Nieuwe Hyperpro RSC voor R6 2006/2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex_R6

MF veteraan
22 sep 2002
3.792
0
Beuningen (gld)
Hey allemaal,

Ik heb deze demper van een mede MF'er gekocht maar niet gebruikt omdat we de motor verkocht hebben. Daarom gaat hij weer de verkoop in.
Kleur is Gun Metal.
Alles zit nog nieuw in de verpakking.

Heb er zelf 275 euro voor betaalt excl. verzenden en dat is dus ook mijn vaste prijs.
Heb je interesse dan hoor ik het wel.

:W


RSC = progressive
The new progressive Hyperpro RSC (Reactive Safety Control) steering damper is revolutionary compared to the previous linear model. Due to speed-sensitive damping, fast and sharp blows are intercepted more effectively, and will not affect steering behaviour at lower speed.

Of course, this is also a typical Hyperpro product: a product of high quality that never fails, even when used intensively year after year. Additionally, the new damper is highly adjustable to the individual needs of the rider with its 22 positions.

full
 
Laatst bewerkt:
Alex!!

Vergeet je mijn stuurdempertje ook niet... :N
Inmiddels ook al weer klein jaartje geleden :Y
THX

gr.
R6Racer
 
Dan is het een scherpe prijs Alex, ik heb voor exact dezelfde set 2 weken terug €500,- neergeteld :( wel in de winkel.

Succes met je verkoop!
 
Dan is het een scherpe prijs Alex, ik heb voor exact dezelfde set 2 weken terug €500,- neergeteld :( wel in de winkel.

Succes met je verkoop!


Ja sorry Mark. -O-
Zal maar niet vertellen dat hij al een paar weken ligt en ik hem elke keer vergat te koop te zetten. :X O-)

Maar bedankt en zal wel goedkomen! :}
 
Nog niet weg? Echt een koopje, helaas heb ik er net €500 voor betaald anders had ik m gekocht, succes alex ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan