"foute" choppers en andere lelijke zelf bouw creaties

sleeër

MF veteraan
16 jan 2008
6.892
1
Naar aanleiding van een post van !Pepe!, een topic voor "foute" en lelijke choppers, bobbers en andere zelfbouw creaties. Van geheel omgebouwde dingen tot een verkeerde combinatie van wat aftermarket spullen.

Probeer het netjes te houden en niet te eindigen in een persoonlijke flamewar betreffende smaak. Argumenteer je foto's!

Ik trap af:
PANHEAD_CHOP.jpg


Ik vind deze niet zo mooi in de zin dat er een kleine tank op zit, terwijl alles aan de voorkant heel gestretched uitziet. Het gedeelte van de frame waar de balhoofdplaten aan komen, mochten een stuk korter van mij.

08_apr_old_choppers_06.jpg


Ik vind dit echt een mengelmoes. Check bijvoorbeeld het voorspatbord in vergelijking met het achterspatbord. De uitlaatbochten, die naar voren buigen, geven accent op het blok gedeelte maar alles is al zo compact. Het lijkt op een Smart. En dan zo'n apehanger erop, op zo'n klein massief fietsje. Geen gezicht volgens mij.
 
Als je niet van choppers houdt kan je beter uit die topics wegblijven in plaats van zinloos commentaar te geven.

Ah ik zie het nu pas... dacht dattie onder algemeen stond :X
mijn fout

lelijke chopdingen: volgens mij van amerikaanse makelarij -> designgeval... staat ergens in een topic verscholen hiero.... graflelijk :+
 
Theaterbeest: wow...daar staan wat lelijke dingen tussen zeg. Maar dit topic is nu geopend, dus we gaan hier gezellig verder.

KaWaReZ: jij snapt het niet helemaal denk ik ;)
Die "designgevallen" zijn wellicht lelijk in jouw ogen, maar ze kloppen wel. Ze zijn van voor naar achteren doordacht en in één consequente stijl ontworpen. Ik doelde op mislukte designs. Zoals het plaatsen van een apehanger op een R1 om iets extreems te noemen.
 
Ik vind die pan helemaal top.lijkt me Japanse makelij.

Dat onderste geval .Maar een oplossing voor.Heeeeeele diepe sloot.
 
Laatst bewerkt:
Theaterbeest: wow...daar staan wat lelijke dingen tussen zeg. Maar dit topic is nu geopend, dus we gaan hier gezellig verder.

KaWaReZ: jij snapt het niet helemaal denk ik ;)
Die "designgevallen" zijn wellicht lelijk in jouw ogen, maar ze kloppen wel. Ze zijn van voor naar achteren doordacht en in één consequente stijl ontworpen. Ik doelde op mislukte designs. Zoals het plaatsen van een apehanger op een R1 om iets extreems te noemen.

je hebt designdingen die heel geraffineerd zijn (alles weggewerkt, geen kabeltjes of potjes oid te zien), maar je hebt ook designdingen die gewoon niet kloppen.

alles wat teveel chroom heeft en/of 13-in-een-dozijn vind ik 99,9% van de keren niet mooi ;).... volledig verchroomde busa als voorbeeld, of een nieuwere HD met het motto: chroom, chromer, netvliesbeschadiging... :+
 
Sleeër, die eerste vind ik helemaal hier NIET thuishoren, ik vind hem übergeil :9~ :9~

Murph, zei het reeds, denk dat het idd Japans is, die bouwen dat soort bikes, is trouwens nog een mooie site van, heb ze nu weer niet bij de hand. Die verbouwen nog een FLH naar een "monster" :9~ :9~


Niet druk op het werk...googlen cruse.html
 
Laatst bewerkt:
die eerste vind ik ook super gaaf hoor !
Ik kon alleen niet zo snel een foto vinden om mee te beginnen. De TS moet wel aftrappen natuurlijk. Het ging me alleen om dat stukje balhoofd - frame, maar dat is niet iets waar je om kan vallen. Voor de rest is die inderdaad ontzettend gaaf!

Iemand anders nog foto's ?
 
misschien iets voor n chiquita-reclame die gele banaan...Arlen ness maakt zo vaak van die overdone hokken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan