TK: Mijn mooie Ducati M900 Monster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Das echt een geval pech hebben :/ Dat wil je natuurlijk niet als je een motor verkoopt.

De Monster wordt donderdag goed afgesteld. De originele 93'er carburateurs zijn afgesteld op het 93'er blok met grotere kleppen. Na 1993 zijn er kleinere kleppen in het 2 kleps 900 Ducati blok gekomen. En omdat er nu een 1997 blok onder hang loopt hij dus te rijk
Als ik geen echte Ducatist was dan zou ik dat dus niet weten.
 
tja in 1 woord af :9~~

Nou.. niet echt :P

Als het echt een motor voor mij was dan had ik hem veel verder omgebouwd :Y
Zoals een dyno kitje, K&N luchtfilter. En qua uiterlijk diverse carbon extra's zoals een afdekkapje contactslot, tankbescherming. Maybe een enkelzijdige achterbrug, uitlaatsysteem met ovalen dempers (ipv de ronde die er nu op zitten)..

..een Monster is nooit af 8-)
 
Beide mooie machines. Alleen wat te licht voor mij.
Beperkt inruil.. een Honda VTR SP1 of een Suzuki GSX-R 1000 is bespreekbaar.
 
rob_smoorenburg_jackie_chan.jpg
 
:Y Ja helaas doe ik hem toch weg. Opzich een superfiets, maar toch niet helemaal mijn ding. Geluid is natuurlijk om te kwijlen :} vooral met de open droge koppeling. Sturen had ik wat meer van verwacht. Ik zeg een setje progressieve vering en het feest is compleet.

Heb hem gekocht om de Benelli minder te belasten, maar nu durf ik ook al niet zoveel met de Duc te rijden :P Met regen zeker niet, terwijl ik dat wel af en toe wil kunnen. Dus ik ga waarschijnlijk weer naar een racer (jap :X ) wat me toch wat meer ligt en waarmee ik gewoon ten alle tijde mee kan/ga rijden.

wat is het meer dat je van het sturen had verwacht dan?? zomaar een vraag hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan