XS 750

U gaat door voor....

Oftewel juist geraden. Bij de Maeslantkering ligt een uitzichtbult (heuvel durf ik het niet te noemen). Daar kan met de auto/motor bovenop komen. Mooi punt om foto's te maken. Tevens mooi overzichtspunt voor de omgeving. Dus ook langsgeweest met de XS750.
 
U gaat door voor....

Oftewel juist geraden. Bij de Maeslantkering ligt een uitzichtbult (heuvel durf ik het niet te noemen). Daar kan met de auto/motor bovenop komen. Mooi punt om foto's te maken. Tevens mooi overzichtspunt voor de omgeving. Dus ook langsgeweest met de XS750.

De 'caféracerachtige' is dus geen 'hill climber' ;)

Maar wel een mooie fiets Wim!

Trouwens zowel de bult, de kering, de fiets en Wim al eens 'in het echt' gezien :) .
 
Even de stand van zaken doorgeven op het gebied van de 850 *D

De voorzijde begint weer een beetje op een motor te lijken *O*
Het is zeker niet af, maar op deze manier krijg ik weer zicht op de stand van zaken.
Voorvorkpoten vervangen, t-stuk met opgeknapte kroonplaat, stuurmontagepunten opgeknapt, superbike stuurtje, redelijk gaaf spatbord gemonteerd en een fatsoenlijk wiel (was eigenlijk bedoeld voor de 750), tellers en niet originele koplamporen + koplamphuis + stuurschakelaars gemonteerd :P

En zonder foto geen werk verricht !
full
 
Even Oma een opzij zetten :)

Gisteravond weer een klein beetje werk verricht aan/voor de 850. Ben namelijk bezig de wielen op te knappen, dus aluminium poetsen, gelakte delen schoonmaken en dan afplakken. Als beide wielen zover zijn kan de knipperbus van de Action weer in actie komen.

Niet foto waardig op het moment, maar er gebeurd toch wel iets :P
 
Wielen in de originele kleurstelling vind ik nu eenmaal het mooist. Wel veel afplak werk.
 
Gelijk met zwart. Oppervlakte is ruw, dus hechting zal geen probleem opleveren. Origineel zit het zwart ook op het kale metaal.
 
Zo er is een zichtbare stap gezet. De wielen zijn weer zodanig van uiterlijk dat ze weer in het buurt komen van zoals ze ooit de fabriek uitkwamen.... ;)
full
 
En nu beide wielen met als extra de geperforeerde schijf die achter komt te zitten (heeft ook een knikkerbus met zwart gezien *D ).
full
 
Ben bezig om remonderdelen op te knappen.
Daardoor een vraag, heeft iemand nog een veer liggen die de remhandel (voorzijde dus) terug duwt.

Ben er namelijk achtergekomen dat deze veer ontbreekt ;(
En daarbij mist de overleden rempomp die ik heb liggen ook de veer....
Heb ik reserve onderdelen liggen voor mijn gevoel heb ik er niets aan :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan