Dit onderwerp is gesloten.

quote:Gerjen schreef op 26 juni 2009 @ 20:47:
Dat is idd de vraag. Voor gewoon weggebruik zijn ze uitstekend.
quote:Rotsj schreef op 27 juni 2009 @ 11:52:
[...]
Het zou zomaar kunnen dat ik zo plat ga en een kneedown maak.Dan is deze band dus niet geschikt? Als ik bij Michelin op de site kijk, dan komt de band ook naar boven bij een TL1000R. Hmm.. lastig verhaal. In ieder geval bedankt voor de replies!
quote:puke schreef op 27 juni 2009 @ 14:47:
Dag mensen! Na een lange afwezigheid op motor-forum weer terug. Woon nu in Spanje en heb weer wat geld bij elkaar geharkt om weer een motor te kopen. In NL was ik de eigenaar van een Firestorm en ik vind een SP1 een logische opvolger! Ik heb hier al een paar mooie zien staan, dus zal binnen afzienbare tijd eigenaar van een SP1 zijn. Nu zit ik met het volgende. Heb een bouwval naast m'n huis, die ook aan de eignaar van dit huis behoord. Was van plan 'm daar te parkeren, maar nu het volgende: De deur van het huis is een magere 70 cm breed! Denken jullie dat een SP1 daar ooit doorheen ga passen? Je ziet ze hier bijna niet in het wild, dus heb geen gelegenheid gehad er een op te meten (de motoren staan in Barcelona en Toledo, woon zelf in Alicante, niet echt om de hoek dus). Denken jullie dat dat gaat passen?
groeten,
Jan-Albert

quote:
quote:TimmerStyle schreef op 27 juni 2009 @ 17:33:
...
Ik heb alleen echt geen enkele sp gezien... Voelde me wel uniek tussen al die stukgaatie's.
Ducati 996 en 900SS
quote:puke schreef op 27 juni 2009 @ 16:34:
Hey, bedank! Een meetlintje erlangs zou inderdaad geweldig zijn. Voor een normale huisdeur is het erg smal, dus geen normale deur zoals in NL. Clip-on voor clip-on? Als dat maar goed gaat met de lak etc. Heb er namelijke ook nog een extra uitdaging bij. De deur is niet op straathoogte, maar zo´n 20 a 30 cm erboven. Daar moet ik nog een handige loopplank oid voor zien te regelen. Als het allemaal niet gaat passen moet ik maar proberen een garage te huren hier ergens in de buurt
quote:Arlo schreef op 27 juni 2009 @ 22:16:
Net gemeten, clip-on to clip-on is zo'n 70cm (echt krap..)
Ik ben net terug uit Mexico ... even aan het bijlezen terwijl ik de jetlag aan het verdrinken ben in Cuba-Libres.
quote:
quote:TimmerStyle schreef op 27 juni 2009 @ 17:33:
...
Ik heb alleen echt geen enkele sp gezien... Voelde me wel uniek tussen al die stukgaatie's.
quote:
Tipte me nog om in mijn spiegels te kijken quote:donnybrasco schreef op 27 juni 2009 @ 23:36:
p.s.
Over twee jaar een SP treffen op the isle of man![]()
Bliksems![]()
Don![]()
Meer liefhebbers?
quote:Arlo schreef op 27 juni 2009 @ 22:44:
Mexico was super ... heerlijk gedoken in de zee en natuurlijk in de cenote's .. die zijn echt om je vingers bij af te likken![]()
Verder super aardige mensen, heerlijk eten en muziek.. echt een tof land.
Was nog naar de Maya ruïne geweest in Tulum.. met het kwik op 39°C echt wel *kuch* "warm" te noemen..
quote:puke schreef op 27 juni 2009 @ 14:47:
Dag mensen! Na een lange afwezigheid op motor-forum weer terug. Woon nu in Spanje en heb weer wat geld bij elkaar geharkt om weer een motor te kopen. In NL was ik de eigenaar van een Firestorm en ik vind een SP1 een logische opvolger! Ik heb hier al een paar mooie zien staan, dus zal binnen afzienbare tijd eigenaar van een SP1 zijn. Nu zit ik met het volgende. Heb een bouwval naast m'n huis, die ook aan de eignaar van dit huis behoord. Was van plan 'm daar te parkeren, maar nu het volgende: De deur van het huis is een magere 70 cm breed! Denken jullie dat een SP1 daar ooit doorheen ga passen? Je ziet ze hier bijna niet in het wild, dus heb geen gelegenheid gehad er een op te meten (de motoren staan in Barcelona en Toledo, woon zelf in Alicante, niet echt om de hoek dus). Denken jullie dat dat gaat passen?
groeten,
Jan-Albert
quote:wsx schreef op 28 juni 2009 @ 12:09:
[...]
Welkom,
Ik heb zelf een SP2 maar volgens mij is die net zo breed. Heb net even gemeten en breedste punt zijn de rem en koppelingshendel. Kom dan uit op 4 a 75 cm breed.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2