quote:tom smt schreef op 11 mei 2009 @ 21:23:
Ik ben m downloaden voor PC nu...
nog even en ik heb m binnen
quote:tom smt schreef op 11 mei 2009 @ 20:56:
Ik
Het rijgedrag is ook vele malen soepeler, beter, ''makkelijker'' geworden.
In tegenstelling tot 08 is 09 op het moeilijkste niveau wat vriendelijker en er zijn meerdere instellingen mogelijk. Zo is het remgedrag en de blokkering van de remmen aangepast en lijkt het niet alleen beter, maar voelt het ook echter dan voorheen.
Ik kan nu nog wel blijven praten maar jullie zullen toch je eigen mening moeten vormen.
Ik heb nu genoeg gespamd en mijn mening verduidelijkt.![]()
Als afsluiting maar even een goed filmpje wat ook zeer goed in HD qualiteit de grafische kwaliteiten weergeeft.
http://www.youtube.com/wa...KEor4&feature=channel
quote:AppiePappie schreef op 12 mei 2009 @ 08:23:
Blijft maar 1 mooi spel maar die komt echt uit het jaar kruik.....GP500, beste motorspel ooit gemaakt....
quote:Soesoeki schreef op 11 mei 2009 @ 22:02:
Aparte lijnen in het youtube filmpje![]()
Is dit spel ook weer voor de PS2 verkrijgbaar?
quote:AppiePappie schreef op 12 mei 2009 @ 08:23:
Effe snel gedownload en een paar rondjes gereden...uiteraard op een R1
Het geluid (of wat het moet voorstellen) wat uit de R1 komt gaat helemaal negens over, serieus....het is echt waardeloos![]()
![]()
Als je dat niet eens voor elkaar krijgt............
Blijft maar 1 mooi spel maar die komt echt uit het jaar kruik.....GP500, beste motorspel ooit gemaakt....
quote:ducsmit schreef op 15 mei 2009 @ 18:22:
[...]
GP 500 gewoon de beste motorgame, helaas onder vista met core 2 duo , steeds speedups, krijg het er niet af . XP is geen optie mij.
quote:pedrosa#26 schreef op 15 mei 2009 @ 19:51:
heeft iemand nog een gp500 liggen (origineel of niet maakt nie uit) die die kan missen?
quote:
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3