[Foto's/Filmpjes/Nababbel] Megameeting 3 mei 2009

@kawasaki_boy, heel leuk die foto's hoor.
Maar kan je niet gewoon een linkje plaatsen naar een album, zo verlies je hier heel het overzicht en als er alleen maar losse foto's worden gepost word het pagina laden er ook niet sneller op.
 
burnout
full
 
Ik zag dat er nog geen topic was voor foto's en filmpjes van de meeting van vandaag. Dus bij deze. :+

Zal hieronder een lijstje maken met links naar foto-albums en filmpjes.
Als je die van jou ook graag in het lijstje wilt zien hier, stuur mij even een PB/PM met daarin de link voor je foto's en/of filmpje(s), dan zet ik ze erbij. *D

Ruppert: http://motormeeting.seventhcore.nl/2009-05-03/
1100dude: http://picasaweb.google.com/nofearbusa/MFMMMei2009

Bedankt! Bij de eerste foto's staan we er gelijk al op met de hele ploeg..........
 
@kawasaki_boy, heel leuk die foto's hoor.
Maar kan je niet gewoon een linkje plaatsen naar een album, zo verlies je hier heel het overzicht en als er alleen maar losse foto's worden gepost word het pagina laden er ook niet sneller op.


als jij wil uitleggen heel graag :Y
 
Hey Cypher,

Ik heb niets gemerkt van deze foto, lag je in de bosjes?

Leuk man, thx

1241357034_resized.jpg


Ik vond de rit vanuit brabant alleen al de moeite waard. Leuk om met zoveel motoren over de snelweg te rijden.
 
Zo de politie heeft het feestje weer aardig verpest... was zelfs iemand zn rijbewijs kwijt door het maken van een 1cm hoge wheelie op zn honda dax op de parkeerplaats....
en dat terwijl die zelfde ochtend nog een waarschuwing wordt uitgedeeld aan iemand die met zn zijspan in de lucht met zn dochtertje 30m over de parkeerplaats rijd..

Dat was een mooi gezicht, die kerel die het hele stuk van stoplicht tot rotonde met 't zijspan in de lucht reed. Inderdaad alleen een waarschuwing, vandaar mijn eerdere commentaar dat het wel meeviel met die agenten. Daxman keek inderdaad niet blij toen hij werd opgeschreven maar heb helaas niet gezien hoe dat precies ging. Misschien dat hij zelf nog even verslag doet hier (hint) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan