tassen set oxford nieuw ! tanktas, zijtassen en tailpack

Status
Niet open voor verdere reacties.

penumbra

MF'er
22 aug 2006
133
0
antwerpen
de volledige sets zijn allemaal verkocht maar er zijn nog tal van tailpaks en tanktassen te koop aan zeer intressante prijzen. zie updates laatste pagina.

bij totaal bedrag boven de 90 euro neem ik de verzendkosten voor mijn rekening (BE en NL)
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig, ik heb dezelfde set in het blauw gekocht van hem en het is allemaal nieuw. Perfecte tassen!!
 
Hmm, heeft hij ze ook niet in het zwart dan, vind ik eigenlijk een beter kleurtje :+

Rood en zwart als ik het goed heb. Maar van de zwarte set heb ik de tanktas al gekocht. Dus alleen nog de tailpack en zijtassen... Zou hem ff mailen, werkt beter.
 
Laatst bewerkt:
rode set is verkocht aan Manos maar heb nog een zwarte set liggen voor de liefhebbers , zelfde prijs !
 
als je intresse hebt : laat maar weten hier of via mail
diplus@live.be

groeten
 
Laatst bewerkt:
had nog een zwarte set liggen maar die is gereserveerd.. wel an enkele dagen niets gehoord van die man dus als die niet meer omkijkt dan is ie voor jou
 
- Welke kleuren heb je nog liggen ? (Alleen de gele en de zilveren set ?)
- Zitten er regenhoezen bij de tassen en/of zijn ze waterdicht ?
- Zijn de tassen universeel (toepasbaar op een supersport ?)
- Is de tanktas voorzien van magneten voor plaatsing op een stalen tank ?
- Is de grijze set nu van hetzelfde model als de rode die je in de startpost hebt staan ? Het lijkt namelijk dat de grijze set rechthoekig is zonder afgeschuinde kanten..

Heb intressen in de grijze set.

Alvast bedankt,

Ralph

edit: Je hebt tevens mail
 
Laatst bewerkt:
Pfff, geen angst alles komt goed. Hij woont bij Antwerpen in Bels, dus betalingen duren ook wat langer, net als de post. Kerel komt zn afspraken keurig na, hij heeft mij voorzien van een complete blauwe tassenset en extra tanktas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan