Supermotard circuitdag voor beginners deel II

rijden we in twee groepen? langzaam en minder langzaam?

  • ja

    Stemmen: 17 70,8%
  • nee

    Stemmen: 7 29,2%

  • Totaal aantal stemmers
    24

jvd

MF veteraan
6 dec 2005
5.091
90
Arnhem
Beste Supermotarders,

na het goede suc6 van de afgelopen twee keer gaan we (de Gelderse Supermotardclub) 22 juni a.s. weer naar het circuit toe (kartbaan in Emmen).

Om de kosten laag te houden en ook niet GSM-er de kans te bieden een dag lang op het circuit te rijden kan ik nog ongeveer 10-15 man inplannen (GSM leden hebben uiteraard voorrang met inschrijven). Maximaal kunnen er maar 30 personen meedoen, wees er dus snel bij! deelname is op basis van volgorde van inschrijving

De kosten zullen op ongeveer € 50,- per persoon liggen voor een HELE dag (vanaf 10.00 - 18.00 uur) opbeperkt op het circuit te rijden. De dag is JUIST voor de beginnende rijders en liever niet voor de snellere mannen. Natuurlijk rijden er die dag snelle mannen, maar die hebben rekening te houden met de langzamere rijders.
Om zekerheid te hebben dat mensen komen dien je wel VOOR 11 juni €100,- over te maken! Op de circuitdag zelf krijg je dan (afhankelijk van het aantal deelnemers) geld terug! (PS niet komen is helaas geld KWIJT)
Niet tijdig betalen is de plaats kwijt!

De vorige keer heeft de nummer 4 van Nederland (Tom van Teefelen) ons nog een korte uitleg gegeven en dat smaakte naar meer! Dus mogelijk krijg je deze dag een een mini cursus van 1 uur door een van Nederlands beste (lees "iig de GELDERSE beste SM-rijder :} )

Dus heb je een SM maar wil je niet gelijk tussen de euro's en inters rijden :N dan is dit je kans :Y .

Je kan die dag niet met je open uitlaat rijden, maar een enduro demper is genoeg. Opvangbakje verplicht, lerenpak ook.
Het is vooraf betalen en als je niet komt..... ben je je geld kwijt.
Er is geen verzekering en de GSM is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade e.d.
Om meer zekerheid te hebben is t.a.v. schade claims zal je die dag zelf een formulier moeten tekenen waarop je aangeeft dat het circuitrijden die dag op eigen risico is!

De prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers en er is GEEN winst o.i.d. Het is een GSM/ MF actie!

meer info via mail/PM

linkje naar wat foto's van de vorige keer:
http://www.snelmer.nl/gsm/GSMDag/


Huidige deelnemers ( *O* = betaald!):
1 Tom (GSM) *O*
2 VTR-rex *O*
3 Jelmer (GSM) *O*
4 Joris (GSM) *O*
5 cas (GSM) *O*
6 Joel (GSM) *O*
7 JVD (GSM) *O*
8 TVT (Tom van Teefelen :} *O* ;) )
9 Bart (GSM arnhem) *O*
10 Bart (GSM Hattum) *O*
11 Menno (GSM Zwolle) *O*
12 R3mco *O*
13 Sjorrit
14 NeogeniX *O*
15 El snorro *O*
16 bazzi (GSM) *O*
17 Coen *O*
18 Jaap (GSM) *O*
19 Highdncreaz (BSM) *O*
20 aqua-holic (BSM)
21 Frank#11 (BSM) *O*
22 Duderuud (GSM) *O*
23 Tarmax *O*
24 Jeff0611 *O*
25 R1onald *O*
26 Erik Dekker *O*
27 vriend Erik Dekker *O*
28 Tinus *O*
29 Huisman *O*
30 Ray600 *O*
 
Laatst bewerkt:
Heb net pas een mail gestuurd voor de kartbaan dus 100% zeker is de 22ste juni nog niet.

We rijden ook pas als er minimaal 15 deelnemers zijn. Dan zijn de kosten aanvaardbaar!
 
zal voor mij ongeveer in de toetsweek vallen (gok ik)
als ik die maandag geen toets heb (en mn motor rijdt tegen die tijd weer) ben ik er bij :)
vorige keer was ik er niet
:W
 
Krijg ik korting omdat mijn foto's in de OP zijn geplaatst? :+

ik zal binnenkort wel geld storten.
 
Ik ben er 'weer' bij, mits de husa klaar is natuurlijk ;)
Moet lukken voor 22 Juni! hoop ik
 
Ik wil er ook wel heel graag bij zijn maar heb geen orginele demper en ook geen dB killer bij mijn Husa gekregen toen ik deze kocht. Misschien dat ik nog wat kan regelen en ik geen toets week heb wil ik er wel graag bij zijn! (vorige keer was ik komen kijken en zag er wel fun uit!)
 
Ik wil er ook wel heel graag bij zijn maar heb geen orginele demper en ook geen dB killer bij mijn Husa gekregen toen ik deze kocht. Misschien dat ik nog wat kan regelen en ik geen toets week heb wil ik er wel graag bij zijn! (vorige keer was ik komen kijken en zag er wel fun uit!)


db killer is zo gemaakt, ff wat gaas oprollen en in de uitlaat stoppen! stalen schuurspons o.i.d. kan ook.

Neem gewoon wat spul mee en dan kijk je ter plekke hoeveel er in moet om geen gezijk te krijgen!
 
foutje (moest het begin topic aanpassen)
 
Laatst bewerkt:
21 Juni een wedstrijd, de Wijk/Rogat. Het wordt één van de twee. Wel jammer. -O-

Zal ik weer vragen of supermotard.nl het weer op zijn site wil plaatsen?
 
Laatst bewerkt:
verdomd wat een rot datums elke keer, voor mij dan.
zit eerst het weekend in belgie voor de bikers classics op spa
en de donderdag weer in assen voor de gp
om nou maandag ook nog eens te gaan rijden :/
ik weet het niet.
 
21 Juni een wedstrijd, de Wijk/Rogat. Het wordt één van de twee. Wel jammer. -O-

Zal ik weer vragen of supermotard.nl het weer op zijn site wil plaatsen?


Graag, maar je laat nu toch niet afweten, voor deze speciale GSM dag?
Speciaal Cas de datum laten kiezen en dan zou het een dag na de wedstrijd zijn??!! :?

hmmmm. iig ligt de datum vast bij de kartbaan *O*

DUS ZET VAST DIE 22 JUNI!!
 
verdomd wat een rot datums elke keer, voor mij dan.
zit eerst het weekend in belgie voor de bikers classics op spa
en de donderdag weer in assen voor de gp
om nou maandag ook nog eens te gaan rijden :/
ik weet het niet.


_O- _O- we doen het precies op die dagen omdat jij dan niet mee kan ;) O-)

Wees niet bang. hierna gaan we nog 2 keer het circuit afhuren! GAAT DUS VAST EEN GESCHIKTE DATUM KOMEN HOOR!
 
Terug
Bovenaan Onderaan