[TK:] Voorband BT016, niet gebruikt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ohjajoh

MF veteraan
21 mei 2001
3.260
4
Ridderkerk
Ik heb een bandje over, omdat ik door een ongelukje 2 voorbanden had.. Dus een zit er op mijn motor en de andere staat hier te koop. Er is nooit gereden met de banden, ze hebben wel om een velg gezeten en zijn er daarna weer afgehaald.

De band is wel wat vuil van het in de schuur liggen, maar ik wil hem ook wel schoonmaken met zeep als je dat wilt..:)

Mijn vraagprijs is 60 euro, omdat de band om een velg heeft gezeten.. en dat erop/eraf halen is toch slijtage voor de koperen binnenring.

Het is een 120/70 ZR 17 M/C, bouwjaar 2007, week 49.

band1.JPG


band2.JPG


band3.JPG


band4.JPG
 
Laatst bewerkt:
even ter info een nieuwe bt016 kost 102 euro op het internet dus 90 euro vragen is echt overdreven................................
 
Voor 80 euro gaat ie weg.. en dat is zonder verzendkosten.

Ik woon in Den Haag, maar ben ook veel in Noord-Holland..:)
 
Ohjajoh,

Weet je wanneer deze band gemaakt is dus hoe oud deze is?

Als hij niet al te oud is haal ik hem voor €75 op woon ook in denhaag dus ben je dr snel vanaf.

Pm sturen kan ook.
 
VNH49? 07 = jaartal

Wist het niet zeker vandaar de vraag :). Shame on me

Tnx iig KAwarez
 
Laatst bewerkt:
Het kreng ligt danig in de weg en ik moet mijn schuur nodig opruimen.. daarom een laatste prijsdaling. Als niemand een fonkelnieuwe band wilt waar nog geen meter mee gereden is.. dan gaat ie naar de sloop.. Hij is te smal om achter te monteren en op te roken.. B|
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen naar Spa voor de Bikers Classics.. Als iemand hem nog wil.. dan moet hij/zij snel zijn !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan