Triumph Speed Triple-topic - Part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O*

Deel 7 alweer.


Wordt die rit van as zondag weer zo'n rit als de laatste keer met jullie. (Na twee kruispunten de helft kwijt, en mijn vriendin die de rest komt brengen _O- )



[afbeelding]
hoor ik hier nou een lama schijten, ha nr 1 je bent er toch wel bij he, vanaf 08.30u koffie
bij mij zie je zondag, doe riette de grtn. :W
 
quote:
Leufie1970 schreef op 01 mei 2009 @ 21:22:

[...]

Pina,
Kan ik ze woensdag op je werk halen of anders donderdag na 17:00uur???
Let me know.
ThX!

Woensdag ben ik in ieder geval aan 't werk, dus dat is prima
Donderdag na 17.00u moet zover ik 't nu kan overzien ook kunnen, dus mocht 't woensdag niet lukken.........


--------------------------------------------------------------------------------------------
@ Jaci,
Kan jij die plaatjes morgen (donderdag) uit je werk bij Pina afhalen??? Ik ga het wederom niet redden...
Als beloning een foto:
full

@ Pina, HALOKIDOKI (Jaci) komt de plaatjes na 17:00 uur ff afhalen want ik durf me niet meer bij je te vertonen naar mijn vorige VERGETEN afspraak ;) Bijkomende handigheid is dat hij vlak bij je woont :Y Het bedrag maak ik naar je over als je je bankrek. nog ff wilt mailen want mijn administratie bestaat niet :+
 
Laatst bewerkt:
Yipla mannen,

'k Bracht zojuist m'n S3 binnen voor onderhoud en vertelde dat de vork tijdens het remmen begint te trillen en de remmen sponzig aanvoelen.

de dealer wist me te vertellen dat de remschijven waarschijnlijk scheef getrokken zijn ... (en dat met slechts 10.000km op de teller !!)
Blijkt echter dat ze er nogal hebben moeten vervangen, onder garantie weliswaar.
Hij beloofde, indien het nodig zou blijken, dit ook voor mij nog onder de garantie te laten vallen.

Iemand kennis van ? Ervaring mee ?

De mijne is een 2008 met goed 8 mille op de teller en ik heb hoegenaamd geen last van
kromme remschijven. Verder ook niks vernomen van andere S3 rijders.
Lijkt me niet meer dan normaal dat ze dit als garantiegeval behandelen...
 
Yipla mannen,

'k Bracht zojuist m'n S3 binnen voor onderhoud en vertelde dat de vork tijdens het remmen begint te trillen en de remmen sponzig aanvoelen.

de dealer wist me te vertellen dat de remschijven waarschijnlijk scheef getrokken zijn ... (en dat met slechts 10.000km op de teller !!)
Blijkt echter dat ze er nogal hebben moeten vervangen, onder garantie weliswaar.
Hij beloofde, indien het nodig zou blijken, dit ook voor mij nog onder de garantie te laten vallen.

Iemand kennis van ? Ervaring mee ?
oorzaak kan het volgende zijn; als je remschijven heet zijn (lees hard geremd hebbende)
en je daaropvolgend met aangetrokken rem een tijd(je) stilstaat (maar met de huidige grote remklauwen kan dit ook al zonder aangetrokken rem), kan de warmte niet gelijkmatig verdwijnen waardoor kromtrekken kan ontstaan. voorkom dit door als het enigzins mogelijk is niet stil te blijven staan na heftige remacties, als dit onontkoombaar is houd dan zeker je rem niet aangetrokken bij stilstand en probeer door heen en weer te rollen met de motor er voor te zorgen dat de warmteafvoer zogelijkmatig mogelijk kan plaatsvinden. grtz maarten
 
Laatst bewerkt:
Pina ik denk niet dat ik er zondag bij ben, denk dat ik een stukje met Ina ga touren
om te testen hoe het met haar knie gaat, want dat is nog steeds shit.
Hoop wel dat ze Zweden gaat halen deze zomer :?
 
alweer een nieuw deeltje...

Zoefzuki: das een mooi plaatje!

Swifty: prachtig tuintje, maar waar staat je motorfiets?

Robert: gaat mooi door de bocht!
 
:W Ik zat er al een tijdje tegenaan te hikken, maar ik kon het niet weerstaan. Ik ben dan ook sinds een paar weken de trotse eigenaar van een zwarte S3!!!

Heb al een hoop vragen :? , maar denk dat ik me maar ga aanmelden voor 10 mei, dat scheelt een hoop typen...
 
Aantallen zeggen niet zo veel, kwaliteit des te meer! ;(

Bedankt dat je niet geplaagd hebt Ad, dus mocht je zondag naar Breda komen dan heb je een vriendelijke glimlach van me te goed! *D


:+

zal als ik kom wel op eigen terrein parkeren, werk daar om de hoek sinds kort
 
pina uram zei:
Dus de MPR2 gaat ruim 2x zo lang mee als de MPP!!!......zou toch eens een overweging voor me moeten zijn, ik moet momenteel toch zo'n 3x per jaar een nieuwe achterband

Heb je zo'n problemen met internet joh? .......ach, je bent er tenslotte weer!

Yep, bij mij toch :) MPP van voor en MPR2 vanachter, ideale combinatie :)

Internet en ik zijn een minder goed huwelijk, vandaar de scheiding 8-)
 
:W Ik zat er al een tijdje tegenaan te hikken, maar ik kon het niet weerstaan. Ik ben dan ook sinds een paar weken de trotse eigenaar van een zwarte S3!!!

Heb al een hoop vragen :? , maar denk dat ik me maar ga aanmelden voor 10 mei, dat scheelt een hoop typen...
Gefeliciteerd, goeie keuze :}


Alleen, jammer van je nick... :P
 
:W Ik zat er al een tijdje tegenaan te hikken, maar ik kon het niet weerstaan. Ik ben dan ook sinds een paar weken de trotse eigenaar van een zwarte S3!!!

Heb al een hoop vragen :? , maar denk dat ik me maar ga aanmelden voor 10 mei, dat scheelt een hoop typen...


welkom :W :W

We zie je zondag
 
ff spammen hiero.

full


full


full


full


full



mot toch altijd om jullie weer in m'n favorieten te hebben, ik lees en geniet hier toch stiekem vaak wel even.

voor zondag wens ik jullie veel plezier met de meeting, als ik tijd heb kom ik mogelijk nog even kijken in Breda.


en op verzoek van Pina O-)

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan