Triumph dubbel koplamp relais

Giacomo

MF veteraan
12 jul 2002
1.802
0
Bij Zutphen
Te koop: 2 relais voor de Triumph Tiger 955i, Sprint RS en ST, Speed Triple, Speed Four of Daytona.
Met deze relais gaan beide koplampen van jeTriumph branden, zowel bij dimlicht als bij grootlicht. De relais kunnen makkelijk aangebracht worden, de voorbereiding is al aanwezig. Het is plug en play.
Er hoeven geen andere lampen te worden gebruikt en geen bedrading te worden aangepast.
Prijs: 15 euro

Foto001-kopie.jpg

Foto002-kopie.jpg
 
Te koop: 2 relais voor de Triumph Tiger 955i, Sprint RS en ST, Speed Triple, Speed Four of Daytona.
Met deze relais gaan beide koplampen van jeTriumph branden, zowel bij dimlicht als bij grootlicht. De relais kunnen makkelijk aangebracht worden, de voorbereiding is al aanwezig. Het is plug en play.
Er hoeven geen andere lampen te worden gebruikt en geen bedrading te worden aangepast.
Prijs: 15 euro

[afbeelding]
[afbeelding]
moet je niet een ander glas hebben? ik heb overigens wel interesse. Maar de vraag is even heb ik ze allebei nodig aangezien ik 2 sokjes ervoor heb (die nog vrij staan)
 
Op deze foto zie je hoe het de verlichting origineel is
Dimlicht
Foto003-kopie.jpg


Grootlicht
Foto004-kopie.jpg


Door de 2 relais in de aanwezige sokken te steken ziet het er zo uit

Dimlicht beide lampen
Foto001-kopie.jpg


Bij grootlicht branden ook beide lampen. Vergeten een foto van te maken en motor is verkocht ...
 
Ik heb email-contact opgenomen met Ecliptech Australië en heb gevraagd of zij Twinlight drivers voor de Triumph Tiger kunnen leveren. Het grote voordeel hiervan is dat beide koplampen tegelijk kunnen branden en groot licht behouden blijft. Hun antwoord vind je hieronder.

Hi Herman,

Thankyou for your enquiry!

We have developed a new model Twinlight Driver. The design is complete and it is currently being field tested. I will send you an email when they become available.
We have had a few enquiries over the last couple of days. Did you find out about this on a forum?

Cheers,
Tony

Ik weet niet of er meer belangstelling is voor deze dubbele verlichting bij Triumph Tiger rijders. Zo ja laat mij die belangstelling dan even weten, zodat ik jullie informeren kan zodra ze op de markt zijn.
 
en
Ik heb email-contact opgenomen met Ecliptech Australië en heb gevraagd of zij Twinlight drivers voor de Triumph Tiger kunnen leveren. Het grote voordeel hiervan is dat beide koplampen tegelijk kunnen branden en groot licht behouden blijft. Hun antwoord vind je hieronder.

Hi Herman,

Thankyou for your enquiry!

We have developed a new model Twinlight Driver. The design is complete and it is currently being field tested. I will send you an email when they become available.
We have had a few enquiries over the last couple of days. Did you find out about this on a forum?

Cheers,
Tony

Ik weet niet of er meer belangstelling is voor deze dubbele verlichting bij Triumph Tiger rijders. Zo ja laat mij die belangstelling dan even weten, zodat ik jullie informeren kan zodra ze op de markt zijn.
Ik heb email-contact opgenomen met Ecliptech Australië en heb gevraagd of zij Twinlight drivers voor de Triumph Tiger kunnen leveren. Het grote voordeel hiervan is dat beide koplampen tegelijk kunnen branden en groot licht behouden blijft. Hun antwoord vind je hieronder.

Hi Herman,

Thankyou for your enquiry!

We have developed a new model Twinlight Driver. The design is complete and it is currently being field tested. I will send you an email when they become available.
We have had a few enquiries over the last couple of days. Did you find out about this on a forum?

Cheers,
Tony

Ik weet niet of er meer belangstelling is voor deze dubbele verlichting bij Triumph Tiger rijders. Zo ja laat mij die belangstelling dan even weten, zodat ik jullie informeren kan zodra ze op de markt zijn.
 
Hallo, ik heb belangstelling.
Mail svp naar Dikkoppen@home.nl

Nog even contact opgenomen met Ecliptech Australië. De testfase duurt nog 2 weken. De verwachting is dat ze over 3 weken geleverd kunnen worden. Ik houd je op de hoogte.

Triber
 
Ook ik heb belangstelling voor de dubbele koplampen voor de Tiger 1050.
Laat even weten hoever het er voor staat.
Je kunt mailen naar albert.boerrigter@planet.nl

Mvg
 
Ook ik heb belangstelling voor de dubbele koplampen voor de Tiger 1050.
Laat even weten hoever het er voor staat.
Je kunt mailen naar albert.boerrigter@planet.nl

Mvg

Hij is beschikbaar! Ik heb je ook een privemail gestuurd maar hieronder het adres en de gegevens waar je kunt bestellen.

Hi Herman,

Yes they are available. I just double checked my outbox and I definitely
sent you an email on 25th June to let you know that they were ready.

You can order them from the website www.ecliptech.com.au

Cheers,
Tony

Ecliptech Innovations Pty Ltd
www.ecliptech.com.au

Groet Triber
 
Terug
Bovenaan Onderaan