2de Street Triple meeting 2009

Flaterik

MF veteraan
12 mrt 2004
15.840
2
2e Street Triple Meeting 2009


Startplaats:
A59 Waalwijk. afslag 37. Bij de Mac
McDonald's. Van Andelstraat 15. 5141PB Waalwijk


Waarschijnlijke route:
dijkjes van en tot mac waalwijk - Motorroute


datum:

Zaterdag 25 Juli 2009

Tijdstip:

Verzamelen rond 10:30. 11.15 weg rijden

deelnemerslijst:
  • Flaterik
  • Mercurieus
  • Freezy
  • -=Marien=-
  • Nessy (ovb)
  • Losbol (ovb)
  • B@rdie
  • Marien Senior
  • phustje
  • Djoezz
  • Ioclevius
  • Matt_Grey
  • DafalganHooligan
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit. Mag ik dit keer uitslapen :).......

Stopplaats voor de inwendige mens ook al in gedachte ?
 
Ik weet niet hoe hoog het tempo bij jullie ligt kwa rijden, maar zoals jullie weten rij ik met een kwart van het vermogen O-)

Misschien in het midden rijden ?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe hoog het tempo bij jullie ligt kwa rijden, maar ik ben wel 25kw.

Misschien in het midden rijden ?


25 kw hoeft helemaal niks uit hoeven maken, het is hoe je er mee om gaat. ;)

Er zijn er met hornetmeetings ook vaak genoeg mensen mee geweest, waarbij je achteraf hoorde dat het 25kw rijders waren. Op de rechte stukken zou je het merken, maar erik kennende zal het een en al bochten worden, met misschien 1 recht stuk waar je de 220 aan kan tikken. })

En inderdaad, een beetje voorin zitten helpt vaak al enorm als je denkt dat de snelheid je wat te hoog gaat liggen.
 
Ik weet niet hoe hoog het tempo bij jullie ligt kwa rijden, maar zoals jullie weten rij ik met een kwart van het vermogen O-)

Misschien in het midden rijden ?


het grootste gedeelte zijn dijkjes dus de snelheid zal niet heel hoog zijn
Komt goed ;)
 
25 kw hoeft helemaal niks uit hoeven maken, het is hoe je er mee om gaat. ;)

Er zijn er met hornetmeetings ook vaak genoeg mensen mee geweest, waarbij je achteraf hoorde dat het 25kw rijders waren. Op de rechte stukken zou je het merken, maar erik kennende zal het een en al bochten worden, met misschien 1 recht stuk waar je de 220 aan kan tikken. })

En inderdaad, een beetje voorin zitten helpt vaak al enorm als je denkt dat de snelheid je wat te hoog gaat liggen.

Precies :Y

en idd, bij ons in de groep rijd er ook 1 mee met 25 kw en die kan goed mee komen, alleen op de lange rechte stukken merk je het
 
oki, denk zeg het even.

Want groeprijden is vaak een chaos.... NH topic ritje ging er ook hard aan toe naar horen zeggen van een mede forummer. Voorste deel van de groep zat te knallen en achteraan gaat automatisch harder rijden om de groep bij te houden.

Goed afstand houden en gedrag aanpassen aan de rest van de groep.

Heeft iemand trouwens nog iets van een bullit cam ofzo die meegenomen kan worden? zou wel leuk zijn.
 
wel vakantieplannen, maar pas een kleine 2 weken later. De agenda begint alleen aardig vol te raken, en de bandenstapel kleiner. :+


ik zei toch dat je het maar net ging redden tot aan de zomer met die stapel banden :+
 
Laatst bewerkt:
ik zij toch dat je het maar net ging redden tot aan de zomer met die stapel banden :+


net niet dus... kwam een ritje eifel tussendoor :+

dan hebben we de vogezen nog, noorwegen ga ik nog wel redden, maar Nes niet, en als we terugkomen is alles weer op...

Super Blackbird is zooooo blij met ons. :(
 
Present waarschijnlijk met Street triple (R) :9~
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan