Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

VTR SP1&2 Topic Part 16

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

May the °V° force be with you

Reg. datum:
16 jan. 2003
http://weblog.marcovonk.nl/wp-files/2008/06/assen_circuit.jpg

tt world tribune gezeten vandaag in de middag!
Morgen op de strubben.
Tijdens de crash van de pineut zaten we op de GT :Y
donnybrasco wijzigde dit bericht op vrijdag 26 juni 2009 21:39 (15%)
Wie twijfelt denkt tenminste nog! He who dances with bikes

Reg. datum:
15 mei. 2008
Jammer dat we elkaar niet getroffen hebben. Ik bleef bij wat kameraden hangen en moest ook redelijk op tijd weer weg. Heb jullie sp's wel zien staan, mooi aan het begin. Zien er super uit!! Volgende keer beter zullen we maar zeggen. Wellicht nog een keer een poging tot een noordelijk meeting?
Hopelijk wordt het weer een beetje redelijk morgen. Ik word behoorlijk down als ik de berichten voor morgen hoor... We zullen zien! Veel plezier allen! *O* *O*
VTR 1000 SP1 - VFR 800 V-TEC

Reg. datum:
11 aug. 2007
Ja, jammer man. maar je hebt het vast gezellig gehad bij je maten. Misschien tot een volgende keer en veel plezier morgen
Bliksems wijzigde dit bericht op vrijdag 26 juni 2009 23:53 (2%)

Reg. datum:
25 okt. 2002
quote:
Gerjen schreef op 26 juni 2009 @ 20:47:
Dat is idd de vraag. Voor gewoon weggebruik zijn ze uitstekend.

Het zou zomaar kunnen dat ik zo plat ga en een kneedown maak. O-) Dan is deze band dus niet geschikt? Als ik bij Michelin op de site kijk, dan komt de band ook naar boven bij een TL1000R. Hmm.. lastig verhaal. In ieder geval bedankt voor de replies!

a.k.a puke

Reg. datum:
30 jul. 2005
Dag mensen! Na een lange afwezigheid op motor-forum weer terug. Woon nu in Spanje en heb weer wat geld bij elkaar geharkt om weer een motor te kopen. In NL was ik de eigenaar van een Firestorm en ik vind een SP1 een logische opvolger! Ik heb hier al een paar mooie zien staan, dus zal binnen afzienbare tijd eigenaar van een SP1 zijn. Nu zit ik met het volgende. Heb een bouwval naast m'n huis, die ook aan de eignaar van dit huis behoord. Was van plan 'm daar te parkeren, maar nu het volgende: De deur van het huis is een magere 70 cm breed! Denken jullie dat een SP1 daar ooit doorheen ga passen? Je ziet ze hier bijna niet in het wild, dus heb geen gelegenheid gehad er een op te meten (de motoren staan in Barcelona en Toledo, woon zelf in Alicante, niet echt om de hoek dus). Denken jullie dat dat gaat passen?

groeten,

Jan-Albert

Triumph Daytona 675

Reg. datum:
13 mei. 2008
quote:
Rotsj schreef op 27 juni 2009 @ 11:52:

[...]

Het zou zomaar kunnen dat ik zo plat ga en een kneedown maak. O-) Dan is deze band dus niet geschikt? Als ik bij Michelin op de site kijk, dan komt de band ook naar boven bij een TL1000R. Hmm.. lastig verhaal. In ieder geval bedankt voor de replies!

dunlop roadsmart, een sportieve tourband is ook voldoende voor te knieen op een sp.
goed mogelijk...

SP½®® CBR600RR Hawk GT

Reg. datum:
20 apr. 2008
quote:
puke schreef op 27 juni 2009 @ 14:47:
Dag mensen! Na een lange afwezigheid op motor-forum weer terug. Woon nu in Spanje en heb weer wat geld bij elkaar geharkt om weer een motor te kopen. In NL was ik de eigenaar van een Firestorm en ik vind een SP1 een logische opvolger! Ik heb hier al een paar mooie zien staan, dus zal binnen afzienbare tijd eigenaar van een SP1 zijn. Nu zit ik met het volgende. Heb een bouwval naast m'n huis, die ook aan de eignaar van dit huis behoord. Was van plan 'm daar te parkeren, maar nu het volgende: De deur van het huis is een magere 70 cm breed! Denken jullie dat een SP1 daar ooit doorheen ga passen? Je ziet ze hier bijna niet in het wild, dus heb geen gelegenheid gehad er een op te meten (de motoren staan in Barcelona en Toledo, woon zelf in Alicante, niet echt om de hoek dus). Denken jullie dat dat gaat passen?

groeten,

Jan-Albert

Welkom Jan-Albert,

Als dat een gewone deur is zoals we die hier ook hebben, moet dat kunnen.
Als ik het niet vergeet kan ik zo wel ff het meetlint er bij houden. Misschien kan ie niet in een keer rechtdoor der in, maar clip-on voor clip-on achter het deurkozijn haken moet in principe lukken.
Gebakken lucht, bouwt huizen als kastelen... (the best upgrade for your bike is a tank full of gas) 10 Jaar de Euro, DING FLOF op zijn BIPS

a.k.a puke

Reg. datum:
30 jul. 2005
Hey, bedank! Een meetlintje erlangs zou inderdaad geweldig zijn. Voor een normale huisdeur is het erg smal, dus geen normale deur zoals in NL. Clip-on voor clip-on? Als dat maar goed gaat met de lak etc. Heb er namelijke ook nog een extra uitdaging bij. De deur is niet op straathoogte, maar zo´n 20 a 30 cm erboven. Daar moet ik nog een handige loopplank oid voor zien te regelen. Als het allemaal niet gaat passen moet ik maar proberen een garage te huren hier ergens in de buurt :)

SP2 Castrol

Reg. datum:
08 sep. 2007
Zo net weer terug van de TT, het was een superdag lekker spannend zowel de 125 250 als de GP. :9~
Heb de wereld aan SP gezien maar ja van wie...... :?
Ik zat trouwens op de winterdijktribune heb aardig wat val partijen gezien :o .
Noordelijke meeting ben ik voor in, mijn arm wordt al aardig wat beter

PS heeft iemand nog de SP t-shirts te koop?
silverfang wijzigde dit bericht op zaterdag 27 juni 2009 17:00 (7%)

Madness is like gravity, all it takes is a little push..

Reg. datum:
15 mei. 2008
Ben dr ook net weer. Heerlijk dagje zeg! Lekker in het zonnetje naar de gp kijken, wat wil je nog meer!
Ik heb alleen echt geen enkele sp gezien... Voelde me wel uniek tussen al die stukgaatie's.
Heb me wel weer zitten ergeren op de terugweg. Zitten altijd van die idioten tussen die echt snoeihard iedereen inhalen, de wannabe rossi's. Veelal op hun r1...
Maar iig een zeer geslaagd dagje!
VTR 1000 SP1 - VFR 800 V-TEC

ex SP-racer

Reg. datum:
04 nov. 2002
quote:
silverfang schreef op 27 juni 2009 @ 17:00:
...

quote:
TimmerStyle schreef op 27 juni 2009 @ 17:33:
...
Ik heb alleen echt geen enkele sp gezien... Voelde me wel uniek tussen al die stukgaatie's.

1 van jullie moet volgensmij ff naar specsavers :+
Koos Motorloos

Ducati 996 en 900SS

Reg. datum:
06 jun. 2006
Ja, ben ook net terug, maar heb genoeg SP's gezien hoor het afgelopen weekend.
Was weer erg leuk!

my other ride is ur mama

Reg. datum:
25 jun. 2003
quote:
puke schreef op 27 juni 2009 @ 16:34:
Hey, bedank! Een meetlintje erlangs zou inderdaad geweldig zijn. Voor een normale huisdeur is het erg smal, dus geen normale deur zoals in NL. Clip-on voor clip-on? Als dat maar goed gaat met de lak etc. Heb er namelijke ook nog een extra uitdaging bij. De deur is niet op straathoogte, maar zo´n 20 a 30 cm erboven. Daar moet ik nog een handige loopplank oid voor zien te regelen. Als het allemaal niet gaat passen moet ik maar proberen een garage te huren hier ergens in de buurt :)

ik heb hier een gewone schuurdeur en ik moet zeggen dat je geduld en een goede "aanloop"nodig hebt, de draaicircel van de sp is nogal 'niet aanwezig ". Laat ik het zo zeggen ik heb geen geduld en het was zweten en ik zag er nogal tegenop de terugweg aan te vangen ...
saw the light...............and it was .....................Orange

my other ride is ur mama

Reg. datum:
25 jun. 2003
http://www.motorcyclenews...9-honda-v4-spied-on-test/ honda V4

Castrol Special

Reg. datum:
02 okt. 2004
Hm, die noemen ze niet voor niets de VFR1200.. Gaat ook meer de Pan kant op als je d'r koffers aan hangt.

Reg. datum:
04 apr. 2004
Net gemeten, clip-on to clip-on is zo'n 70cm (echt krap..)

Ik ben net terug uit Mexico ... even aan het bijlezen terwijl ik de jetlag aan het verdrinken ben in Cuba-Libres. :W
Honda VTR 1000 SP1 en VFR800FI Anniversary Edition.

a.k.a puke

Reg. datum:
30 jul. 2005
quote:
Arlo schreef op 27 juni 2009 @ 22:16:
Net gemeten, clip-on to clip-on is zo'n 70cm (echt krap..)

Ik ben net terug uit Mexico ... even aan het bijlezen terwijl ik de jetlag aan het verdrinken ben in Cuba-Libres. :W

Mexico, tof! Veel goede dingen over gehoord, klopt dat een beetje?

En bedankt voor het meten! Vrees dat dat 'm dus niet gaat worden dan :(
Toch maar serieus op zoek gaan naar een garage.

Reg. datum:
04 apr. 2004
Mexico was super ... heerlijk gedoken in de zee en natuurlijk in de cenote's .. die zijn echt om je vingers bij af te likken 8-)
Verder super aardige mensen, heerlijk eten en muziek.. echt een tof land.
Was nog naar de Maya ruïne geweest in Tulum.. met het kwik op 39°C echt wel *kuch* "warm" te noemen.. :X

Reg. datum:
16 jan. 2003
quote:
silverfang schreef op 27 juni 2009 @ 17:00:
...

quote:
TimmerStyle schreef op 27 juni 2009 @ 17:33:
...

quote:
H@nsie schreef op 27 juni 2009 @ 19:15:

[...]

[...]

1 van jullie moet volgensmij ff naar specsavers :+

20/25 denk wel van rood naar wit, pepe-style, stars&stripes, castrol´s

http://www.coolness.nl/smurfen/brainy.jpgTipte me nog om in mijn spiegels te kijken :+

Top weekend gehad!
Vr:De pineut zijn crashen in de GT met een bloedgang, Vandaag op de strubben de valpartijen van Pedrosa&Dovi The:X Repsolcrew :X

Enne Rossi hé 8-)

;)

@Arlo: Welcome home! *O*
@Puke:Welcome *O*
@Yrjo: Sjit man je leek wel een vvvfaatdoekje _O-
donnybrasco wijzigde dit bericht op zaterdag 27 juni 2009 23:10 (49%)

Reg. datum:
16 jan. 2003
p.s. de wave was ook gaaf!
Jammer dat de hoofdtribune het pas later door had....
Ambiance plus
Weer +
Race´s +
Geluid +
Heenreizen&Terugreizen fantastico!

p.s.

Over twee jaar een SP treffen op the isle of man
:?

Bliksems :Y
Don :Y

Meer liefhebbers?
donnybrasco wijzigde dit bericht op zaterdag 27 juni 2009 23:38 (30%)

2ono R '08 CB550Caferacer

Reg. datum:
06 jun. 2005
* Tomaaz meld zich ook weer :W

Nu eerst flink wat pagina's bijlezen :X

Reg. datum:
11 aug. 2007
quote:
donnybrasco schreef op 27 juni 2009 @ 23:36:

p.s.

Over twee jaar een SP treffen op the isle of man
:?

Bliksems :Y
Don :Y

Meer liefhebbers?

Wel ovb maat!! Ga misschien al met een paar collega's.

Wat dacht je trouwens van een meeting bij de Superbikes volgend jaar. Voor de gasten die uit het zuiden komen verzamelen bij zwolle, en dan meeten we de noordelingen op het circuit

my other ride is ur mama

Reg. datum:
25 jun. 2003
quote:
Arlo schreef op 27 juni 2009 @ 22:44:
Mexico was super ... heerlijk gedoken in de zee en natuurlijk in de cenote's .. die zijn echt om je vingers bij af te likken 8-)
Verder super aardige mensen, heerlijk eten en muziek.. echt een tof land.
Was nog naar de Maya ruïne geweest in Tulum.. met het kwik op 39°C echt wel *kuch* "warm" te noemen.. :X

heb je foto's van de maya ruine ?

SP 2 Powerrrrr!

Reg. datum:
13 jun. 2007
quote:
puke schreef op 27 juni 2009 @ 14:47:

groeten,

Jan-Albert

Welkom,

Ik heb zelf een SP2 maar volgens mij is die net zo breed. Heb net even gemeten en breedste punt zijn de rem en koppelingshendel. Kom dan uit op 4 a 75 cm breed.
Wat roffelt daar in de verte......

Reg. datum:
04 apr. 2004
quote:
wsx schreef op 28 juni 2009 @ 12:09:

[...]
Welkom,

Ik heb zelf een SP2 maar volgens mij is die net zo breed. Heb net even gemeten en breedste punt zijn de rem en koppelingshendel. Kom dan uit op 4 a 75 cm breed.

Dat kan heel goed .... ik heb er korte Pazzo hendels op zitten..
Bij mij zijn de clip-on's het breedste punt.

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2

Hosting by True