Kawasaki Z750-Z1000-Z750s Plaza deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
prutsen in paint....

full



iets slanker gemaakt :Y
 
Laatst bewerkt:
:?

zijn volgens mij gewoon je platen.

kheb ze pas geleden nog vervangen. ;) [afbeelding]

apeltje eitje................voor 135 eurie orginele platen


bij hoeveel km was dit

en hoe is het evt te controleren zonder alles los te halen zijn er truckjes voor om een slippende koppling te ontdekken !!!
 
Ik vind 'm ineens een stuk minder mooi! :( :+


ik heb een grooter plaatje gevonden en toch de zaag in het achter stuk en de spiegels eraf getrapt.

full


en de achter brug van de zx erin is toch veel mooier dan de enkelzijdige van de honda, ook al ben ik daar ook wel gek op geweest.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Stray! :W
geen tijd wat ben je dan aan het doen ?

ok dag. :W
:W

Nee, ik zit niet aan de koffie O-) , maar de avond is gewoon te kort om nu even snel een ruime week terug te lezen :+ .......valt ook niet mee: van rechtsonder naar linksboven, terwijl ik gewend bent van linksboven naar rechtsonder te lezen :+
Ik wil 't niet weten. :N
Heeft ie ook vast onze hulp niet bij nodig. :X :+
Wat een vunzige geest heb je toch! B| ..........ik ben juist niet dit
full
, dit
full
of dit
full
aan 't doen of zo ('t is koffievrije Dinsdag O-) ) , vandaar dat ik nu hier weer een keertje ben! :+
ik vindt hem echt :9~ :9~ :9~

[afbeelding]
Ik eigenlijk ook wel! :$
 
zoooo heeeee das een heel end, laatst was die ook nog aardig rond zo ik heb gezien en als je niet te veel gas geeft recht uit dan zijn er dus heel wat km's uit te halen.

volgens mij rijd ik er niet kinderachtig mee.......... strepen trekken lukt me ook aardig......overigens als je een uur lang continue tussen 160 en 200+ aan het acceleren ben, tekent de band wel aardig :X

ik vindt hem echt :9~ :9~ :9~

[afbeelding]



+1 mot nog wel ff wennen aan radiator cover.... Als ik prijs heb op een staatslot dit jaar, dan heb ik een bestedingsdoel gevonden......

@ Bart en Its..... leuk zeg.... wie laat hem haar tijdens de buien uit?

@ fftzz... ze gaan wel steeds meer op je lijken ;)
 
bij hoeveel km was dit

en hoe is het evt te controleren zonder alles los te halen zijn er truckjes voor om een slippende koppling te ontdekken !!!

na...........nie echt een truck.je hoort het gewoon dat ie slipt.

had het bij mijn ZXR750 ook.aan de platen kan ik het niet zien.

ennhuu.............ik geef mezelf bandje oproken de schuld. :X

het sleutelen is niet veel werk.wil je wel helpen als je ze binnen hebt.

mits je een Btje in de buurt woon. :] en anders succes

*O*
 
volgens mij rijd ik er niet kinderachtig mee.......... strepen trekken lukt me ook aardig......overigens als je een uur lang continue tussen 160 en 200+ aan het acceleren ben, tekent de band wel aardig :X +1 mot nog wel ff wennen aan radiator cover.... Als ik prijs heb op een staatslot dit jaar, dan heb ik een bestedingsdoel gevonden......

@ Bart en Its..... leuk zeg.... wie laat hem haar tijdens de buien uit?

@ fftzz... ze gaan wel steeds meer op je lijken ;)

Wie denk je ... helaas ben ik dat dus. altijd het zelfde met die vrouwen. maar heb het er wel voor over, het is erg een grappig beest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan