Kosten bekeuring blauwe kentekenplaten?

the shepperd

MF'er
13 feb 2006
72
0
hoi ik heb een vraag over blauwe kentekenplaten op een motor,

ik weet dat ik met mijn eigenbouw motor die in 89 op kenteken is gekomen
geen blauwe kentekenplaat mag voeren

maar is er iemand die weet wat het kost als je toch rijd met blauwe platen als dit eigenlijk niet mag???
 
he gevonden,

te gek nu weet ik teminste wat het gaat kosten als ze me ermee pakken.

so catch me if you can
 
Ik verwacht binnenkort een topic met als titel: Sch*jth*fters geven bekeuring voor blauwe plaat

:+
 
ik denk dat de meeste agenten zelf niet eens weten hoe het nu zit met een eigenbouw kenteken, een motorblok uit 77 en een blauwe plaat dus ik wens ze veel succes als ze me aanhouden. en zit er dan wel iemand bij die weet hoe de vork in de steel zit dan maar heb ik pech
 
de meesten weten echt wel dat wanneer je kenteken begint met een M, dat een blauwe plaat niet klopt ;)
maar voor een motor waar het bij past (oudere stijl eigenbouw bijvoorbeeld0 zou ik het er ook niet voor laten.



Ik heb ook wel een Vrod ermee zien rijden, dat ziet er dus NIET uit :X :X
 
precies het is een oude stijl eigenbouw en daar horen dus ook blauwe platen bij,
als het een nieuwe motor was geweest zou ik het het ook niet doen
 
vooral een pic van die Vrod met blauwe platen! Mag gepost worden in het "foute choppers en andere lelijke zelf bouw creaties"-forum!
 
de meesten weten echt wel dat wanneer je kenteken begint met een M, dat een blauwe plaat niet klopt ;)
maar voor een motor waar het bij past (oudere stijl eigenbouw bijvoorbeeld0 zou ik het er ook niet voor laten.



Ik heb ook wel een Vrod ermee zien rijden, dat ziet er dus NIET uit :X :X



is in nederland de plaat voertuig eigen of persoonseigen? tzou mss kunnen zoals in belgie dat je je plaat van voertuig naar voertuig overzet
 
speciaal voor ipix1999
een foto
full
 
En wat kost het je als je er geen plaat op doet? Of gaat dat tever?
Ik heb voor mijn cb uit '74 ook een blauwe plaat aangevraagd
Kreeg ik van de garage te horen dat het niet mocht maar ze hadden er toch een gekregen. De gele mocht ik houden
Ik heb dus twee platen met stempeltje. een blauwe en een geele.

Als ik ze er nu allebei op schroef.............naast elkaar........?
 
ik denk dat als je beide kentekenplaten naast elkaar plaatst je redelijk snel aan de kant van de weg aan een of andere agent mag gaan uitleggen waarom er 2 platen op je motor zitten.

en ik denk dat je er niet mee gaat wegkomen

maar ik zou zeggen het is het proberen waard

dus laat maar weten hoe het is gegaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan