Dit onderwerp is gesloten.

quote:wsx schreef op 04 oktober 2009 @ 15:31:
Vette pics Bliksems! Zo komt dit deel wel vol.
Word ik vandaag wakker is het buiten de wind om best lekker weer om er nog gauw effe op te springen en een rondje te doen.
Heb alleen gister kermis gehad bij ons het dorp dus nou is het zwaar kermis in mijn kop.
quote:
quote:OB6D schreef op 04 oktober 2009 @ 15:27:
Nog een, over het belang van de juiste kijktechniek.
[afbeelding]
quote:kawaggresive schreef op 04 oktober 2009 @ 18:16:
goeidag allemaal , ik wil me bij deze even voorstellen mijn naam is ton en ik woon in spijkenisse ,ben sinds kort in het bezit gekomen van een speen ,en ben bezig deze er weer netjes bij te zetten ,
hoop ergens volgende maand mijn eerste stapjes te zetten met deze machine ik hoop bij jullie terecht te kunnen als ok eventueel nog vragen heb ,,,vriendelijke groet ton[afbeelding]
quote:kawaggresive schreef op 04 oktober 2009 @ 18:16:
goeidag allemaal , ik wil me bij deze even voorstellen mijn naam is ton en ik woon in spijkenisse ,ben sinds kort in het bezit gekomen van een speen ,en ben bezig deze er weer netjes bij te zetten ,
hoop ergens volgende maand mijn eerste stapjes te zetten met deze machine ik hoop bij jullie terecht te kunnen als ok eventueel nog vragen heb ,,,vriendelijke groet ton[afbeelding]
quote:pepe schreef op 04 oktober 2009 @ 19:20:
[...]
die spiegels staan al op bedroefd , net twee hangoren
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2