Akrapovic 4-2-1 voor GSXR 1000 K3 - K4 te koop

hakkuh

MF veteraan
6 mei 2007
1.070
0
ZH
http://www.speurders.nl/lopend/akrapovic-4-2-1-evolution-titanium-voor-gsxr-1000-k3-k4-47951800.html
47951800_1.jpg


850 euro

Compleet Akrapovic EVOLUTION titanium 4-2-1 uitlaatsysteem + dB killer + EXTRA korte Akrapovic race eindemper + bevestigingsbeugel & veren.

Wegens verkoop motor is dit Akrapovic systeem te koop aangeboden. Met dB killer waardoor je onder de 95 dB blijft met de killer erin, zonder dB killer kan je GSXR boven de 120 dB!! komen.
Gegarandeerde vermogenwinst over het hele toerengebied.
 
Laatst bewerkt:
kick voor de uitlaat en de mooie kleurstelling op de fiets :9~


ga je nog meer onderdelen verkopen van je motor?
 
Bedankt! Ik heb al een duo zit verkocht en heb nog een TRE G-Pack eraf gehaald, maar wilde eerst kijken of die ook op de K9 past. Zo niet, komt hij hier ook te koop :Y
 
Laatst bewerkt:
Bedankt! Ik heb al een duo zit verkocht en heb nog een TRE G-Pack eraf gehaald, maar wilde eerst kijken of die ook op de K9 past. Zo niet, komt hij hier ook te koop :Y


jammer -O- van die zit, daar was ik net naar op zoek en ook naar de stepjes achter.

btw wat scheelt het met een TRE G-pack t.o.v. de standaard uitvoering?

in ieder geval veel plezier met die K9 :} maar dat moet vast wel gaan lukken :]
 
TRE G-pack heeft de belangrijkste taken:
1e 3 versnellingen de begrenzing op te heffen van de lage toerentallen (sneller optrekken) en de begrenzer van 299 km/h opheffen (geeft nog 500 toeren meer in de laatste versnelling).

Helaas heb ik de stepjes nog nodig voor mijn andere uitlaat.

Bedankt, moet zeker lukken :)
 
Laatst bewerkt:
TRE G-pack heeft de belangrijkste taken:
1e 3 versnellingen de begrenzing op te heffen van de lage toerentallen (sneller optrekken) en de begrenzer van 299 km/h opheffen (geeft nog 500 toeren meer in de laatste versnelling).

Helaas heb ik de stepjes nog nodig voor mijn andere uitlaat.

Bedankt, moet zeker lukken :D


hmmm dat klinkt als muziek in de oren }) STEL: hij past niet op die K9 wat ga je er dan voor vragen en wat zijn de "gewone"prijzen van die TRE G-pack?
 
2e hands staan ze voor +/- 60 euro geloof ik. Zoiets zal het dan ook worden... i will let you know. :Y
 
Helaas, maar bedankt voor de kick! :)

@ Tallguy: You got mail ;)
 
Laatst bewerkt:
TRE G-pack verkocht, @ Tallguy veel plezier ermee!

Ik heb nu nog wel de Akrapovic 4-2-1 voor GSXR 1000 K3 - K4 in de aanbieding staan voor de liefhebber :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan