[Foto's/Filmpjes/Nababbel] Megameeting 3 mei 2009

Er was wel weer een indruk wekkend opkomst, heel wat motoren :)

qua politie, ach dat is te verwachten he als er zo achterlijk wordt gedaan op de voorgaande meeting.

Eén van de agenten zei zelf ook, als er ongelukken gebeuren omdat t uit de hand loopt, zoals de vorige keer, zijn we wel genoodzaakt om in te grijpen.
 
Die grafpolitie ook -O-
Vond het stukken minder leuk dan vorige keren, constant de politie er weer met zn neus bovenop.

Heb overigens 955 foto's, ik ga zo beginnen met uploaden, verwacht dat ze middernacht klaar zijn met uppen _O-

:^ Vorig jaar was er totaal geen politie te zien, nu stikte het ervan.... Jammer van die paar spetters die er gevallen zijn, vond het inderdaad ook een stuk minder leuk dan vorig jaar. Weinig actie -O-
 
LOL er zullen ook wer is niet wat helden onderuit gaan omdat ze ff stoer willen doen ;( :X _O-
Mwah, redelijk onverwacht ongeluk, koude bandjes en teveel gas bij gegeven, las iets over dat zijn gas bleef hangen oid?
 
Laatst bewerkt:
hier nog wat pics van mij

te beginnen met deze baklap :P of hij heeft die wouten niet gezien en is blind of hij heeft schijt aan die wankers.


ja ja scheef ik weet het

















en de laatste paar de R6 van een collega moest ik natuurlijk zelf ook even bij poseren
:X O-)

 
Laatst bewerkt:
Jammer van 't weer, alhoewel 't uiteindelijk best wel mee viel. Alleen toen iedereen massaal naar huis ging zijn wij ook maar gegaan. En sneu voor die gast die na die rotonde op z'n plaat ging, sterkte met het herstellen!

Volgende keer een plek uitzoeken waar het blauw minder prominent aanwezig is O-) ?

Nu mezelf op foto's terugzoeken :9~ .
 
heeft iemand mij nog op de foto gezet?? dr stond een man in het groen zwart,

ik heb een donkerblauwe 900rr met twee opvallend blauwe stadslichtjes
 
Ziet er goed uit allemaal! jammer van het weer, zijn hier nog mensen die vanuit akermaat zijn vertrokken om 9.15? zoja nog veel regen gehad onderweg en hoeveel gingen er mee?
 
Wie was die kerol die bij het stoplicht stond op de hoek voordat je de massa tegemoet kwam rijden. hij heeft namelijk ook foto's van mijne gemaakt :D ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan