Zx-6r 2003/2004 onderdelen - stuntprijzen!

GijsV

MF veteraan
6 dec 2006
9.336
12
Wegens een crash waarbij het frame zo hard is getroffen dat het gesneuveld is, laat het me geen andere keus dan alles los te verkopen.

Ik heb geen vraagprijzen. Als je iets wil, doe je een mooi bod. Geen respectloze biedingen! Heb al genoeg ellende van die kut crash!

Alles is ongeveer 13.000 km oud!
LET OP: HIER zijn de foto's te zien!


AANBIEDING

Voorvork COMPLEET 325 euro


Te Koop:

Tellerunit
Onbeschadigd. 13d km op de teller.

Achterlicht

Buddybak
Het bakje onder het duokapje. Ook het plastic dat de electra vast houd + accu heb ik nog.

Duosteun links
Wat beschadigd zoals op foto te zien, maar niet ernstig.

Kettingbeschermer
Ook onbeschadigd.

Knipperlichten
Beide knipperlichten. Aan de buitenkant is het ophang-oogje kapot. Het glaasje blijft wel gewoon zitten. Op foto te zien.

Koppelings-Pazzo
Gouden Pazzo, lichte beschadiging. Op de foto te zien.
ALLEEN DE KOPPELINGPAZZO

Spiegel
Linker Spiegel. Goede staat. Kleine krasjes op achterkant, slecht te zien.

T-stuk
In goede staat.


Voorvork pot
Linker is in goede staat.

Complete Voorvork
Volledig recht en in orde.

Achter-schokbreker
In goede staat.

Subframe
Aangezien het geen echte klap heeft gehad, en het er zo uit ziet, weet ik 99% zeker dattie recht is.
 
Laatst bewerkt:
wat is me vriend david toch weer meelevend ;-) .. als je nou gewoon wat wil kopen van die gozer dat helpt um teminste hahahah... ik heb wel intresse is het MRA bubbleruitje wat wil je er ongeveer voor hebben ????
 
Heb interesse in de seat cover, welke prijs dacht je zelf aan?

Seatcover 65 incl. verzendkosten

wat is me vriend david toch weer meelevend ;-) .. als je nou gewoon wat wil kopen van die gozer dat helpt um teminste hahahah... ik heb wel intresse is het MRA bubbleruitje wat wil je er ongeveer voor hebben ????

Ruitje 83 incl verzendkosten.

Teller is bieden.
 
Seatcover 65 incl. verzendkosten


Ik ga er ff achteraan hoeveel het kost om over te laten spuiten (misschien weet jij dat?). Zou je em tot die tijd vast kunnen houden?

Ik zou je plaatjes trouwens verkleinen of er linkjes van maken. Het duurt erg lang voordat het allemaal geladen is!
 
Ik ga er ff achteraan hoeveel het kost om over te laten spuiten (misschien weet jij dat?). Zou je em tot die tijd vast kunnen houden?

Ik zou je plaatjes trouwens verkleinen of er linkjes van maken. Het duurt erg lang voordat het allemaal geladen is!

Ik weet niet hoe het allemaal in 1 keer moet. En ben er even helemaal klaar mee!

Geen idee wat het kost.
 
wat wil je voor je rechterkuip hebben?

dus als je op de motor zit rechts...

en is de kuipsteun nog heel?
 
:(

Enorm kut Gijs dat ik je nu van je spullen af moet helpen.
We bellen morgen wel even om af te spreken wat, en hoe ik je financieel kan helpen. :)
 
@ Hebo

HAHHAH sukkel, koop dat ruitje nou maar van hem, krent!
Ik leef met deze gozer mee, respect man :0!!!
Als jij dit mee maakt dan schrijf ik , "eigenschuld"
 
wat wil je voor je rechterkuip hebben?

dus als je op de motor zit rechts...

en is de kuipsteun nog heel?

Kuipsteun is kapot.
De kuip heeft ook aardig wat schade he ( niet dat je dat vergeet/over het hoofd ziet he ;) ).
Ik heb nog geen prijzen in mijn hoofd omdat ik totaal niet weet wat alles waard is. Doe maar een leuk bod via e-mail en dan zien we wel :)


Hoeveel moeten het kontje en de hugger gaan kosten?

Kontje is beschadigd en hugger als nieuw. (zelfde verhaal als hierboven :P )
En ook voor jou geld : Doe een leuk bod :)



PM me even wat je wil hebben voor de complete voorvork

Oké
 
Laatst bewerkt:
Hey, heb je toevallig ook nog die 2 zwarte dekseltjes van je voorlicht dat je achter je lamp erop vijst?
En:
-Wat wil je voor de gedeukte tank?
-wat wil je voor de circuitkuipen?

je kan me mailen op capslocker at hotmail dot com
 
Alleen een pazzo remhendel in de aanbieding :? Als je ook de koppelingshendel hebt wil ik deze wel van je overnemen.
 
hee gijs heb je nu een setje pazzo's rem en kopp hevel?

of alleen het kopp hevel?


als je beide hebt zijn ze bij deze verkocht aan mij ;)

pm me even wat je hebt en graat een vp. erbij

en veel sterkte met het verwerken van de schade sunt man '(

Helaas, alleen het koppelings pazzo. Ik had ze net 2 dagen erop zitten. 2e ritje. Remhendel helemaal naar de K.

Thx :)
 
Zuur Gijs... ;( Echt #%@ dingen zijn dit... sterkte met het verwerken..
helpt het misschien als ik die ram air van je koop? De onbeschadigde wel te verstaan. Ik rijd op dit moment zonder rond namelijk. Ik heb alleen geen idee wat die dingen moeten kosten. Wat voor prijs heb je in je hoofd?

Wouter
 
Terug
Bovenaan Onderaan