VTR SP1&2 Topic Part 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is ie nu nog niet dicht?
P1000386-edit-resize.jpg
 
Welkom Ton, mooie fiets man. Maar was het zo nodig om VTR uit elkaar te halen of maak je er iets speciaals van?

ja de vorige eigenaar had hem profesioneel aan bonken gereden ,jammer van zo,n mooi model ik vond het zonde om hem te slopen , vandaar dat ik besloten heb om hem weer op te bouwen en er zelf mee te gaan rijden .
of het wat speciaals wordt dat zie ik meestal pas als ik er mee bezig ben er is nog geen vastomlijnd plan ,ik zie wel .
coplimenten voor jullie forum ziet er gezellig uit . :+
full
 
ja de vorige eigenaar had hem profesioneel aan bonken gereden ,jammer van zo,n mooi model ik vond het zonde om hem te slopen , vandaar dat ik besloten heb om hem weer op te bouwen en er zelf mee te gaan rijden .
of het wat speciaals wordt dat zie ik meestal pas als ik er mee bezig ben er is nog geen vastomlijnd plan ,ik zie wel .
coplimenten voor jullie forum ziet er gezellig uit . :+ [afbeelding]
dat zi3et er serieus uit hoor :Y
 
Bij Breitscheid erop? ....of je hebt de ronde niet afgemaakt ;)

Mooi baantje he? jammer van die vangrails en die auto's...
Yep, bij Breidscheid erop.

Ring%202009.jpg


Maat was ook mee met mijn ex:

Ring%202009%20Marco%201.jpg



Was niet druk die dag. Anders was ik er helemaal niet op gegaan.
Maar nu smaakt het naar meer. En volgend jaar ga ik zeker weer :)
 
Laatst bewerkt:
mooie fotos
Ben gisteren naar zoetermeer geweest opendag bij hans van wijk motoren
was erg druk maar geen sp gezien :]

Lag met een kater op de bank. Zou anders wel een mooie afsluiter zijn geweest weer was niet verkeerd.

Was het de moeite om er heen te rijden?
 
Lag met een kater op de bank. Zou anders wel een mooie afsluiter zijn geweest weer was niet verkeerd.

Was het de moeite om er heen te rijden?
jawel hoor ,er was veel te zien 2 test banken was veel belangstelling voor
wil ik ook wel een keer maar dan wil ik hem gelijk laten afstellen.
veel kleding en helmen in de uitverkoop.
 
Laatst bewerkt:
jawel hoor ,er was veel te zien 2 test banken was veel belangstelling voor
wil ik ook wel een keer maar dan wil ik hem gelijk laten afstellen.
veel kleding en helmen in de uitverkoop.

Testbank is wel tof inderdaad. Wil ik eigenlijk ook nog wel een keer doen maar dan ook met afstellen anders is het een beetje zinloos. ;)

Ach ja komen nog wel meer open dagen en heb toch al een nieuwe pak besteld bij Termaat motoren met een beetje korting. (Alleen komt dat pak pas half November binnen :( )
 
Testbank is wel tof inderdaad. Wil ik eigenlijk ook nog wel een keer doen maar dan ook met afstellen anders is het een beetje zinloos. ;)

Ach ja komen nog wel meer open dagen en heb toch al een nieuwe pak besteld bij Termaat motoren met een beetje korting. (Alleen komt dat pak pas half November binnen :( )
duurt inderdaad lang wat voor pak heb je gekocht?
heb zelf een nieuwe broek gekocht van evolution met van die glimmende knie glijders
staat stoer maar zal ze voorlopig nog niet nodig hebben nog flink oefenen met bochten. :)
 
duurt inderdaad lang wat voor pak heb je gekocht?
heb zelf een nieuwe broek gekocht van evolution met van die glimmende knie glijders
staat stoer maar zal ze voorlopig nog niet nodig hebben nog flink oefenen met bochten. :)

In principe een Dainese Steel 2 piece,

t_Steel_div_bianco_nero.jpg


Maar nu was ik vorige week bij Termaat motoren en die lieten mij ook een nieuwe Alpinestars zien welke volledig geperforeerd was, dit model maar dan is de voorkant ook van leer.

310857_black.jpg


Twijfel nu een beetje maar dat maakt niet uit want beide pakken zijn pas half november binnen in mijn maat omdat het de 2010 collectie is.

En wat betreft de kneesliders daar is het na vorig weekend zo langzamerhand bij mij wel tijd voor. ;) Wel jammer dat het weer om te oefenen een beetje over is. '(

GroteFoto-CDHFYDJC.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan