Complete voorvork + 17" wiel voor cbr900rr

plaspopje

Die hard MF'er
18 jun 2006
862
2
Rotterdam
Ik heb zelf dit voorjaar een UPSD voorvork in mijn cbr900rr gezet, en ik heb nu het volgende over.

Voorvork met instelbare in/uitgaande demping, vorige jaar nieuwe olie + keerringen ingegaan.
zwart spatbord (beetje lakschade)
MFW kroonplaat + risers
2x remklauw met goede remblokken
17" velg (beetje lakschade+krassen) + 2 remschijven (4.5mm)

vorig jaar heb ik de poten vervangen, en gelijk de voorvork overhaald.
De oude onderdelen krijg je er bij. bruikbaar is hiervan, de onderpoten, veren, dempers, 1 poot (ca. 1mm krom) andere wel bruikbaar maar grote knik.

Ook heb ik de onderste kroonplaat + stuurpen geheel compleet erbij. ook de balhoofdlagers zijn hiervan nog te gebruiken. De kroonplaat is mooier als die nu op de voorvork zit, maar heb deze zelf nooit meer omgewisseld.

alles is absoluut 100% in orde.
het gaat in 1 keer weg voor €400,-

full
 
Laatst bewerkt:
17" voorwielen zijn erg in trek. ik ben er voor naar Belgie geweest ......

maar alles gaat in 1 keer weg of het blijft als reserve in de schuur staan.
sorry.
 
Even ter info:

Er zit overigens verschil in voor 98 en 98 en jonger. Voor '98 heeft 296mm schijven en erna 310 zo uit het hoofd.

De velg past dan wss wel, maar misschien even schijven wisselen.
 
is het mogelijk om die stuurpen, er van bovenaf, uit te persen? of zit er onderop het T-stuk een dikke 'lasrups' ?

anders graag een duidelijke foto van de onderkant van het T-stuk.
 
Als het goed is zit de pen niet vasgelast..

als 't goed is.. :P .. nu nog zeker weten :Y

bij die upsd van 'n TL die ik eerst had perste ik 'm er idd zo uit.. maar die orginele van de GSX-G, zat toch serieus goed vast gelast. Zo goed zelfs dat ik besloot een nieuwe stuurpen te laten draaien..

en iemand die de lengte tussen de balhoofdlager weet.
 
Als je de kroonplaat los wilt verkopen (of ruilen tegen een originele) hoor ik het graag. Ik heb er eventueel ook clip-on's bij.
 
Past zo'n 929 vork er zo in, of moet je veel aanpassen? :Y of :N
Heb gister na een high-sider mijn voorkant iets korter gemaakt, dus moet ik onderdelen zoeken....... |(
Nu is een 929 vork wel erg mooi in een sc28 blade, dus ben ik gelijk in twijfel.

gr.
 
Als je de kroonplaat los wilt verkopen (of ruilen tegen een originele) hoor ik het graag. Ik heb er eventueel ook clip-on's bij.

ik had misschien al een koper voor de kroonplaat.
maar zeg maar wat je er voor bied...
voor een leuk prijsje gaat die eraf ..... en naar de nieuwe eigenaar !
 
Past zo'n 929 vork er zo in, of moet je veel aanpassen? :Y of :N
Heb gister na een high-sider mijn voorkant iets korter gemaakt, dus moet ik onderdelen zoeken....... |(
Nu is een 929 vork wel erg mooi in een sc28 blade, dus ben ik gelijk in twijfel.

gr.

mijn 929 vork staat een heel klein beetje meer naar binnen als de orginele vork.
ook zijn de aanslagnokken niet helemaal hetzelfde ...
maar de verschillen zijn marginaal.......

ok en nu weer naar de orginele voorvork hoor :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan