Kawasaki Z750-Z1000-Z750s Plaza deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is die ook in het groen te verkrijgen, met akra uitlaat en xenon verlichting? :+


Is dit groen genoeg voor je :+

31WksyjbpgL._SL500_AA280_.jpg


Maar ik denk dat dit meer iets voor jou is. :+

smurfette.jpg
 
Laatst bewerkt:
:+ volgens mij missen die tractor mannen meer dan 1 cilinder.







een vrouw,of ze duwen een dildo in hun reet om toch een smile op hun gezicht te krijgen
als ze aan het motor rijden zijn.

geef mij maar een kawa !!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
:+ volgens mij missen die tractor mannen meer dan 1 cilinder.

een vrouw,of ze duwen een dildo in hun reet om toch een smile op hun gezicht te krijgen
als ze aan het motor rijden zijn.

geef mij maar een kawa !!!!!!!

Goeiesmorgens. :W

Het 'gesprek' begint al langzaam op temperatuur te komen. _O- _O- _O-

(ben benieuwd, waar het kookpunt ligt) :o :+
 
"back on topic"

Er gaat natuurlijk niets boven een "Mean Green Machine" :9~ :9~ :9~







.



















Hier eindelijk eens een "groene" die niet alleen klinkt als een grasmaaier maar er ook de capaciteit voorheeft.


full



:+
 
Zo de tas is weer gepakt om morgen richting Cochem te gaan.
Mn regenpak heb ik er maar niet in gedaan. Ik denk dat ik die morgen vroeg meteen aan kan trekken '(

Of er moet hier iemand nog een goede zonnedans weten :P
Als je net zo'n bui op je donder hebt gehad als ik gisteren op weg naar huis vanuit Arnhem, weet je hoe een tropische moessonbui aanvoelt.
De hele weg reed ik al in de regen maar ter hoogte van het Gouwe viaduct/Nieuwerkerk gingen de druppels over in stralen met regelmatig een emmer.... Niet normaal!
M'n 4 jaar oude all-weatherbroek kon er ter hogte van het kruis niet meer tegen. Het was net of er ineens een klein emmertje koud water in mijn broek werd gegooid.

Maar goed, zo af en toe mag de ouderwetse charme van het motorrijden best weer eens boven komen drijven....... :+ :P Ik heb er tijdens die hoosbui nog om zitten lachen (met dicht vizier uiteraard). O-)
 
Als je net zo'n bui op je donder hebt gehad als ik gisteren op weg naar huis vanuit Arnhem, weet je hoe een tropische moessonbui aanvoelt.
De hele weg reed ik al in de regen maar ter hoogte van het Gouwe viaduct/Nieuwerkerk gingen de druppels over in stralen met regelmatig een emmer.... Niet normaal!
M'n 4 jaar oude all-weatherbroek kon er ter hogte van het kruis niet meer tegen. Het was net of er ineens een klein emmertje koud water in mijn broek werd gegooid.

Maar goed, zo af en toe mag de ouderwetse charme van het motorrijden best weer eens boven komen drijven....... :+ :P Ik heb er tijdens die hoosbui nog om zitten lachen (met dicht vizier uiteraard). O-)
dan reed jij daar ff over vijven. :Y
 
En heeft je hond je Zet nog droog gehouden, helemaal na al dat groens van Sutra. Of was dat de spreekwoordelijke druppel.Je zei een beetje, dit is echt teveel hoor :Y

Dadelijk zijn de velgen van Smurf nog omzeep geholpen omdat zijn hond het niet meer droog houdt :N
Die Smurf heeft zijn velgen toch niet voor niets in het plastic gezet? Moet ie tegen kunnen.. :Y 8-)
En teveel groen? Kan nooit. Wereldwijd roept iedereen dat er meer groen moet komen....
*O*
 
we doen het met ons allen hè ;)
Nee het klopt; het is een mooie opening. :Y
En als ik toch met complimenten bezig ben; Ed, jij had die van het vorige topic ook goed aangepast! _O-

Er mag trouwens best wel eens een applaus gegeven worden voor de mensen die steeds de topics opstarten en bijhouden. Gaat toch tijd inzitten.......

Dus bij dezen; klapperdeklapperdeklap. :} :} :} :} :}


I zit niet achter mijn eigen pc en heb geen smilies bij de hand....)
 
Ik moet toegeven, dat je smaak voor humor beter is, dan je keuze van motoren. :} _O- :+
Zijn smaak voor motoren is een regelrecht resultaat van zijn gevoel voor humor ;)


















Niet te hard schoppen tegen die gevoelige triple schenen, moet straks nog op vakantie met een triple piloot O-)
 
Waarom accepteer ik het van jou nou wel? Zou het zijn omdat je een ongevaarlijke ouwe gek bent? O-) Maar gelukkig ben je weer een paar dagen weg. Hebben wij weer rust.
Veel plezier ouwe, waar je ook zit... })


Die rust ga je niet hebben.
Ik heb het ff overgenomen van Pina tot hij weer terug is van vakantie.

}) }) })
 
Laatst bewerkt:
He wankers,

ook uit Japan dus jullie zullen het wel geweldig vinden :+

[afbeelding]
Krijg het idee dat je toch wel veel naar Japans spul zit te kijken. O-) Geeft niks hoor. Nemen we je niet kwalijk. :N
Het zijn nou eenmaal innovatieve jongens die japanners....elk beetje merk wil met de maatstaf vergeleken worden...... :+
 
Zijn smaak voor motoren is een regelrecht resultaat van zijn gevoel voor humor ;)



Niet te hard schoppen tegen die gevoelige triple schenen, moet straks nog op vakantie met een triple piloot O-)
_O- _O- _O- Geweldig!
Ik vind het jammer dat ik zometeen aan de slag moet. Blijf dit graag volgen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan