[Foto's/Filmpjes/Nababbel] Megameeting 3 mei 2009

Leuk om foto's van jezelf op de motor te zien!
Top dat er mensen zijn die dit geheel belangeloos doen!!

Heb mijzelf ook (3 x) gevonden.

DSC_1337.jpg
 
Hoi Frits,

Zou je mij misschien de originile foto's van DSCF7372.JPG en DSCF7373.JPG willen sturen als je daar nog tijd voor hebt ;).

elwin2000@hotmail.com is het adres.....alvast bedankt!
 
whaha dat was geweldig idd... hoe kunnen ze nou een vrachtwagen sturen tijdens de MM

Hij kwam niet veder dan de ingang van het Mac Don. terrein, na 14.00uur zag ik dat hij aan het lossen was.
Wat zal die gedacht hebben toe hij aan kwam rijden ????, " Wat gebeurt hier !!!!!!!!!!!".

Mvgr. Jan
 
Zijn er niet meer filmpjes? Volgens mij hebben echt zat mensen op staan nemen... :Y
 
weet je hoeveel tijd er in gaat zitten om een beetje leuk filmpje te maken.........Dat simpele ding van mij kostte me al gauw 4 uur.

Aan de andere kant: Curver maakte altijd wel een paar gave films van de mm
 
Hallo,

Misschien beetje late reactie, maar beter laat dan nooit zeg ik maar.
Iedereen bedankt voor de foto's (waar ik op sta). Heb mezelf nu al een paar keer gespot.
Heb in elks geval genoten die dag, ondanks het slechte weer.
Het was overigens de eerste keer dat ik bij de MM aanwezig was.
Volgend jaar zeker weer, en waarschijnlijk in september ook.
 
niet te filmen zeg!!!!!
verleden jaar te vroeg in veenendaal [10.45 u] dit jaar zeker? te laat [12.15 u].
in geen enkel album een fotootje gevonden.
blijkbaar moet je selfsupporting zijn om een actiefoto te schieten.[van je zelf]
no affence aan de fotografen want die hebben hun best wel gedaan gezien het aantal shots
dat in de albums te bekijken zijn.
volgende keer maar om 11.30 u aanwezig zijn.???

vond het toch een toppiedag en heb me ook goed vermaakt.

ik heb tot zeker 12.30 foto's gemaakt. sta je er bij mij niet tussen?

fotoroland volgensmij ook.. daar heb ik rond die tijd namelijk naast gezeten..
 
@kurkie 32 wil jij je in het gs 500 topic melden. we zoeken de onbekende gs500 rijders van de meeting. GS500 Topic #13

was een leuke dag erg vaak op de foto gezet moet alleen nog even wat originelen bestellen. krijg je als je een keer alleen en de 2e keer met 4 gsjes tegelijk.
 
De groep die uit Arnhem weg reed staat ook nog een groot gedeelte op de film
 
- Voor de Bandit rijders: als jullie volgend jaar weer stickers in parkeervakken gaan plakken dat er alleen Bandits mogen staan: ik schijt ze persoonlijk onder! Als je bij elkaar wil staan, dan zorg je maar dat je er als eerste bent!

Leuke meeting, lekker druk, alleen jammer van het weer! In september weer!

_O-
 
Laatst bewerkt:
zag deze nog op jou tuup

zucht....op 9:06 wordt er precies ingezoomd op de schade aan de onderkuip van mijn Fazertje.... ;(
Was ik net sinds donderdag (de bewuste ik-glij-op-mijn-plaat-door-grind-dag) mijn gedeukte ego aan het ontdeuken.....kan ik weer van voor af aan beginnen -O-
Maar vanaf de brightside.....IK STA EROP *O* *O* *O* (althans mijn fiets)
 
Laatst bewerkt:
Het was best leuk ondanks de plietsies. Ik ben trouwens diegene die met het camouflage zijspan op 2 wielen langskwam en werd staande gehouden door de plietsie. Ik had eerst 2 kinderen in de bak en moest me dus erg inhouden. Toen ik hun afgezet had kon ik me niet inhouden en dacht ....fuck, ik doe het gewoon,we zien het wel. Gelukkig alleen een waarschuwing en veeeeeel mooie foto's van dat moment.Nog bedankt.
ps:blij dat m'n tl 1000 s nog niet klaar was anders werd het zeker een bekeuring.
 
Ik ken wat mensen bij het logistieke bedrijf achter McDonald's. Het blijkt dat het restaurant even vergeten was door te geven dat wij met z'n allen kwamen. |(
Chauffeur krijgt op zondag 200%, dus die klaagde niet.

En de chauffeur mocht niet lossen, want dat is qua voedselveiligheid niet OK.
Het was een te grote afstand om gekoelde en bevroren producten ongeconditioneerd te verplaatsen. En aangezien de Mac nogal op voedselveiligheid is, was het niet toegestaan.



Die HACCP ook... Da's verdomme ontworpen voor de NASA ofzo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan