VFR/RVF 400 Topic deeltje #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan dat soort mankementen heb ik een hekel. Hij werkt nog, maar nét niet helemaal zoals je zou willen. Dan heb ik liever iets wat compleet naar de klote. Des te bevredigender als het dan weer werkt :P

Ik vind het wel prima, ik kan nu nog rijden en MOET dus nog helemaal niks. Het is wel beter en handiger, maar moet niks en daar hou ik niet van :)
 
hallo mensen volg dit forum regelmatig maar ben niet echt een berichten typer maar,
wil even zegen dat er een lekker kontje uit Engeland komt voor mijn nc30 :9~ :9~ en wat ander plastic hoop dat ik een leuk kerst cadeau heb
 
hallo mensen volg dit forum regelmatig maar ben niet echt een berichten typer maar,
wil even zegen dat er een lekker kontje uit Engeland komt voor mijn nc30 :9~ :9~ en wat ander plastic hoop dat ik een leuk kerst cadeau heb
Dat ken je niet zomaar zeggen zonder een foto te plaatsen hoor, da ken gewoon niet :N :P
 
ok ok ik zal even kijken
BPFS-0034.jpg

en nog wat spullen der bij
 
Zo , de Belgische NC 30 loopt weer als een zonnetje :9~ . Super uitgebreide beurt met als extra 's balhoofdlagers en revisie voorvork.

En ook Hendrik rijdt nu dus "Wilbers"(was trouwens een complete verrassing voor hem, geregeld door het thuisfront *O* )
full

Bij demontage bleek een binnenpoot krom te zijn. Er zat echt een deuk in. Gelukkig hadden ze nog een nieuwe set liggen voor een NC 30 :P . Dus deze vork is nu gewoon helemaal nieuw.!!!
full

Vanmorgen nog even de negatief 1 en 2 afgesteld; ,ook de rebound en veervoorspanning en natuurlijk even een testritje. Perfecte vork :9
Weer een tevreden klant met z'n meisje :9~
full
En natuurlijk een tevreden garagist:
full

Tja, wat wil je, Hendrik betaalt met "vloeibaar buitenlands geld"
full


Het was weer een super weekend 8-)

Ben benieuwd naar je bevindingen. Goed aangekomen?



Danny, vanaf nu zijn jullie machines aan de beurt. Ik begin met de NC 30 van Christa :9~

full
full
full



full
full
full



full
full
full
 
Laatst bewerkt:
Danny, vanaf nu zijn jullie machines aan de beurt. Ik begin met de NC 30 van Christa


nou wij zijn benieuwd roel.

wij wachten de fotos af :9~

en hendrik weer helemaal happy *O*
 
Goed bezig, Roel! Harde werken werd goed vloeibaar beloond... :+ En Sinterklaasje was dus nog op tijd voor Hendrik zijn wensenlijstje... :P Kon ie gelijk "achterop" mee terug naar het zuiden :)

Maar kwa kosten kun je het volgens mij beter gelijk bij Tyga bestellen dan bij Jap4performance of nie??

Ja kan kloppen....een tussenpersoon vraagt immers ook z'n honorarium zegmaar..
Maar het kan voor Pinky wel moeite en gedoe van douane schelen. Het is maar net wat je ervoor kiest.



Sinterklaas was dit jaar niet meer langsgeweest.....dan maar zelf wat geregeld, heb net getekend voor mijn nieuw huizie! ;) (nou ja, eeuh....is een bouwput op dit moment ... -O- )
 
GVD al me motor-related sleutels kwijt..
En kan de reserve ook al niet vinden, door een verhuizing ergens terecht gekomen... Maar waar...
 
Goed bezig, Roel! Harde werken werd goed vloeibaar beloond... :+ En Sinterklaasje was dus nog op tijd voor Hendrik zijn wensenlijstje... :P Kon ie gelijk "achterop" mee terug naar het zuiden :)Ja kan kloppen....een tussenpersoon vraagt immers ook z'n honorarium zegmaar..
Maar het kan voor Pinky wel moeite en gedoe van douane schelen. Het is maar net wat je ervoor kiest.



Sinterklaas was dit jaar niet meer langsgeweest.....dan maar zelf wat geregeld, heb net getekend voor mijn nieuw huizie! ;) (nou ja, eeuh....is een bouwput op dit moment ... -O- )

Ik lees: "heb net getekend voor mijn nieuw huizie"
In begrijp: "jullie zijn binnenkort uitgenodigd voor een housewarming-party" *O*

Proficiat met de aankoop ;)
 
Sinterklaas was dit jaar niet meer langsgeweest.....dan maar zelf wat geregeld, heb net getekend voor mijn nieuw huizie! ;) (nou ja, eeuh....is een bouwput op dit moment ... -O- )

Gefeliciteerd! Wanneer is het af?

edit: toch wel met garage op rvf formaat?
 
Laatst bewerkt:
Ik lees: "heb net getekend voor mijn nieuw huizie"
In begrijp: "jullie zijn binnenkort uitgenodigd voor een housewarming-party" *O*

Proficiat met de aankoop ;)

Hahaha, thnx! Ik kom weer een stukkie dichter bij jouw wonen.... :)

Gefeliciteerd! Wanneer is het af?

edit: toch wel met garage op rvf formaat?

Dat duurt nog zeker tot eind zomer volgend jaar. Garage? Dat gaat niet lukken :N Ik ben bezig voor opties voor een stenen schuurtje i.p.v. zo'n waardeloze prefab schuurtje van hout van de aannemer...! (en natuurlijk minimaal in rvf-formaat, wil graag daarin ook een kleine extra ruimte hebben om te kunnen sleutelen (lees: me kont kan draaien ;) als ie op een operatietafel ligt) eventueel met een spouwmuur, en ook een kacheltje erbij)
 
Laatst bewerkt:
voor het zover is...

eerst...

maar...

eens...

deze...

topic...

volmaken...

zodat....

nickel...

89...

een...

nieuwe...

topic...

nummer...

5...

kan...

openen... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan