gebruikte set Pirelli Diablo Supercorsa 120/70/17+180/55/17

Status
Niet open voor verdere reacties.

NoSER

MF veteraan
14 jul 2006
14.137
32
Oost-Vlaanderen (B)
Wegens overstap naar Michelin PR2CT verkoop ik de Pirelli's waarmee mijn motor bij aankoop was uitgerust.

Heb er zelf een kleine 2000 km rustig straatgebruik mee achter de rug, geen idee hoeveel km. de eerste eigenaar er mee gemaakt heeft.
Bandjes zagen er in ieder geval als nieuw uit, en eigenlijk nog steeds.

Edit: DOT code voorband is 15/08, achterband 19/08.

P.o.t.k. <Weggeef>prijsje erbij: 120 EUR !

Af te halen in Belgisch Limburg, de Brusselse noordrand of provincie Antwerpen.
full
 
Laatst bewerkt:
je eigen keus natuurlijk, maar iuk had tocjh erst die pirelli`s opgereden, die zijn toch een stuk beter als je een not so easy rider bent.
 
je eigen keus natuurlijk, maar iuk had tocjh erst die pirelli`s opgereden, die zijn toch een stuk beter als je een not so easy rider bent.

Vertrek woensdag naar de Alpen, en ik vertrouw de Pirelli's niet echt in de regen/sneeuwresten. Blijft toch een circuitband he...
 
Laatst bewerkt:
heb je een prijs voor ons? woon in Tielt Winge, kunnen wij ergens half wegen afspreken? stuur een pm met je tel nummer
 
En weer beschikbaar ! - mensen nemen moeilijk beslissingen mbt banden blijkbaar :o

Ook nog wat recente foto's, waarop de zeer goede staat te zien is :]
full
 
DOT is productie datum, staat ergens op de rand van de band, hoop getallen en zo maar als je maar een week nummer en jaartal ziet staan bv, 2107 dan zijn ze van week 21 uit 2007
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan