Ultrasoon reiniger te koop (nagenoeg nieuw)

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Ik heb een industriële en grotere reiniger aangeschaft, waardoor deze min of meer overbodig is geworden:





Bultronics Ultrasone reiniger 5 liter digitaal

De originele Bultronics Digitale Ultrasone Reiniger BT-UC500 Pro 5 liter

Professionele 5 liter digitale Ultrasoon reiniger met verwarming

Professionele ultrasone reiniger voor het veilig reinigen van vondsten, juwelen, brillen, instrumenten, wapens, spuitonderdelen etc.
Spatwaterdichte professionele uitvoering met RVS tank
Reinigingsfrequentie is 40 KHz
Voorzien van instelbare 1-60 min. minuten timer
Nominaal ultrasoon vermogen 120 Watt (max. 200 Watt)
Regelbare verwarming 20-80 graden Celcius vermogen 150 Watt
Buitenmaat 258 x 155 x 278 mm (lxbxh)
Roestvrijstalen reinigingsreservoir van 240 x 140 x 150 mm (lxbxh)
1 x stalen inzetkorf binnenmaat 190 x 104 x 55 mm (lxbxh) met hoge handvaten
RVS deksel
Aftapkraan voor aftappen van de vloeistof
Inhoud bruto 5,0 liter
Voeding 220-240 Volt
Vermogen 2 transductors 200 Watt (max)
Gewicht 4,6 kg
Uitmuntende prijs / kwaliteit verhouding !
CE en RoHs keurmerk


Apparaat is donderdag bij mij geleverd, en 15 minuten gebruik (test).
Nieuwprijs is 245 euro, ik vraag 200.



ultrasoonI.jpg

ultrasoonII.jpg

ultrasoonIII.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Binnenmaten:

13,6 breed
14,8 diep
23,8 lang
 
Donderdag afgeleverd en nu al verkopen, waarom ??. neem aan dat je deze donderdag had en getest, en vrijdag een grote aangeschaft ofzo :?
 
Laatst bewerkt:
aha vandaar, wel jammer van die koop, vind hem zelf nog net te prijzig maar wel mooi ding.

succes met de verkoop.
 
aha vandaar, wel jammer van die koop, vind hem zelf nog net te prijzig maar wel mooi ding.

succes met de verkoop.


Als je het nét te prijzig vind, doe ik er wel een euro af: 199,00 :Y


;)
 
Als je het nét te prijzig vind, doe ik er wel een euro af: 199,00 :Y


;)


haha snap ik, ik heb er een op me werk van zo ongeveer 2x4x2 m, maar die is te groot voor de kleinere dingen en te heet en te sterk haha, nu heeft een maat er een van geloof 10l en dat is een prettig dingetje, passen 4 carburateurs naast elkaar in, dus zat voor me zelf ook een beetje rond te kijken, maar €200,- pfff, best veel, maar het is het natuurlijk wel waard, maar dan rij ik wel heen en weer naar die maat.

tevens schopje en zal je topic niet veder vervuilen, succes. ;)
 
haha snap ik, ik heb er een op me werk van zo ongeveer 2x4x2 m, maar die is te groot voor de kleinere dingen en te heet en te sterk haha, nu heeft een maat er een van geloof 10l en dat is een prettig dingetje, passen 4 carburateurs naast elkaar in, dus zat voor me zelf ook een beetje rond te kijken, maar €200,- pfff, best veel, maar het is het natuurlijk wel waard, maar dan rij ik wel heen en weer naar die maat.

tevens schopje en zal je topic niet veder vervuilen, succes. ;)


200 euro ik idd toch wel weer veel geld. Maar die dingen zijn er gewoon niet goedkoper (in deze maat dan).

Laat staan als je professionele / grotere wilt hebben. Die van Emag doet al gauw 2000 voor een bak van 13 liter (dacht ik) :X .
 
Bij deze bied ik 200 incl verzendingskosten naar België ;)


Hmmm, tja, voor de verzendkosten zou ik bijna nog naar Lommel rijden met de auto....


Ik moet daar (Lommel) over enige tijd ook zelf zijn trouwens, dus dat zou een leuke combi kunnen zijn. Maar ik weet niet of je daar afhankelijk van wilt zijn, of het apparaat gewoon snel in huis wil hebben :? .

En opsturen kan natuurlijk ook. Ik heb de originele doos nog netjes staan, dus das geen probleem.

Stuur me maar even een mail, als je wilt. Dan kunnen we afspreken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan