Titanium GPR dempers Ducati Monster

Birdboy

MF veteraan
20 jul 2006
1.466
12
Te koop:

High mount titanium GPR dempers voor een Ducati Monster.

Zeer bruut geluid!

Gebruikt maar als nieuw.

Ze komen van een S4, maar passen denk ik ook wel op andere modellen. Weet je het niet zeker, ben je welkom om ze van te voren te passen.

De aansluiting is 40mm.

Inclusief montage boutjes en spacers voor de voetsteuntjes. Erop zetten en rijden!
Zonder db killers })

Hieronder een foto van de dempers. Ik heb er ook een video'tje van, ik zal deze zsm op youtube doen.

Voor een leuke prijs mogen ze weg, dus doe een goed bod.
Voor 300e zijn ze van jou!

De filmpjes!

2009%5C05%5C14%5Cbikepics-1666786-full.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wil er wel wat meer voor krijgen dan 200.

Nieuw zijn ze 700, nu hoef ik dat er ook niet voor te hebben, maar rond de 350-400 lijkt me niet onredelijk gezien de staat en het materiaal.
 
Ik had niet anders verwacht, maar aangezien er geen vraagprijs bijstond dacht ik... ach kan het altijd proberen O-)
 
heb je ook een foto van het zij-aanzicht van de motor met de dempers?
heb zelf een m 620 Sie gekocht voor mijn vriendin, waarvoor ik nog dempers zoek.

Ben geinteresseerd, dus benieuwd naar de foto én video.
 
Voor minder dan 350 gaan ze voorlopig echt niet weg, aangezien ze de reparatie van mijn koppeling deels moeten financieren.

Ik zal tijdens de lunch de video's op youtube zetten.
 
Voor minder dan 350 gaan ze voorlopig echt niet weg, aangezien ze de reparatie van mijn koppeling deels moeten financieren.

Ik zal tijdens de lunch de video's op youtube zetten.


De video's staan op jijbuis :+

De indexing zal nog niet helemaal kloppen omdat ze (nog) niet in de search naar voren komen, maar zoek even naar gebruiker '05068279'. Dan komen er 2 filmpjes naar boven, dat zijn ze. Op het langere filmpje hoor je m echt rond 36sec.

Houd er wel rekening mee dat mijn camera niet de beste microfoon heeft. Kwa decibel gehalte komen ze in de buurt van open Termi's, wellicht wel iets luider.
 
Laatst bewerkt:
Wat is er kapot aan je koppeling?

Grtz Zieke

KiCXK

Ingeslagen koppelingskorf.

Ik heb de motor 4 weken geleden op een vrijdag opgehaald, op maandag is de dealer (Ducati Rotterdam) failliet gegaan, woensdag merkte ik iets raars met me koppeling.

Die wordt volgende week bij Biggelaar gefixt, maar natuurlijk niet onder garantie (want die was van Duc Rotterdam). Dus de opbrengst van die GPRs gaat er gelijk weer uit :W
 
Laatst bewerkt:
Ingeslagen koppelingskorf.

Ik heb de motor 4 weken geleden op een vrijdag opgehaald, op maandag is de dealer (Ducati Rotterdam) failliet gegaan, woensdag merkte ik iets raars met me koppeling.

Die wordt volgende week bij Biggelaar gefixt, maar natuurlijk niet onder garantie (want die was van Duc Rotterdam). Dus de opbrengst van die GPRs gaat er gelijk weer uit :W

Minder man!!! Nou dan maak ik er 280 van :+

Succes met je koppeling.

Grtz Zieke
 
Geen geld voor een mooi setje dempers, kick voor de Duc.

p.s.: je kan ook een link hierop zetten van Youtube... ;)
 
Schoppie, zijn nog steeds te koop!

De filmpjes staan inmiddels in de openingspost.
 
passen die dempers ook om een m620IE dan kom ik er namelijk voor 300 eu wel om!
mits ze als nieuw zijn!!!

mvg

Weet ik niet zeker, maar als je uitlaten 40mm aansluitingen hebben, zou ik denken van wel. FF opmeten dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan