VTR SP1&2 Topic Part 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook wa+. Toch goed verzekerd en het kost geen drol. Ik betaal maar 13 per maand ofzo. Met all-risk gooi je echt je geld weg.

Heb de SP2 all risk, maar ja, ik ben oud heb maximale no claim... 8 Euro p/m of zo, voor de prijs van een Big Mac zeg maar... :]
 
Heb de SP2 all risk, maar ja, ik ben oud heb maximale no claim... 8 Euro p/m of zo, voor de prijs van een Big Mac zeg maar... :]
:9
Morgen Vandaag maar even WA+ regelen.

1) Zit er btw nog een reserve knop op de sp?
2) A.j.b. zeg dat er mensen zijn die 180km radius hebben op een sp :+ Heb het nog niet getest, maar hoop het erg.

Heb btw ook de chock gevonden, dacht dat injectie dat niet nodig had.
 
Meestal heb ik toch wel een kleine 200 km op tank voordat het lampje gaat branden. Record was 230 km. Maar dat was een ritje waarbij ik bijna in slaap viel.

Zit trouwens wel een PC op me fiets.

:W
 
:9
Morgen Vandaag maar even WA+ regelen.

1) Zit er btw nog een reserve knop op de sp?
2) A.j.b. zeg dat er mensen zijn die 180km radius hebben op een sp :+ Heb het nog niet getest, maar hoop het erg.

Heb btw ook de chock gevonden, dacht dat injectie dat niet nodig had.
180 haal ik wel :Y
 
Vandaag me nickname laten wijzigen. Mr Del Sol was een verwijzing naar een auto die ik al lang niet meer heb..

Nu dus JZ geworden.

:W
 
Tadaaaaaa
full

@TimmerStyle Praachtig apparaat man, alleen ik zou het mooier vinden als je er ook nog witte knippers op zou zetten i.p.v. die oranje vlekken :X

En 13 euro per maand? Hoe doe je dat? Ik betaal 61 euro p/m voor WA+ en ik weet niet hoe dat bij de anderen zit, maar volgens de verzekering moet je ook nog een opzittenden verzekering hebben,( kost me 3.50 euro p/m) want anders is wel je motor verzekerd, maar jij zelf dus niet.
Moet er niet aan denken :o
 
Herstel dat laatste, :X ikke beetje dom :X , die 13 € kan wel kloppen, want ik betaal per jaar, wat dus 61 voor de motor en 42 voor opzittenden is, samen dus 103: 12 = 8.5833 per maand is ( volle bak no-claim natuurlijk )
 
bij 140/150 gaat het lampje branden.

Maar meestal als ik alleen rijd gaat hij bij 130 aan. Zo'n beetje altijd eigenlijk.

Staat dat ding van jou wel goed afgesteld dan? Ik kan met flink doorrijden toch wel 170km rijden voordat het lampje aangaat.

Nou schijnt een SP2 wel iets zuiniger te zijn geloof ik, maar die van jou die zuipt meer als een doorgewinterde alcoholist. :+
 
Staat dat ding van jou wel goed afgesteld dan? Ik kan met flink doorrijden toch wel 170km rijden voordat het lampje aangaat.

Nou schijnt een SP2 wel iets zuiniger te zijn geloof ik, maar die van jou die zuipt meer als een doorgewinterde alcoholist. :+

Het lijkt wel of die van mij steeds zuiniger gaat lopen ( of ik langzamer ga rijden :X ) want ik heb het nu al 2 x gehad, dat het lampje pas bij 200 km ging branden, voorheen was dat bij 170.
 
:9
Morgen Vandaag maar even WA+ regelen.

1) Zit er btw nog een reserve knop op de sp?
2) A.j.b. zeg dat er mensen zijn die 180km radius hebben op een sp :+ Heb het nog niet getest, maar hoop het erg.

Heb btw ook de chock gevonden, dacht dat injectie dat niet nodig had.

180 km? Nee dat durf ik echt niet aan, dan kan ik dat zwijn gaan duwen.
 
Moet een alarm hebben wil ik hem tegen diefstal kunnen verzekeren -O-
De grens lag op 15.000 nieuwaarde en de sp zit op 15.400 :/
 
en mijn lampje gaat meestal rond de 180 aan. (met vaak file rijden) dus ja dat ding van de prof ging in het begin ook al zo vroeg aan ik dacht dat je hem af had laten stellen prof?

ach ja.
 
o nee ik weet het al. met je knie aan de grond heb je meer weerstand dus verbruikt je motor ook meer. hahah :)
 
en mijn lampje gaat meestal rond de 180 aan. (met vaak file rijden) dus ja dat ding van de prof ging in het begin ook al zo vroeg aan ik dacht dat je hem af had laten stellen prof?

ach ja.

Daarom is het nu 140/150 ongeveer. een hele vooruitgang al zeg ik het zelf :+
Ik kan er ook niet om zitten. Het enige storende is dat tijdens het rijden met iemand anders ik altijd als eerste de groep moet ophouden om te tanken :/ Om het geld doet het me niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan