Koppelingskabel Honda CBR

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drakie

MF veteraan
5 jan 2008
2.232
2
Te koop: koppelingskabel voor Honda CBR.

Ik weet eerlijk gezegd niet voor welk type CBR: zelf rijd ik op een CBR600F uit '98 en daarvoor is ie eigenlijk te lang (130 cm). Ik heb er anderhalve week mee rondgereden als tijdelijke oplossing omdat de oude tijdens een weekendje Eifel knapte.

Er staan enkele codes op de kabel:
0-21-A TSK 02030
6J9

Ik heb er ruim € 40,- voor betaald. Voor € 25,- mag ie weg.
 
hallo...

vraagje..
heb je misschien een duidelijke foto voor me..?
ik heb een fireblade uit 93' en ben bezig om hem om te bouwen naar streetfighter,
en nou is mijn kabel net te kort.

ik heb net effe gemeten en mijn kabel is iets langer als 1 meter..
jij zegt dat die van jou 1.30 is, misschien dat die bij mij wel past..?

mvg marc
 
Lastig om een lange kabel goed op de foto te zetten, maar opgerold lukt het wel:

full
 
Niet helemaal scherp, maar misschien heb je aan deze foto ook nog iets:

full
 
hoi hoi...

thanks voor de foto's..!!

nog 1 vraagje, moet jij de kabel aan de bovenkant bij je stuur in je koppelings hendel draaien of zit die daar ls in..?
weet je dat misschien..?
want het lijkt erop dat er geen schroefdraad aan de ene kant van de kabel zit....

bvd en mvg marc
 
Is inderdaad geen schroefdraad aan het andere eind. Ik stuur je voor de zekerheid nog deze foto van de andere kant van de kabel:
full


Deze heeft er dus als zodanig bij mij opgezeten en dat werkte op zich prima. Het koppelen ging alleen wat zwaar omdat ik hem vanwege de lange lengte niet verder kon afstellen en deze kabel zat gewoon niet mooi weggewerkt door die lengte. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de nieuwe kabel er op heb laten zetten en dat ik totaal niet heb opgelet of die verder hetzelfde was. Ik neem eigenlijk aan van wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan