Dit onderwerp is gesloten.
quote:OB6D schreef op 22 juni 2009 @ 20:50:
[...]
Ik werk op mijn dooie gemak naar de crash toe, heb geen haast. Little by little.
quote:
quote:Pralientje schreef op 22 juni 2009 @ 22:53:
[...]
Het was effe uitzoeken wat een goede service was om over te laten komen. Uiteindelijk voor USpostal gekozen. Dit weekend heeft een vriendin van me, ze op de post gegaan. Maar dat zal nog wel effe duren, omdat ze met de zeevracht meekomen. Ochja ik heb de tijd ........................... (NOT!)
quote:
quote:
quote:messev schreef op 23 juni 2009 @ 11:09:
[...]
Zo'n figuur moeten ze achter de tralies gooien voor het verneuken van een sp!
![]()
![]()
?quote:
quote:Drzaadberg schreef op 22 juni 2009 @ 19:54:
[...]
gewoon meer gas geven, da kan gerust met een 600tje
[afbeelding]
quote:Prof_weetnikskunde schreef op 21 juni 2009 @ 23:53:
nou duim is minder belangrijk dan de sp. Die heelt vanzelf wel, de sp niet
quote:Clawz schreef op 23 juni 2009 @ 20:13:
[...]
Ja dat zeggen ze van enkels ook; ik voel die van mij na 3 jaar nog steeds na een flink stuk hardlopen![]()
Heb ik liever wat krassen op de motor en nergens last van
|
quote:JZ schreef op 22 juni 2009 @ 10:08:
[...]
Ow, das zonde van de dag en je SP. Maar wel een super tijd hoor.
Ben je in de ruskenhoek over de curb's weg gegleden of zo. Vindt dat altijd een tricky puntje. Als je echt hard er door wil moet je over de gekleurde streepjes, maar heb altijd het idee dat ie dan ff wat onbelans heeft.

quote:donnybrasco schreef op 22 juni 2009 @ 18:02:
@Hansie:Snel herstel toegewenst
@The prof..... Je bent ook echt onverbeterlijk!
@Ribbels buurman(SPrammelbakbestuurder) Welkom!
quote:Clawz schreef op 23 juni 2009 @ 20:13:
[...]
Ja dat zeggen ze van enkels ook; ik voel die van mij na 3 jaar nog steeds na een flink stuk hardlopen![]()
Heb ik liever wat krassen op de motor en nergens last van
Beterschap H@nsie!!![]()
Toevallig een week geleden een maat van me onderuit gegaan... ook de linker duim doormidden! Ook wat schroeven en draad erin gegaan in het ziekenhuis.. happy happy joy!
Hopen dat de duim breken niet de volgende pandemie van de maand wordt!
Welke valblokken heb je trouwens op de SP zitten? Die Durbahn dingen, of een ander pakket? Schijnbaar zitten er ook genoeg merken valblokken bij die niets uithalen of, worst case, de schade nog erger maken?!

quote:Drzaadberg schreef op 23 juni 2009 @ 18:25:
heeft of weet hier iemand nog een setje spiegels voor een VTR te koop? of enig idee waar ik ze kan krijgen?
Groetjes
quote:
© 2001-2010 Motor-Forum - Powered by React - Hosted by True - Served by Webserver 3