VTR SP1&2 Topic Part 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
@TimmerStyle Praachtig apparaat man, alleen ik zou het mooier vinden als je er ook nog witte knippers op zou zetten i.p.v. die oranje vlekken :X

En 13 euro per maand? Hoe doe je dat? Ik betaal 61 euro p/m voor WA+ en ik weet niet hoe dat bij de anderen zit, maar volgens de verzekering moet je ook nog een opzittenden verzekering hebben,( kost me 3.50 euro p/m) want anders is wel je motor verzekerd, maar jij zelf dus niet.
Moet er niet aan denken :o

zijn dit uitlaten van een aprillia
 
Welkom, of moet ik zeggen welkom terug Chriskens.

Leuk kuipje zit erop was dat al toen je hem kocht.
 
Mannen, in mijn jacht naar andere dempers ben ik een setje Gianelli's tegen gekomen

[afbeelding]

Voor net geen 300 euro heb ik ze (nieuw) in huis. Zijn er hier mensen die deze op zijn speen hebben gehad???
Ik ken het merk ook alleen maar van het scooter tijdperk. Toen altijd goed spul! Zien er ook netjes uit en je hebt wat speciaals! Voor dat geld zou ik ze niet laten liggen!
 
kOelkast en chriskens nog welkom trouwens. :W

chriskens, de vraag die je stelde was voor timmerstyle bedoeld?
Ik heb ook Micron's eronder zitten, maar dan van die bling bling dingen.

Iemand nog interesse in een ruil?

Mijn :r carbon hugger tegen een rooie? Moet wel voor een sp1 en heel zijn uiteraard B|

Ik hoor het wel ( of niet :X )
 
Zaterdag mijn SP2 opgehaald. Heb er nog even de tomtom op laten overzetten en ik heb een heerlijke rit gehad, ondanks dat er 200 km snelweg bijzat. Prima op te zitten, ook de langere stukken merk ik. Maar er moet wel gas op, 30 kmh zones zijn een ramp.

Zondag terugweg was k@t want bij vol opendraaien hield ie even in om daarna met volle kracht op te pakken. Heeft me bijna een schuiver opgeleverd omdat ik niet weg kon komen van een invoegende auto die mij niet zag (en hoorde, die toeter is toch luid zat?!).

Omdat ik al twijfels had over de werkplaats van mijn dealer, heb ik Ten Kate gebeld om een afspraak te maken om een PC in te laten bouwen, af te laten stellen en technisch te laten controleren. De monteur gaf aan dat het probleem van het inhouden een kwestie van de polen goed aandraaien is. Ik met deze info naar de dealer, bleek het draadje van de tomtom bij de pool los gegaan te zijn, waardoor de andere draden dus ook niet meer ramvast zaten. En aangezien deze machine goed kan trillen, is dat de oorzaak geweest. Gelukkig snel opgelost (oogje aan het snoertje en nu wel professioneel vastgemaakt) maar wel een beetje een dom probleem dat grote gevolgen had kunnen hebben.

Maar nu rijdt het weer als een ..... een.....tsja als een wat....als een SP2!

Ik lees in verschillende topics dat een PC het rijgedrag erg ten goed komt. Zijn er ook nadelen? Daarbij denk ik in termen van problemen met de cpu, starten, dat soort? Is Ten Kate een goeie keuze om dit te laten doen?

Reden dat ik het doe is met name om lager in de toeren wat constanter te kunnen rijden. Als het verbruik daarmee ook daalt, is dat mooi meegenomen. Maar ik heb gemiddeld 1 : 14,5 gereden en ik rij niet als een dooie dus dat viel me al reuze mee. Rekenen: 18 * 14 = 252 km per tank. Dat zou mooi zijn....

In ieder geval, op het losse tomtomdraadje na, ben ik uitermate te spreken over deze fiets. Helemaal geweldig dat starten alleen een kwestie van de knop indrukken is en het loopt. Goed. Meteen. Niet eens gas/choke erbij. De enige andere motor waarmee me dat lukte was een VFR750. Toeval of Honda?


Kortom:

Wel en wee
met de SP2

;)


En ik krijg steeds meer zin om met die SP2-meeting mee te gaan...maar ik ken dur helemaal niemand. Zijn jullie gezellig?






Piccies volgen snel, ben wel benieuwd of dit de uitlaten van die eenmalige actie zijn of dat het appart erop gezet is.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees in verschillende topics dat een PC het rijgedrag erg ten goed komt. Zijn er ook nadelen? Daarbij denk ik in termen van problemen met de cpu, starten, dat soort? Is Ten Kate een goeie keuze om dit te laten doen?

Reden dat ik het doe is met name om lager in de toeren wat constanter te kunnen rijden. Als het verbruik daarmee ook daalt, is dat mooi meegenomen. Maar ik heb gemiddeld 1 : 14,5 gereden en ik rij niet als een dooie dus dat viel me al reuze mee. Rekenen: 18 * 14 = 252 km per tank. Dat zou mooi zijn....


;)


En ik krijg steeds meer zin om met die SP2-meeting mee te gaan...maar ik ken dur helemaal niemand. Zijn jullie gezellig?


Heb het ook bij Ten Kate laten doen + op de bank afstellen. Professioneel, goed.

Met de PC pakt ie beter op, ook laag in de toeren. Echt beter rijden bij lagere snelheden doet ie overigens pas als je een paar tandjes meer zet in het achtertandwiel, of eentje minder vóór. Dan bokt ie minder in de stad en het optrekken gaat wat sneller ..

Wij zijn heel gezellig. Zo hebben ook wij laatst het 'waterboarden' afgeschaft voor de nieuwe leden .. })
 
Als je leven je lief is, doe het niet. Het is ons kent ons en willen alleen bekenden...








:+
Gewoon komen, ik ken ook iedereen alleen van namen en fotos :)
Ging jij nou met een trailer die kant op? Het lijkt mij ook gaaf om heen te gaan, maar vanaf het noorden is het een behoorlijk eind naar limboland...
 
Meetupdate

Willen de volgende mensen €12,50 overmaken op het volgende bankrekening nr: 132630257 Rabobank te meerssen t.a.v. V.Frenken o.v.v. SP weekend

Vincent
Don
Tim
Sam
Yrjo
Mr Del Sol
Bliksems
srtslunse
Tomaaz
Gerjen
Fire-Starter
Raven
Sneedee

Dit i.v.m. de aan te schaffen primaire&secundaire benodigheden voor de meet!
Heeft u nog dieetwensen of sugesties horen wij dit uiteraard graag!
===========================================================
Koffie/Thee
Suiker/Melk
Wijn en Bier
Sappen
Fris(voorkeur/bitterlemon spa en fruit?)
Fruit(kiwi´s/bananen/appels/ananas
Groenten (Sla mix+ruccola/Roma of pommodori tomaat/rode paprika/uien/knoflook)
Div sauzen
BBQ vlees
Briketten/houtskool
Aanmaakjoekzzz
Gepofte aardappel met cremé fraich
Stokbrood/kruidenboter
Afbakbroodjes
Melk
Salade´s
Bruin brood
Kaas/vleeswaren
Boter
eieren
Bacon
Witte bonen in tomaten saus
Worstjes

============================================================

Laat even weten dus als je iets graag wenst en wil a.u.b.


Hoop vanavond het rek. nr. te ontvangen ben n.l. door een cellularcrash pralientjes cellular kwijt :X
 
Laatst bewerkt:
Ging jij nou met een trailer die kant op? Het lijkt mij ook gaaf om heen te gaan, maar vanaf het noorden is het een behoorlijk eind naar limboland...
Klopt, ik heb een trailer gehuurd voor 2 motoren. Heb nog een plekje vrij aangezien Jeroen helaas niet meer mee kan.
Ik weet alleen niet precies hoelaat ik die kant op ga. Ik ga zoals het nu lijkt vrijdag begin van de middag die kant op, alleen dat kan nog veranderen omdat ik 's ochtends mischien nog richting Hilversum moet...

Maargoed, jij wil dus eventueel die plek op de aanhanger claimen? Ik rij over Heerenveen/Meppel, dus een tussenstop zou moeten lukken! Ik weet alleen niet of jij die vrijdag al vrij hebt gehouden?
 
Klopt, ik heb een trailer gehuurd voor 2 motoren. Heb nog een plekje vrij aangezien Jeroen helaas niet meer mee kan.
Ik weet alleen niet precies hoelaat ik die kant op ga. Ik ga zoals het nu lijkt vrijdag begin van de middag die kant op, alleen dat kan nog veranderen omdat ik 's ochtends mischien nog richting Hilversum moet...

Maargoed, jij wil dus eventueel die plek op de aanhanger claimen? Ik rij over Heerenveen/Meppel, dus een tussenstop zou moeten lukken! Ik weet alleen niet of jij die vrijdag al vrij hebt gehouden?
Toevallig ben ik dat weekend vrij, maar de vrijdag helaas niet. Had ik ook niet zo bij nagedacht eigenlijk. Ging er vanuit dat ik de loop van de zaterdag iedereen zou arriveren. Ik zal kijken of er nog iets te regelen valt. Als je t trouwens ok vind he!
 
Toevallig ben ik dat weekend vrij, maar de vrijdag helaas niet. Had ik ook niet zo bij nagedacht eigenlijk. Ging er vanuit dat ik de loop van de zaterdag iedereen zou arriveren. Ik zal kijken of er nog iets te regelen valt. Als je t trouwens ok vind he!
Zaterdag is de eerste rit al gepland, dat word wel heel vroeg vertrekken willen we het redden ;) Volgens mij komt er vrijdag al een hele club richting het zuiden.
Tuurlijk vind ik het ok! Plek is bij deze voor jou genoteerd.
 
Toevallig ben ik dat weekend vrij, maar de vrijdag helaas niet. Had ik ook niet zo bij nagedacht eigenlijk. Ging er vanuit dat ik de loop van de zaterdag iedereen zou arriveren. Ik zal kijken of er nog iets te regelen valt. Als je t trouwens ok vind he!


ALs je meewilt dien je je wel op te geven via het meeting topic!
Zie mijn signature rechts naast mijn SP pic´s.

Dit om het een beetje gestructureerd te houden
 
Laatst bewerkt:
Hé hallo, ik is er ook weer eens :z druk druk druk enzo bla bla..... Ik heb eigenlijk 2 dingen.

1* Ik ga m'n ketting en tandwielen vervangen, maar wil er een supersprox tandwiel op zetten, nu kreeg ik een mailtje van m'n leverancier dat ze alleen in 42 43 en 44 tands zijn... standaard dus 40... heeft dit grote gevolgen voor het rijgedrag (top, optrekken)
Het optrekken zal wel wat vlotter gaan (nog vlotter .... *O* )

2* Ik ben laatst ff met m'n maatje wezen spelen en we hebben toen een paar erg kikke foto's gemaakt })

245ihx2.jpg


De rest moet ik ff via een andere comp doen, deze heb ik ff snel gekopieërd
 
Hoi SP-vriendjes,

Is er ook iemand die een goed adres weet in het noorden des lands om de motor+pc af te stellen?

Wat voor pc? Ik ben er achtergekomen dat ze de pc2 niet meer willen of kunnen afstellen.

HdeB Engineering | Website in sleen
of Klijnstra Motoren | Klijnstra Motoren in Winschoten voor onderhoud, tuning, revisie, reparatie en verkoop van motorfietsen, motorkleding en accessoires. in winschoten
of mulders motoren in veendam (j&r tuning)
 
@Kootermans,
Hé, heb ik ik jouw een week of 2-3 geleden niet gespot in west kapelle samen met een maat van je?
Als je dijk afkwam bij dat viskraampje?
 
Laatst bewerkt:
West Kapelle....... Ik vrees dat ik het niet geweest ben, maatje rijd op een R1 2002 grijs zwart.

Zijn een tijdje terug wel bij Circuit Veere geweest }) waren toen met z'n drieën, SP1 R1 DUC 748
 
Laatst bewerkt:
over de uitlaten ik ben laatst bij superpole geweest ook wel erg leuk.

en ik las ergens dat de motor pas beter rijd in de onderste toeren met een andere tandwiel verhouding. Ik heb alleen maar een pc3 en rijd met mijn sp ook als werk verkeer. en vaak ook file en ik heb eigenlijk nooit last van bokken enzo. dus alleen een pc is goed genoeg.

en ja vorig jaar ben ik voor het eerst bij de meeting geweest en kon ook niemand. had toen voor alleen de zondag afgesproken. (wel even vrijdag avond kennis gaan maken) en ging goed hoor dus gewoon komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan