VTR SP1&2 Topic Part 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
bsb.jpg
 
Hoi ik doe ook gewoon even mijn elleboog naar binnen dan zie ik genoeg. heb wel geen standaart spiegels.

vandaag mijn bt016 uit getest heerlijke banden. echt lekker. dan wel niet in de eifel geweest maar hier wat dijkweggetjes gereden met de MF leden uit mijn buurt (helmond)
 
hoi ik heb mijn spiegels gestretcheden wat trilling betrefd in de lage toeren trillen ze maar rond de 4000 toeren geen trilling wel kliene haarscheurtjes bij de ophanging maar zie wel goed in de spiegels met mijn lengte (1,96m)
full
 
Ik ben vandaag trotse bezitter geworden van een.. jawel.. rode sp1 uit `01.
Gekocht bij kerimotoren in Volendam voor de prijs van 5250,- welke ik erg schappelijk vond kijkende naar o.a. de uitlaten ( welke trouwens erg luid zijn. eerst wat het nog wel leuk, maar begon al snel te vervelen. Heb de db killers gemonteerd en zal is kijken hoe dat bevalt).

Het is mijn 1e 2 cilinder ervaring. Wat is deze motor bruut zeg! Het is nog erg wennen. rechtuit lukt nog wel, maar met bochten heb ik nog wel wat moeite. Komt vooral denk ik doordat ik nog niet goed met het gas kan werken. Af en toe ben ik echt aan het hobbelen (net zoals iemand die voor `t eerst in een auto leert rijden :') ). Magoe, hoop dat ik hier snel souplesse in krijg.

Ik kom btw van een Suzuki RF600R af, dus het is wel logisch dat het even wennen is.

Hoop veel van jullie te leren!

Hier een pic van m`n bike:
[afbeelding]

Mooi prijsje, voor een mooie fiets! *O* Welkom :W
 
Laatst bewerkt:
Kunnen jullie trouwens mee denken over de verzekering.
WA (180,- euro p/j) of WA+ (320,- euro p/j). All risk is geen optie 2200,- per jaar :')
5200,- is veel geld, maar de motor verlaat nooit echt het gezichts(gehoor)veld; altijd naast het/de tent, huis, terras etc. Is de 140,- extra per jaar voor de WA+ het waard?

Met deze moter heb ik wat boven m`n buget geshopt en ervaar nu de gevolgen :P

(verzekeren is echt huilen als je nog weinig schade vrije jaren hebt.)
 
Laatst bewerkt:
Kunnen jullie trouwens mee denken over de verzekering.
WA (180,- euro p/j) of WA+ (320,- euro p/j). All risk is geen optie 2200,- per jaar :')
5200,- is veel geld, maar de motor verlaat nooit echt het gezichts(gehoor)veld; altijd naast het/de tent, huis, terras etc. Is de 140,- extra per jaar voor de WA+ het waard?

Met deze moter heb ik wat boven m`n buget geshopt en ervaar nu de gevolgen :P

(verzekeren is echt huilen als je nog weinig schade vrije jaren hebt.)

Ik heb precies het zelfde probleem.

Ik heb wa+ gekozen en spaar die 2000 p/j wel. Dat geld gaat naar de volgende motor en mocht ik een schuivertje maken financier ik het zelf wel.

Echt niet het geld waard om all risk te doen vind ik.

Tenzij je jezelf een slechte rijder vindt... Maar ik geloof wel dat ik hem rechtop houd. Als ik val is het naar alle waarschijnlijkheid niet mijn schuld geweest.
 
WA+ lijkt me de beste optie. Zeker als ze 'm jatten is dat de moeite waard.

Je kunt een schuiver nooit uitsluiten, maar in de meeste gevallen kun je 'm dan weer in orde maken met onderdelen van Ebay of zo. Dat doe je zelfs als ie all risk verzekerd is, om je zorgvuldig opgebouwde no claim niet te verspelen ..
 
Idem voor WA+... bij een crash knap ik het zelf wel op (een total-loss uitsluitend dan), daar ga ik inderdaad geen schadevrije jaren aan verspillen (ervan uitgaande dat het eenzijdig of mijn schuld is).
 
Da´s nou ook weer wat overdreven.
Ik zal een nieuwe altijd de 1e 3 a4 jaar all risk verzekeren!
Heb hem de eerste 3 jaar all risk gehad en heb daar toch wel van geprofiteerd dacht ik zo :Y

Heb nu 2 motoren voor de prijs van 1 :9

img6171kh7.jpg


Don.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tim: nog kunnen rijden?
Bedoel je deze Tim? ;)
Ik heb vanmiddag iig een lekker tochtje gemaakt. Het FI lampje blijft nog steeds branden. Heb even naar die PC gekeken, maar ik ga er maar niet aan zitten. Ben echt á technisch en ben bang dat ik iets mol. Volgende week gaat er iemand naar kijken.
Heb m ook nog even mooi gepoetst net, staat er weer glimmend bij! Heb even wat foto's gemaakt voor in de OP. Stond ik nog niet bij geloof ik. Zal de foto's even op de computer zetten.
 
@ Donny heb je mijn pb nog ontvangen weet niet zeker of hij verstuurd is namelijk.
 
Tim: nog kunnen rijden?


Hoi.


ja ik heb zeker nog kunnen rijden. niet naar de eifel gegaan. maar hier in mijn buurt een aantal MFers getroffen. die hadden wat leuke oefen weggetjes hier in de buurt. 200 km heb ik in totaal gereden over dijk weggetjes. ik dacht ja kan wel naar de eiefl gaan. maar als ik alleen ben blijf ik toch een beetje de bekende wegen rijden en eerdat ik er ben heb ik al een tank opgereden. ik dacht dan kan ik beter hier met andere rijden en die hadden mooie wegen en we waren nu dan ook al met 9 man. best lachen.

maar leuk dat je aan me dacht hahah. heb nu wel extra zin in de meeting na vandaag.
die nieuwe banden zijn wel lekker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan