Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

SBK '09 Game

Pagina's:
«
»

Slide from corner to corner

Reg. datum:
01 okt. 2006
SBK '09 Game

SBK '09 Game

SBK-09 is de officiële game van de Superbike World Championship en is aan het einde van mei 2009 te verkrijgen in alle daarvoor bestemde winkels.
De game bevat alle officiële licenties en simuleert elk aspect van de sport: van de physics die je het gevoel geven echt op een superbike te zitten, tot het gedrag van je tegenstanders wat ten opzichte van SBK '08 Stukken beter is geworden. De game is volledig vernieuwd ten opzichte van zijn voorganger en bevat volledig nieuwe omgevingen, circuits, teams en gamemodi. Ook het rijgedrag van de motoren is veranderd en voelt echt ontzettend goed aan.

Zo kun je aan de slag met vijf verschillende spelmodi, namelijk Quick Race, Training, Race Weekend, Championship en Challenges. Daarnaast kun je het online opnemen tegen andere coureurs van over de hele wereld in de modi Quick Race, Championship en Team Championship. Ook kun je de extra modi Online Time Attack downloaden om nog meer uit SBK-09: Superbike World Championship te halen.

Vanaf maandag 11 mei is de DEMO van SBK '09 op de XBOX marketplace te verkrijgen!!!

Screens:

gepgwwbrtv.jpg
Zyq-V7r7.jpg
YgS8JLLb.jpg
sbk
sbk

Praat in dit topic over jullie game-ervaringen met dit spel en natuurlijk de tijden.

De release datum voor Nederland staat momenteel op 29 Mei gepland.
Supermotard, live is drifting away

Reg. datum:
01 okt. 2006
Ok mensen, zoals ik al heb vermeld is de demo van dit spel vanaf vandaag te verkrijgen.

Ik heb voor een paar weken terug de game SBK '08 besteld en ik vind het tot heden toch een beetje tegenvallen.
Naar mijn mening zijn de motogp spellen 06 en 07 wel goed, echter niet realistisch en zijn behoorlijke arcade.

Ik zit tot op heden nog het liefst SBK 2001 te spelen wegens het realisme wat in dat spel uitermate goed is.

Toen ik dus een tijdje terug 2008 onder de knie probeerde te krijgen, uiteraard op het moeilijkste level met enige aanpassingen hier en daar, vond ik het toch tegenvallen op zowel grafisch gebied maar ook rijgedrag.

Vanmiddag ging er een nieuwe wereld voor mij open! :} :] :o

Wat een geweldige verbeteringen hebben de makers van SBK '08 doorgevoerd.
Laten we beginnen met de graphics.

Ik heb weliswaar een full HD TV maar toch is het verschil tussen 08 en 09 duidelijk te zien. Schade aan de rijders, motoren, bandenvuil, details van de pakken, maar ook motoren en natuurlijk de circuits zijn op meerdere vlakken verbeterd.

Het ziet er gewoon fantastisch uit.

Het rijgedrag is ook vele malen soepeler, beter, ''makkelijker'' geworden.

In tegenstelling tot 08 is 09 op het moeilijkste niveau wat vriendelijker en er zijn meerdere instellingen mogelijk. Zo is het remgedrag en de blokkering van de remmen aangepast en lijkt het niet alleen beter, maar voelt het ook echter dan voorheen.

Ik kan nu nog wel blijven praten maar jullie zullen toch je eigen mening moeten vormen.

Ik heb nu genoeg gespamd en mijn mening verduidelijkt. O-)

Als afsluiting maar even een goed filmpje wat ook zeer goed in HD qualiteit de grafische kwaliteiten weergeeft.

http://www.youtube.com/wa...KEor4&feature=channel

Real men ride naked twins

Reg. datum:
18 aug. 2004
In de downloadschappen (360) is de volledige versie al te krijgen ;) Gister al ff gespeeld :)
ZXR 400 '92
ZX7R '00
KTM 990 Superduke '07

GSX-R1000 2007

Reg. datum:
21 okt. 2007
ziet er vet uit idd :Y
dit moet ik ook hebben *O*
DIVERSE ONDERDELEN GSXR

Reg. datum:
01 okt. 2006
Ik ben m downloaden voor PC nu...

nog even en ik heb m binnen *D

GSX-R1000 2007

Reg. datum:
21 okt. 2007
quote:
tom smt schreef op 11 mei 2009 @ 21:23:
Ik ben m downloaden voor PC nu...

nog even en ik heb m binnen *D

das helemaal beterrrr :Y
DIVERSE ONDERDELEN GSXR

Soesoeki rijdt op de PS2

Reg. datum:
24 apr. 2002
Aparte lijnen in het youtube filmpje ;)

Is dit spel ook weer voor de PS2 verkrijgbaar?
Soesoeki is hopeloos, radeloos Soesloos.

R.I.P. # 58 Marco Simoncelli

Reg. datum:
24 jul. 2008
Effe snel gedownload en een paar rondjes gereden...uiteraard op een R1 :P

Het geluid (of wat het moet voorstellen) wat uit de R1 komt gaat helemaal negens over, serieus....het is echt waardeloos :') :r

Als je dat niet eens voor elkaar krijgt............

Blijft maar 1 mooi spel maar die komt echt uit het jaar kruik.....GP500, beste motorspel ooit gemaakt....
AppiePappie wijzigde dit bericht op dinsdag 12 mei 2009 08:24 (17%)
Night is starting to fall on the Sepang circuit, and some are turning their eyes to the heavens above, hoping to find a star with the number 58 etched on it.

Suzuki GSX-R1000 K6

Reg. datum:
03 feb. 2004
:9~
Kan niet wachten tot hij er is voor de ps3 *D
http://www.jvpmotorproducts.com

Het verleden:Suzuki GS500 '92/Honda CBR 600f '99/Aprilia RSV Mille '99/Yamaha R1 '04

Superprutser #1

Reg. datum:
28 okt. 2003
quote:
tom smt schreef op 11 mei 2009 @ 20:56:

Ik

Het rijgedrag is ook vele malen soepeler, beter, ''makkelijker'' geworden.

In tegenstelling tot 08 is 09 op het moeilijkste niveau wat vriendelijker en er zijn meerdere instellingen mogelijk. Zo is het remgedrag en de blokkering van de remmen aangepast en lijkt het niet alleen beter, maar voelt het ook echter dan voorheen.

Ik kan nu nog wel blijven praten maar jullie zullen toch je eigen mening moeten vormen.

Ik heb nu genoeg gespamd en mijn mening verduidelijkt. O-)

Als afsluiting maar even een goed filmpje wat ook zeer goed in HD qualiteit de grafische kwaliteiten weergeeft.

http://www.youtube.com/wa...KEor4&feature=channel

Nog makkelijker?? :N
Vond het al te simpel gewoon...erg jammer...
Had hem al compleet voorbij zien komen, zal um vandeweek eens gaan spelen O-)
If you tip them really good, they will help you with your wood!

Reg. datum:
25 okt. 2005
quote:
AppiePappie schreef op 12 mei 2009 @ 08:23:

Blijft maar 1 mooi spel maar die komt echt uit het jaar kruik.....GP500, beste motorspel ooit gemaakt....

Inderdaad!
Dat ie uit het jaar kruik komt maakt weinig uit! Wordt nog volop gespeeld!

www.motogp500online.com

Doe dit jaar ook mee! (GVG)
www.geraldvangelder.com

RIP #58

Reg. datum:
04 jan. 2007
Heb ook SBK '09 via de niet zo legale manier binnengehaald, en valt me ook een beetje tegen het spel. Zelf speel ik ook nog erg vaak SBK 2002 vanwege het realistische, aan deze game kan geen andere motorrace game tippen volgens mij...

Graphics zijn dan wel weer leuk!
RACING because soccer requires only one ball...

"We’re not here for a long time, we’re here for a good time!" - Guy Martin

Oh ja joh.....

Reg. datum:
07 jun. 2005
quote:
Soesoeki schreef op 11 mei 2009 @ 22:02:
Aparte lijnen in het youtube filmpje ;)

Is dit spel ook weer voor de PS2 verkrijgbaar?

Ben ik ook wel benieuwd naar.

Is er. Ben m aan het downloaden. *D
Maaarten wijzigde dit bericht op donderdag 14 mei 2009 22:51 (9%)
Yamaha yz426 SM whoehoe

Reg. datum:
09 nov. 2006
ik ben hem al weer een tijdje aan het spelen....heb hem gedownload via nieuwsgroepen... :Y :Y O-) O-) week 2 geleden!

Vind het wel de beste motorgame tot nu toe, vooral de grapics zijn mooi!

zoals eerder gezegt is het geluid van de motoren veels te minimaal!!
ze hadden dit veel beter moeten aanpakken!

Verder leuke game

yamaha R1 2004

Reg. datum:
16 apr. 2007
quote:
AppiePappie schreef op 12 mei 2009 @ 08:23:
Effe snel gedownload en een paar rondjes gereden...uiteraard op een R1 :P

Het geluid (of wat het moet voorstellen) wat uit de R1 komt gaat helemaal negens over, serieus....het is echt waardeloos :') :r

Als je dat niet eens voor elkaar krijgt............

GP 500 gewoon de beste motorgame, helaas onder vista met core 2 duo , steeds speedups, krijg het er niet af . XP is geen optie mij. :9
Casey drie maal is scheepsrecht.

Reg. datum:
14 aug. 2002
quote:
ducsmit schreef op 15 mei 2009 @ 18:22:

[...]

GP 500 gewoon de beste motorgame, helaas onder vista met core 2 duo , steeds speedups, krijg het er niet af . XP is geen optie mij. :9

Die speedups heb ik ook last van, gewoon onder XP. Gewoon optijd reageren :P
Aprilia RS 250
Honda CBR 600 RR
Ten Kate cbr600rr circuitfiets

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
GP500 is echt wel het beste spel ooit *O*
De besturing van dat spel is volgens mij een van de realistische. Heb heel wat rondjes op Jerez gereden :Y
www.sport-picture.nl

Reg. datum:
17 jul. 2007
heeft iemand nog een gp500 liggen (origineel of niet maakt nie uit) die die kan missen?

:)

Reg. datum:
24 okt. 2005
Gisteren even 09 gespeeld, valt me ook best tegen. het rijd als een spons en de grapics zijn ook niet heel super. maar wel leuk dat het spel er is.

Reg. datum:
25 okt. 2005
quote:
pedrosa#26 schreef op 15 mei 2009 @ 19:51:
heeft iemand nog een gp500 liggen (origineel of niet maakt nie uit) die die kan missen?

http://wxatgp500.co.uk/Po...0505_GP500VersionLite.ace
www.geraldvangelder.com

Rossi~!

Reg. datum:
05 jul. 2007
waar kun je de demo van sbk 09 downloaden? kan hem niet vinden...
tu sei ancora la migliore Valentino!

Reg. datum:
17 jul. 2007
weet iemand hoe je een motor in gp500 moet zetten?

Reg. datum:
01 okt. 2006
ik heb nu sbk 09 voor de pc gedownload maar moet die nog installeren.

Toen ik een paar dagen dit topic aanmaakte had ik alleen de demo gespeeld op de xbox 360 wat zeer zeer goed beviel.

Ik heb het hele spel nu gratis op de ps3 en het is tot nu toe een tegenvaller in vergelijk met de demo.

Of dit nu met opzet is gedaan of omdat de xbox controller vele malen fijner is naar mijn mening is een vraag.

Iig is de kritiek die hier in dit topic tot nu toe staat vermeld helemaal terecht.
Met name het geluid van yamaha is echt beneden de maat en het rijgedrag laat tevens soms te wensen over.

Toch vind ik het een lekker spel wat betreft de graphics en één van de grootste verbeteringspunten is de AI!

Ik vind het echt goed dat als je het spel op sim speelt, het moeilijk is om te winnen.

En mensen die zeggen dat ze 2008 al makkelijk vinden snap ik niet. ik speel zeer vaak racespellen op zowel pc als consoles en kan mij daarin niet slecht noemen.

Sbk 08 is op het hoogste niveau echt een pittig spel en ook 09 is hierin gegroeid!

CBR600FS / 525EXCRacing SM

Reg. datum:
06 apr. 2003
Ik vind het een cool spel, alleen het geluid is idd onder de maat.
mooiweerrijder pur sang

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Hosting by True