VTR SP1&2 Topic Part 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee ok student he.

hahah en ik vind het niet erg als jij moet stoppen. dan tenk ik ook gewoon als ik ergens een hekel aan heb dan is het rijden met de gedachte dat mijn benzinen op gaat.
afgelopen zondag op tv ook weer gezien he. benzine op komt nooit goed uit. zeker niet als je op kop ligt en je de laatste bocht uit komt.
 
nee ok student he.

hahah en ik vind het niet erg als jij moet stoppen. dan tenk ik ook gewoon als ik ergens een hekel aan heb dan is het rijden met de gedachte dat mijn benzinen op gaat.
afgelopen zondag op tv ook weer gezien he. benzine op komt nooit goed uit. zeker niet als je op kop ligt en je de laatste bocht uit komt.

In de ardennen zitten in je eentje terwijl je niet echt weet waar je zit en je lampje is al even aan :+ Wat was ik toen aan het godverren in m'n helmpje :')

Spies inderdaad ja. Dan had ik volgens mij uit frustratie toch iets gesloopt.
 
Haha geweldig, ik was al aan t mopperen dat ik maar 200km haalde op een tank (1:14 in ieder geval). _O-
Hele opluchting dat ik nu weer 220 (vorige keer 230km) op een tank haalde met dit lekkere weer (en dan is het lampje net aan en moet er 13-14 liter in ongeveer). 1:16 / 1:17 dus.
Leuke is ook nog dat die 1:16-17 de eerste twee tankjes waren waarop ik lekker door de Eifel kon knallen... bochtengevoel begint goed te komen nu. Stuk vloeiender dus, maar ook wat meer het gas open op plekken...

140km, oh my god! :')



@Arlo: heb jij nog een productierun van de PAIR- en flapper-valve vervangingsdopjes op de planning staan? Ik wil die spulletjes eens van de fiets af slopen en dan moet er natuurlijk wel iets op de plaats komen. :)
 
Laatst bewerkt:
Haha geweldig, ik was al aan t mopperen dat ik maar 200km haalde op een tank (1:14 in ieder geval). _O-
Hele opluchting dat ik nu weer 220 (vorige keer 230km) op een tank haalde met dit lekkere weer (en dan is het lampje net aan en moet er 13-14 liter in ongeveer). 1:16 / 1:17 dus.
Leuke is ook nog dat die 1:16-17 de eerste twee tankjes waren waarop ik lekker door de Eifel kon knallen... bochtengevoel begint goed te komen nu. Stuk vloeiender dus, maar ook wat meer het gas open op plekken...

140km, oh my god! :')



@Arlo: heb jij nog een productierun van de PAIR- en flapper-valve vervangingsdopjes op de planning staan? Ik wil die spulletjes eens van de fiets af slopen en dan moet er natuurlijk wel iets op de plaats komen. :)

Hehehe .. idem dito ...de eerste paar tanken zo rond de 220-230 km .. en de laatste paar waren zo rond de 160-170km..

En ik heb geen pair deksels meer .. maar ik zal er binnenkort wel een paar bijmaken.
Flapperdop heb ik er nog ~3 van liggen geloof ik.
Komt goed.
 
Ik had gister 140 km, ging er 12 liter bij, dus in principe, als er idd 19 liter in die tank kan, zat er nog 7 in, zou ik ook 200 km moeten kunnen halen. Maar dit is +/- 1:12, heb ook wel eens op 1:10 gezeten, op het circuit zelfs 1:9 dan haal je die 200 km dus niet. Ik waag het er liever niet op, want het wordt zo verrekte warm in zo'n zwart leren pak als je in de zon een motor gaat lopen duwen. Been there, done that. Dus lampje aan is bij mij meteen ankeren en tanken.
 
Het zit in de toeren die je draait, heb ik gemerkt. Een tank leegrijden met 140 constant in z'n 6 levert 1:17 op (SP2 + PC). Steeds hoog in de toeren op het circuit of in de bergen is onder de 1:10. Maar dat laatste is niet erg, daar krijg je lol voor terug :P
 
Kwoot van mij na de SP meeting 2006

Ja ja we zijn weer thuis

Met een gemiddelde op de terugweg van Valkenburg naar A'foort schrik niet :X 1op17.3 :X Stukken van 150 k.m. per uur erbij

full
 
Mannen, in mijn jacht naar andere dempers ben ik een setje Gianelli's tegen gekomen

78b5_1_sbl.JPG


Voor net geen 300 euro heb ik ze (nieuw) in huis. Zijn er hier mensen die deze op zijn speen hebben gehad???
 
Daarom is het nu 140/150 ongeveer. een hele vooruitgang al zeg ik het zelf :+
Ik kan er ook niet om zitten. Het enige storende is dat tijdens het rijden met iemand anders ik altijd als eerste de groep moet ophouden om te tanken :/ Om het geld doet het me niets.

Tja dat kun je nu wel zeggen, maar als je je motor fatsoenlijk laat afstellen heeft dat wel naar mijn mening grote voordelen:
- hij rijdt beter
- hij rijdt zuiniger
- (milieu vriendelijker |( )

Nu ben je gewoon geld over de balk aan het gooien, door duurbetaalde benzine die niet gebruikt wordt door je 2 uitlaten te blazen. Als je al die liters bij elkaar in prijs optelt, had je je motor mooi kunnen laten afstellen. Ok het is een investering, maar het verdiend zich absoluut terug. Met flink knallen rijdt ik zuiniger dan langzaamaan gedoe... 1:15 is wel gemiddeld wat ik haal

I rest my case :W
 
Mannen, in mijn jacht naar andere dempers ben ik een setje Gianelli's tegen gekomen

[afbeelding]

Voor net geen 300 euro heb ik ze (nieuw) in huis. Zijn er hier mensen die deze op zijn speen hebben gehad???

Nope, ken het merk alleen van lang geleden maar dat was scooter/brommertijdperk.
 
Ja, dat had ik ook ja........


Toen was het volgens mij niet zo'n slecht spul toch???

Maar waar gaat het je om? Wat het qua geluid doet? Anders zou je ook eens kunnen kijken naar Viper dempers die zijn nieuw ook goed te betalen en het geluid is. :9~ })
 
Ik had een gianelli op mijn kawa ar 110 c.c
Geheel geen vergelijk maareeeh het is italiaans en dus zéér degelijk afgewerkt spul!
En dan ook nog iz nieuw en titaan of iz´t rvs?
3 van die briefjes en ze zijn het waard :9
Zie je niet vaak hotcams des te meer dus mijn keuze zou zo zijn gemaakt 8-)



Just my:
2cents_800.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het zit in de toeren die je draait, heb ik gemerkt. Een tank leegrijden met 140 constant in z'n 6 levert 1:17 op (SP2 + PC). Steeds hoog in de toeren op het circuit of in de bergen is onder de 1:10. Maar dat laatste is niet erg, daar krijg je lol voor terug :P

Ja dat zal wel kloppen. Rij graag de lagere versnellingen. En dan richt ik hem op een punt ergens op de horizon, draai hem open en probeer daar zo snel mogelijk te komen.

Rij ook totaal niet constant. Mijn rit is meer een eindeloze serie sprintjes. FF knallen, rollen, ff knallen, rollen...

Het gas dicht draaien klinkt tenslotte net zo mooi [misschien nog wel mooier] als het open draaien, dus doe het beide graag...

Rij eigenlijk alleen binnenweggetjes, en van de 5e en 6e versnelling weet ik niet heel zeker of die er eigenlijk wel op zitten.

120 tuffen op de snelweg is niet mjin ding, 160 ook niet, 200 is na 10 minuten ook al niet leuk meer. Heb hem misschien twee keer voluit gehad, zegt me ook niet zoveel, ben je zo weer thuis... Boring...

Maar dat "spelen" verveelt me nooit, dat ie dan af en toe 1:10 loopt, jammer dan.

Als ik wil toeren koop ik wel een eeeeeeuhm...
...nee, dat wil ik helemaal niet.

Wel grappig om te zien, dat ie dus blijkbaar wel zuinig kan lopen. Maar een zuinigheidstest duurt bij mij nooit veel langer dan het opwarmen van de olie.
 
Met de megasquirt kan je hem daar niet mee optimaliseren????
Zou toch geweldig zijn haar eens verwennen met de ideale afstelling bij alle toerentallen!

animal_butterfly_neg.jpg
 
Maar dempers van een SP2 passen toch niet op een SP1??

Sorry in mijn enthausiasme dat ik me het setje van Clawz herinnerde niet bij stil gestaan dat het niet gaat passen. :)

Dan blijf ik bij me eerste post en dat zijn Viper dempers die zijn qua prijs iig goed vergelijkbaar.
 
Tja dat kun je nu wel zeggen, maar als je je motor fatsoenlijk laat afstellen heeft dat wel naar mijn mening grote voordelen:
- hij rijdt beter
- hij rijdt zuiniger
- (milieu vriendelijker |( )

Nu ben je gewoon geld over de balk aan het gooien, door duurbetaalde benzine die niet gebruikt wordt door je 2 uitlaten te blazen. Als je al die liters bij elkaar in prijs optelt, had je je motor mooi kunnen laten afstellen. Ok het is een investering, maar het verdiend zich absoluut terug. Met flink knallen rijdt ik zuiniger dan langzaamaan gedoe... 1:15 is wel gemiddeld wat ik haal

I rest my case :W

Dus jij biedt jezelf als gegadigde aan om mij voor een powercommander te sponseren ? :+

Eerst volgende op het menu is denk ik toch een garmin navigator.

die powercommander komt ooit wel... of niet :z
 
Komen dit Giannelli's van de Italiaanse Ebay? Ben benieuwd of dat allemaal goed komt met de bestelling (mijn Italiaans is zo slecht dat ik het niet aandurf om daar wat te bestellen)
 
hoi mede vtr sp liefhebbers
na een jaar revalidatie was ik in staat een motorijhouding aan te nemen dus heb me terug een sp1 gekocht daar de andere overleden was bij het ongeval hierbij even een fototje
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan