Te koop: Italjet Tiffany snorfiets met kenteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corneoo

MF veteraan
24 jul 2005
14.156
19
's-Hertogenbosch
Omdat je maar nooit weet hoe een koe een haas vangt en we toch (bijna) allemaal liefhebbers zijn van techniek op 2 wielen, plemp ik hier ook mijn advertentie even neer:

Blauwe Italjet Tiffany met kenteken, snorfiets, geen helmplicht.
Deze snorfiets is helemaal uit elkaar geweest, schoongemaakt, nagekeken, opnieuw afgesteld en weer in elkaar gezet met nieuwe binnen- en buitenkabels, nieuwe spatborden, voor en achter led verlichting.
Is alleen na de grote opknapbeurt nauwelijks bereden en er moet een nieuwe binnenband achter in, deze is gescheurd bij het ventiel.

De Italjet Tiffany is een snorfiets uit de jaren 80 ongeveer, Italiaanse makelij met een 49cc Vespa blokje, waar gewoon alle onderdelen nog volop van te krijgen zijn. Loopt op mengsmering.

Voor de liefhebber van (italiaanse) oude techniek of iemand die op iets aparts wil rijden, ze zijn redelijk zeldzaam.

Ik krijg het vermogen niet overgebracht op het wegdek en zoek iets anders, inruil van een Ducati Superlight is bespreekbaar *O*
full
 
Heb ook nog een grijze met kenteken, deze is in iets mindere staat, gebruikt voor woon- werkverkeer, licht gekieteld, loopt 40-45 (afhankelijk van de wind :+ )

Deze wordt verkocht samen met een frame en vrijwel alle onderdelen zonder kenteken, kenteken zit nu eigenlijk op het 'niet lopende' frame. Ik was nl. gecrasht met het eerste frame, tweede zonder kenteken erbij gekocht en omdat ik weinig tijd had het kenteken even overgeschroefd. Zit dus wat werk in om van deze twee één goed exemplaar met kenteken te maken, maar dan heb je ook wat! 1,3 pk meen ik op kenteken, leipe shit!

Hele spul moet (helaas) weg omdat ik in mijn kleine schuurtje echt plek tekort kom en ik tegenwoordig fiets naar het werk. Wil een Duc Superlight/Supersport bijkopen voor af en toe een circuitdag te doen en dan wordt het echt te vol.

Dus voor de liefhebber van italiaanse volbloedfietsen.... :] :+
 
Er mogen alleen motor-gerelateerde zake op Motor-Forum worden aangeboden.

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan