heb'm nu al paar keer gekunnen het achtjes maar toch nog niet genoeg naar m'n zin ;) Als 'k 'm op 10 keer 9 keer juist doe dan ga 'k me gaan inschrijven voor 't examen ;).
 
Het was eigenlijk een rijvaardigheidscursus, eerst wat oefeningen en dan 3 sessies vrij rijden.

Het was in totaal €150 en het was in Folembray (ongeveer aan Parijs). En ik heb het met opleidingscheques kunnen kopen dus heb ik maar de helft effecief moeten betalen ;-)

Je kon ook gewoon vrij rijden, dat was maar €100 (ik weet niet of dat met opleidingscheques kan)

Klinkt zeer interessant; dit jaar m'n cheques gebruikt voor de rijschool zelf maar voor 75 EUR zou ik zo'n cursusje wel es doen volgend jaar! ... Linkjeuh!
 
Klinkt zeer interessant; dit jaar m'n cheques gebruikt voor de rijschool zelf maar voor 75 EUR zou ik zo'n cursusje wel es doen volgend jaar! ... Linkjeuh!

www.aktief.be -> Circuitrijden
Ik heb nu dus de RECE gedaan en zou graag de RACE ook eens doen, het probleem is dat het bijna altijd op weekdagen is en dan moet ik werken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan