Circuitdag Assen te koop 25 mei 2009

Devlin

Die hard MF'er
4 jul 2005
387
0
Groningen
Ik heb voor een van jullie een circuitdag op Assen in de aanbieding.
Gewoon voor de originele prijs van € 185.

Laat even een bericht achter.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Alvast veel plezier dan!
 
Welke datum is het?

Sorry, lezen blijft een vak, hé :$

Succes met de verkoop !!!
 
Laatst bewerkt:
heb je hem al verkocht?
anders wil ik hem graag overnemen.
pb me dan ff of mailen op ukki appestaartje live.nl
 
Hij is verkocht aan de eerste gegadigde (zie boven). Mocht dit om een of andere vage reden niet doorgaan, mail ik je nog even. Maar reken er niet op.
Ieder geval bedankt voor je reactie!
 
thnx, heb gelukkig gister ook al een dagje op 14 mei kunnen ebmachtigen *O* dus mag deze maand sowieso
 
hey there,

heb nog even nagevraagd en dit is inderdaad max. 40 rijders per groep. Iedereen rijdt vrij zonder begeleiding. Ook alle mensen in groep 1 ongeacht of je voor het eerst komt.

Ik hou het dus even in gedachten ik ga nu eerst 14 mei rijden met begeleiding en dan kan ik beter beoordelen of het te doen is zonder begeleiding, in een groep met oa mensen die voor het eerst het circuit op gaan.

Als de circuitdag de 15de nog niet weg is kom ik er dus nog ff op terug waarschijnlijk :Y , heb hem in mijn favo's gezet
 
ik wil hem van je overnemen.

bel me svp direct op 0135215624/0631257509 voor snelle afhandeling .


alvast bedankt.
 
De circuitdag is nog steeds beschikbaar!
Dus als je wilt, laat het me weten!
Veel rijplezier vandaag iedereen! Lekker weer om te rijden!
 
devlin,

ik hou hem ff in gedachten als die vrijdag nog niet weg is hoor je van me (ga as do zelf op assen rijden) dus dan kan ik het beter inschatten.
 
devlin,

ik hou hem ff in gedachten als die vrijdag nog niet weg is hoor je van me (ga as do zelf op assen rijden) dus dan kan ik het beter inschatten.

Is helemaal goed! Veel plezier donderdag!!! Laat me maar even weten hoe t was!
 
hey devlin,

ben een lang weekendje naar terschelling dus heb alleen ff mf via de mobiel.
maar donderdag gereden en was helemaal top.
ik ben er alleen wel uit dat ik dat niet zonder begeleiding wil doen. daar heb ik gewoon nog te weinig ervaring voor -O-. zal morgen eens informeren of er toch nog begeleiding bij te boeken is maar vooralsnog moet ik het ff over laten gaan helaas.
 
hey devlin,

ben je de dag inmiddels al kwijt, ander zal ik hier ook eens om me heen vragen of er iemand interesse heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan