te koop gsx1100et blok en andere onderdelen

Jundie

MF veteraan
16 mrt 2003
2.755
4
Tilburg
blok is origineel en compleet behalve de dynamo deksel.
blok heeft ong 130000 gelopen maar das kattenpis voor die blokken,
blok is lopend eruit gehaald en heeft bij 95000 een nieuwe nokkenas ketting gekregen en op 120000km nieuwe koppeling met 10% sterkere veren, carbs zijn erbij en diverse andere onderdelen, zoals 2 bijna nieuwe yss schokbrekers, maar ook velgen, plastic etc

ik zou zeggen bieden maar op het blok of gewoon de hele zooitje want ik doe er voorlopig niks mee, maar het hoeft ook niet weg dus geen bullshit boden
full
 
Hoi,
van die yss schokbrekers, zijn die chromen kapjes toevallig demontabel?
heb je toevallig nog een mooie tellerbehuizing liggen? (al dan niet met tellers)
mooie koplamp (met/zonder behuizing) chrome moet wel netjes zijn en zonder roest/deuken.

Kunstof stripjes die onder je zadel doorlopen, toevallig?
Ben met een restauratie project bezig, dus moet allemaal wel goed, mooi en heel zijn.

Ik hoor het wel, mag ook via roy_72 apedinges live.nl
:W
 
van die yss schokbrekers kun je ze volgens mij niet eraf halen, teller behuizing is er niet meer, koplamp is aanwezig, in orde niet verroest of wat dan ook (zonder behuzing)
stripjes onder de zadel heb ik eentje liggen, moet ff nakijken of die helemaal in orde is maar voor zover ik weet wel.
 
de strip voor onder de zadel is helemaal in orde, en wat yss schokbrekers betreft. de chromen kapjes kun je idd niet eraf halen.

heb trouwens ook nog wat elektrische onderdelen, accubak, losse toerenteller enz.
 
blok is origineel en compleet behalve de dynamo deksel.
blok heeft ong 130000 gelopen maar das kattenpis voor die blokken,
blok is lopend eruit gehaald en heeft bij 95000 een nieuwe nokkenas ketting gekregen en op 120000km nieuwe koppeling met 10% sterkere veren, carbs zijn erbij en diverse andere onderdelen, zoals 2 bijna nieuwe yss schokbrekers, maar ook velgen, plastic etc

ik zou zeggen bieden maar op het blok of gewoon de hele zooitje want ik doe er voorlopig niks mee, maar het hoeft ook niet weg dus geen bullshit boden[afbeelding]


en wat noem jij geen bullshit bod op alleen blok

rené
 
wat moet de kraan kosten?
Niet onbelangrijk: is de afstand tussen de bouten 34 mm?

ricardo
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan