Remus demper Fireblade SC33

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evan

MF veteraan
25 sep 2008
2.204
0
Noord-Limburg
bied hierbij mijn remus demper aan rede dat hij weggaat is omdat ik een carbonnen wil gaan proberen
foto's:
dsc01885zgf.jpg

dsc01886o.jpg
dsc01887i.jpg


volgens mij past hij ook op eerdere modellen!! (sc28)
voor de zekerheid zou je dit ff na moeten vragen!
 
Als de flens aan de remus draaibaar is, dan zou sc28 ook passen. De steek is namelijk wel gelijk, echter zitten de gaten tov een sc33 iets verdraaid. Het tuutje aan de achterkant zal bij een vaste flens scheef staan.

Mijn bos demper heeft een draaibare flens, dus die past op beide types.

Vraagprijs is ook wel handig trouwens......
 
Laatst bewerkt:
flens is niet los!
wat moet zoiets opbrengen doe gewoon een fatsoenlijk bod dan komt het wel goed
 
zit geen db killer bij ma daarom juist een super strak geluid (gewoon mooie uitlaat voor erbij)
 
waar kom je ergens vandaan ?

ik denk dat het namelijk versturen wordt. Ik woon zelf in de achterhoek... maar werk in Amersfoort dus qua dat betreft ligt het aan je woonplaats :)

wat wil je er voor hebben dan ??
en eventuele met verzend kosten ?

ik hoor het wel
 
waar kom je ergens vandaan ?

ik denk dat het namelijk versturen wordt. Ik woon zelf in de achterhoek... maar werk in Amersfoort dus qua dat betreft ligt het aan je woonplaats :)

wat wil je er voor hebben dan ??
en eventuele met verzend kosten ?

ik hoor het wel

uhm ja ik woon in noord limburg. versturen kan. wat wou je er dan voor geven er zijn meerdere met intresse dus zou zeggen laat het horen. het is gewoon een nette demper! ik vraag er niet heel erg veel voor wil gewoon een nette prijs ook voor de koper
 
Laatst bewerkt:
okey prima mail verstuurd
dus hij is tot nu toe gereserveerd geef wel ff een seintje als hij echt weg is zodat topic dicht kan
 
jep hij is verkocht aan armando dus er kan een slotje op!!
hopelijk gaat hij er veel plezier van beleven zit wel een mooie sound in!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan